Başlığa ne yazıcağımı bilemedim. Gelecekte ne olmak istediğimi ne olucağımı hangi ortamda nasıl mutlu olucağımı bilmiyorum. Eşcinselim ve benden başka bilen 1 kişi bile yok. Söylemeye cesaret edemiyorum ama içimde kaldı artık yaşayasım gelmiyor ama sevgiye ihtiyacım var başka hiçbir gayi tanımıyorum. İleride nasıl mutlu olucağımı bilmiyorum böyle bir ülkede nasıl sevdiğim kişiyle gay olarak yaşıyıcam bilmiyorum. Aklımda bir sürü soru var ne yapıcağımı da bilmiyorum insanların beni kabullenmemesinden korkuyorum ama istemediğim gay olduğumu insanların bilmediği ve sevmediğim
biriyle zorla evlenmeyi veya hayatımı devam ettirmek istemiyorum. Aileme bile gaylık konusunda açılamadım ve geleceğimle ilgili şüphelerimin bu konuyla ilgili olduğunu düşünüyorum. İçimdeki her şeyi yeterince ifade edemedim gibi ama elbet anlayan olmuştur. Şimdi bu sorunlarından bize ne diyen de olur sadece bir tavsiye istiyorum veya bir teselli, bazen böyle içimi dökmek istiyorum ama kimsem olmuyor ve buraya yazıyorum
biriyle zorla evlenmeyi veya hayatımı devam ettirmek istemiyorum. Aileme bile gaylık konusunda açılamadım ve geleceğimle ilgili şüphelerimin bu konuyla ilgili olduğunu düşünüyorum. İçimdeki her şeyi yeterince ifade edemedim gibi ama elbet anlayan olmuştur. Şimdi bu sorunlarından bize ne diyen de olur sadece bir tavsiye istiyorum veya bir teselli, bazen böyle içimi dökmek istiyorum ama kimsem olmuyor ve buraya yazıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar