Aşk İlişkileri "Güneşin doğuşunu izleyelim bir gün seninle ama ben seni izlerim herkesin güneşi kendine" demek istediğiniz biri var mı? Creeper07_ Takip Et FenomenGuru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Belki bir gün olur.😄 Güncellemeler+1 yıl Saçmaysa yorum yapmayın, neyse sakinim 😀 "Güneşin doğuşunu izleyelim bir gün seninle ama ben seni izlerim herkesin güneşi kendine" demek istediğiniz biri var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
itzzy Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 32% +1 yıl “Sağa baktım kahpeler sola baktım maddeler kusura bakma matmazel burda herkes müptezel” demek istediğim birisi var. 0 0 Yorumla
Çilek_22 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 78% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Güneşin batışı doğuşundan daha görkemli olur 😀 Nayır yok 0 0 Yorumla
_TheDarkness_ Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 +1 yıl Olm yok diyoruz sorup durmasana 😀 0 1 Yorumla Creeper07_ +1 yıl Hoşuma gidiyor, yok demeniz.😂 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Evet biri var izlemek istediğim malum sebeplerden dolayı görüşemiyoruz bu sureç bitsin ne kadar imkansızda olsa gerçekleştircem hayalimi🤭🤭😎😎 0 0 Yorumla
Serenxxx Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Asla öyle biri olmaz güneşin doğuşunu izlemek yerine uyurum daha iyi 0 0 Yorumla
Viişneliim Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 55% +1 yıl Güzelmiş... Var tabi ki @Danielll ❤️ 1 7 Yorumla u Danielll +1 yıl @Viişneliim ben sadece seni izlerim güneş bile kıskanır... Yorumla Viişneliim +1 yıl @Danielll sadece sen izlesen keşke ❤️ Yorumla u Danielll +1 yıl Ozaman pencereye çık geliyorum bekle beni... Yorumla Viişneliim +1 yıl @Danielll 💋💋 Yorumla u Danielll +1 yıl Aşşagıya in güneşi kıskandırmam gerek... Yorumla Viişneliim +1 yıl @Danielll wuuuu geliyorummm ❤️Maskemi takim önce dur 😂 Yorumla u Danielll +1 yıl @Viişneliim tamam bekliyoree ❤ Yorumla
Kamipterastilll Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 31% +1 yıl Evet var ve karantina bitince izleyeceğim. 0 0 Yorumla
çakırınkurşunu Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Aslında var ama kendisinin bundan haberi yok 0 0 Yorumla
gökyüzüiçimde Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Iyy ne kadar sulu sulu kelimeler bunlar ya😖 0 0 Yorumla
satürn22 Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Lan yok anlasana ahxjçdhg 0 0 Yorumla
liliaaaa Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 63% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 859 cevap paylaştı. Elbet birgün:) 1 0 Yorumla
Grandiflora Takip Et Master Yaş: 44 , eic 46% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Bu çok romantik 😍 0 0 Yorumla
รձբժεгսռ Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 75% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 533 cevap paylaştı. evet var :D 0 0 Yorumla
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 45% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Hayır yok ahshahs 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 37b cevap paylaştı. Hayır yok. 0 0 Yorumla
Şaziyewaynhaus Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı. Vardı bir zamanlar 0 0 Yorumla
Kelekbelerdiyarii Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Varrr evet 0 0 Yorumla
bugencyazar Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. şu an yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
“Sağa baktım kahpeler sola baktım maddeler kusura bakma matmazel burda herkes müptezel” demek istediğim birisi var.
Hıı anlatsana neden ben?
Güneşin batışı doğuşundan daha görkemli olur 😀 Nayır yok
Olm yok diyoruz sorup durmasana 😀
Hoşuma gidiyor, yok demeniz.😂
Evet biri var izlemek istediğim malum sebeplerden dolayı görüşemiyoruz bu sureç bitsin ne kadar imkansızda olsa gerçekleştircem hayalimi🤭🤭😎😎
Asla öyle biri olmaz güneşin doğuşunu izlemek yerine uyurum daha iyi
Güzelmiş...
Var tabi ki @Danielll ❤️
@Viişneliim ben sadece seni izlerim güneş bile kıskanır...
@Danielll sadece sen izlesen keşke ❤️
Ozaman pencereye çık geliyorum bekle beni...
@Danielll 💋💋
Aşşagıya in güneşi kıskandırmam gerek...
@Danielll wuuuu geliyorummm ❤️
Maskemi takim önce dur 😂
@Viişneliim tamam bekliyoree ❤
Evet var ve karantina bitince izleyeceğim.
Hayır yok olmuyacakda
Şükür o kadar düşmedik
Ben güneşi izlerim herkes kendine 😌
Bilmiyorum zaman gösterecek 😌
Ne gerek var böyle sözlere 😂
Beni izlesinler banane ya😂
O güneşi kaybettim 😔
Yok öyle biri
Oy oy oyyy romantizme gel😍
Aslında var ama kendisinin bundan haberi yok
Yok
Böyle cümleler de yapmacık geliyor zaten
Iyy ne kadar sulu sulu kelimeler bunlar ya😖
Lan yok anlasana ahxjçdhg
Vardı, ayrıldık bacım.
Hayır yok olsa bile sabahın köründe kalkamam.
bir gün olur herhalde
Hayır yok. olmsında dkdidsdk
Elbet birgün:)
BEN , KENDİM , ŞAHSIM
Evet var eşim.
Bu çok romantik 😍
evet var :D
Şimdilik yok.
Dediğim kişi var ama o kişi ortada yok
Hayır yok ahshahs
Cık maalesef yok 👀
Hiç samimi değil
Güzel sözmüş ama yok
Belki birgun 🤷🏻♀️
Hiç samimi değil 🤮
Yok olmasında
Hayır yok
Yok tabi ki
Olacak bigun (
Hayır yok.
Var.😀
hayır yok..
Aman Allah korusun
Var.
Hayır yok.
Vardı bir zamanlar
Hayır yok 😇
sacma
Off süper soz5
Evet var.
Varrr
O beni izlesin 😁
Yokk
Varrr evet
Yok kimse.
yokum diyoooo
şu an yok