
"Haydi gel benimle ol, oturup yıldızlardan bakalım dünyadaki neslimize..." Demek istediğiniz birisi var mı :)) ?

vardıda başkasıyla mutlu oldu yıldızları bana bıraktı :)
olmasini isterdimmm
Var :/
Cevap
8Cevap
Nick bateman a demek isterim
Henüz o kalite birini bulamadim
Evet diyorum da kendisine o da bana diyor 😍😍😍
Hakeden biri yok şu an gözümde
bu siteden biricik @CappucinoGibiyim var
Eveeettt
Var
Ama diyemiyorum
vaaar :)
Yok kalsin
O nasıl söz la böyle
Artik yok
Evet var
Varrr 😄
Sevsicegim
Hayır yok
Yok.
maalesef
Sezen aksu
Yok teyze
Yok 😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar