Aşırı kıskanç ve sahiplenici sevgiliyle uzun süreli ilişki yaşayabilir misin? Böyle bir sevgiliyr tahammülünüz ne kadardır?


Makul düzeyde olmalı, bu kadar göze sokmamalı.
Sahiplenmesi hoş, ancak pahalı fiyata satın aldığı bir krem gibi koruma altına almasın bir zahmet.
Ve sahiplenme içgüdüsünün altındaki gerekçe de önemli. Sevgiden gelen kıskançlık ve sahiplenme kendini belli ediyor ve makul bir sebep doğuyor. Geri kalanları ise yalnızca yoruyor.
Kısıtlanmaktan pek hoşlanmıyorum. Ama kıskanması normal tabii.
aşkım ama ben seni çok kıskanıyorum💋
Başkasıyla karıştırmış olmayasınız hanımefendi? :D
hüzünüm seni karıştırmam başka erkeklerle😘❤
Yâr etme beni kimseye :D :D
ya benimsin ya kara toprağın aşkım❤
Şu an kara toprağı görmek için çok gencim, başka seçeneğim yok mu acaba senin dışında? :/
var. benimle evlen vr çocuklarımın babası ol. ikizlerimiz olsun. biri kız biri erkek. kız bana erkek sana benzesin❤
Küçükken çok kötü darbe aldığımı düşünüyorum. Bence çocuk hayalini bırak :D
aşkım çocuklarımız olmasın mı. soyumuz mu kurusun❤
Yapacak bir şey yok, soyunu daha asil birisinden devam ettir bence :)
senden başkasını istemem. ikiz bebek yapacağız seninle. belki bir tanede tek olur❤
O kadar güçlü olamayabilirler, dedim ya sana küçükke ndarbe aldım, unut sen çocuğu, başkasıyla evlen bence :/
aşkım boşver çocuğu biara yaparız. gel şöyle yamacıma💋😘
Zarar vermeyeceksen eleyim
zararsız olmaz bebeğim😘
Konuşarak anlaşabiliriz bence :)
konuşmayalım sevişelim bence😘
Sevişmeyelim savaşalım
savaşmayalım sevişelim. hatta bebek yapalım 💋
üzgünüm, hemcinslerime ilgi duyuyorum :/
benimle bir kere sevişsen pişman olursun hemcinslerin konusunda😘
Üzgünüm, doğuştan gelen bir durum bu, düzeltilemiyor maalesef :/
aşkım neden görüşlerimizi gizledin ama iyi yapmışsın özelimizi herkes okumasın❤
Gizlemedim sen soruyu gizli sordun zaten bayan hayalperest :D
hayalperest değilim sevgilim. ayrıca işi dalgaya vurma. ciddi olduğumu biliyorsun💋
Ciddi olsaydın ciddi ilişkiyi açıtkan duyururdun :)
aşkım dün gece kollarımda zevkten beni sevdiğini söylerken öyle konuşmuyordun. beni ne kadar sevdiğini inlerken gayet gerçektim. hayal değildim
Anlasılan hala rüyanın etkisindesin :/
rüya gibi bir geceydi gerçekten. gayet mutluydun. odada sesimiz yankılanırken sende gayet rüyada gibiydin
Sonsuza kadar yaşarım yeter ki öyle seven çıksın karşıma ama şimdi genel olarak hep yalandan sahiplenici tavırlara bürünüyorlar -,-
Acaba eksi veren insan evladının amacı neydi ---_---
bilmem
Ben şahsen hareketlerime, giydiklerime yeterince dikkat ediyorum. Sevgilim de beni kısıtlıycaksa ben daha ne yapayım 😂
Cevap
26Cevap
Zeki'yse, kültürlüyse ve güzelse düşünülebilir. Üçünden biri eksik olduğu vakit asla düşünmem.
Öte yandan bu kadar sık boğaz etmeyen bir kız olursa güzel veya zeki veya kültürlü olması yeterli. İlla üçüne de sahip olsun diye aramam, bir özelliği bile sağlıyorsa kabul ederim.
Erkeklerin hepsi olur demiş ama bayanların %90'ı olmaz demiş, Sahiplenmek ve kıskançlık bence her ilişki olması gereken durumlar ilişkiye çok renk katıyor buna eminim ama bir süre sonra bu duygulardaki sınırlardan aşıldıktan sonra insana mutluluk değil, mutsuzluk getiriyor bu kadar net. Hastalık derecesi kadar kıskanç kızlar tanıyorum ben istemem açıkcası, kıskanç olsun, sahiplenme duygusu olsun ancak yerinde olsun her şeye kıskanıp trip atacaksa çekemem ben
Kiskanc erkek iyidir ben severim istedigi kadar kiskansin hosuma gider benim
Dozunda olduğu sürece kıskanılmak ve sahiplenilmek güzel ama kısıtlanmaktan nefret ederim 😑
Lafımı, sözümü dinleyecekse her kısıtlamasına kabulüm.
