Güzel bir söz. Kaleminize sağlık. Fakat kendi kelimelerimi o güne kadar saklıyorum. Bir papatya bahçesinin içinde tek gül kadar özel olacak kelimelerim. Ve sadece bir kişiye söylenmiş olacak.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > "Seninle yıldızları seyrederken gözlerimi senden alamıyorum, çünkü senin gözlerin benim yıldızım" demek istediğin var mı, oldu mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Güzel bir söz.
Kaleminize sağlık.
Fakat kendi kelimelerimi o güne kadar saklıyorum.
Bir papatya bahçesinin içinde tek gül kadar özel olacak kelimelerim.
Ve sadece bir kişiye söylenmiş olacak.
Yıldızım deyip dilek tutamadım
Sevdiğim sensiz yapamam dedim
Onu yüreğimde en derin anlamda bildim
İlk işi iyileşip gitmek oldu elini tutamadım
Maalesef kıyamadıklarımız kıydığı için diyemiyoruz..
Bir arkadaşımın nişanlısı bu cümleyi kurmuş ona , hevesle anlatıyordu. 1 yıl sonra boşandılar , çok da önemsememek gerekiyor. Yıldızlarda kayar
Bir zamanlar vardı şimdi yıldızlara bile bakmıyorum
hayır kimse yok
onun yerine aya baktım seni gördüm sana baktım AYI gördüm diyorum fjgf
Oldu ama şu an yok :D
Eskiden oldu masmavi gözleri vardı🤭
Taklit cümleler kurmam ben.
olmadi