Sevgilimle 1.5-2 saat telefonda konuştuk sonra daha hiç mesaj atmadı normal mı?

Bugün sevgilimle telefonda hem görüntülü hem de normal sesli konuştuk, yaklaşık 1,5–2 saat kadar sürdü. Sonrasında hiç konuşmadık, mesajlaşmadık. En son telefonda bana “Annemi arayacağım, kapatınca dedi, sonra da arkadaşının onu alacağını ve birlikte kendilerine mont bakacaklarını söyledi. Zaten bugün erken kalktım işlerim vardı ben günaydın dedim, ayrıca dışarıdayım diye aradım ve bayağı uzun, bol cilveleşmeli, sevgi dolu ve özlemle geçen bir sohbetimiz oldu. Sonrasında hiç konuşmadık normal mi ya sizce

Sevgilimle 1.5-2 saat telefonda konuştuk sonra daha hiç mesaj atmadı normal mı?
Cevapla