Laftan anladığı müddetçe problem yok, kontrolsüz kavga çıkarmasın yeter :D
Benim oyle sevgilim var 1 yıldır çıkıyorum bnde öyleyim cok kıskanıyorum ve sahipleniyorum
Aşırı ilgi hoşuna gidiyorsa evet, yoksa katlanılır bir durum değil :)
kiskanclik iyidir guvensizlik olmadigi surece sıkıntı yok
Bende çok kıskancım fakat kisitlanilmak istemem zaten kendime yapilmasini istemediğim şeyleri onada yapmam yanlış bir harekette bulunmam
Asla boyle bir iliskiyi sürdürmem.. Tadinda kıskançlık iyidir
3 yıl. Test edildi 😀 Ama artık 1 hafta bile dayanamıyorum bu tarz kişilere, haklarımı bitirmişim 😂
Bende çok kiskancim sevgilimle öyle bigun haberlere cinayetten çıkıcam ama nezaman
Anladığım kadarıyla kızlar tahammül edemiyor erkekler seviyor bütün ilişkiler de böyle ya işte kadına şiddetle intiharın cinsiyetini araştırın
Boyleleri ilk başta çekici gelebilir surekli benle ilgiliyo diye ama sonra kaybolmak istersiniz
Ben uyumluyumdur ama böyle aşırıya kaçması rahatsız eder
Aşırı sevip kıskanıyorsa zaten sevgili olma evlen direk
Ben tahammül edemem ama nedense bana tahammül ediyorlar bende anlamış değilim
Upuzun süre yaşarım.
Çünkü aşırı kıskancım.
Yaşayamam.
Tahammülüm yok.
3 gün tahammül edebilirim
Bana göre olmayan bir ilişkidir. Başlamam bile..
Hayır, hiç tahammülüm yok.
Bebek bakıcısı bulundurmam sevgili diye
sahiplenmesi güzel bişey
pek yşayamam çünkü hastalık boyutunda oluyor bnece
insan değer verdigi icin kiskanir
Ben isterim sıkıntı olmaz
yaşayamam feminizm akıyor damarlarımdan
hayır..
çok uzun sürmez..
Güzel güzel geçiniriz bende çok kıskancım çünkü
Nankorlerin kısa süredir
Yaşarsın hemde ömür boyu ama bazen sıkabilirler
bu güvensizliktir hic sürmez
kiskanclik ayri güvensizlik ayri karistirmazsak sevinirim
ya hayir ya hayir asiri kiskanclik guvensizlik demek degil
Hiç tahammül edemem. Erkeklere hiç tahammülüm yok.
başta iyi gelebilir de sonraları kabak tadı verir
Gelemem böyle şeylere gerek yok
Hoşuma gider tam istediğim erkek tipi
Elbette
Tahammül edemem.
olunca düşünürüz😂
Her gün kavga ediyoz
Hesap acip acip buluyon!!
kızı rahat bırak artık. bu ne be bildirim manyapı ettin
Bana bak uzak dur tamam mi lan ben sana ümit mi verdim sevgili mi olcz dedim noluyo lan sana seviyrm evet ne diyosn ben sana ümit verseydm o zmn hakli olrdn anlafin mi defol git simdi!!!
Soru sahibi kardeşim arkdsi engeller misin daha fazla sorun yapmasn
gizliyken engellesem de yazıyosun ikiniz de
Bu attci_hatun tam kaşar. Net yani. o kadar konusuyor konusuyor annene beni goster diyor sonra eski sevgilisi yazinca umit mi verdim ki diyor.
Neyse allahtan bu ors. pudan erken kurtuldum. kevase hemsire
Anliyorum allah islah etsin diyorum seni başka da birşey demem boyle şeyler soyluyosn ya allah bilfgi gbi yapsn seni
Soylerim ben. sen once kendine bakacaksin sinirden anneme bagirdim lan kadin ufacik birsey soyledi babam seni bosamakta hakli dedim hersey senin yuzunden s. ktin attin bir gunde hayatimi. daha konuscaz diyorsun engelliyorsun. Adam gibi konusalim yaz yoksa ben sinirden catliycam.
yeter lan gidin başka yerde tartışın
sus la sen
mk kevasesi sen de mesaj at
attci mesaj atsana bana. sakin konusmaya ihtiyacim var. at ve bitsin
Yaşamam
Sıkar
Tahammül edemem
Olabilir.
En sevdiğim sjjsjs
Tahammül edemem
Severim kiskanilmayi
Hayır
Asla tahammulum yok
Ben dediğin gibiyim
Ben pek edemem
Yaşanır :D
Yaşayamam
sonsuz
Yasarim
Yaşarım
kiskanirsa severm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar