Sevgilinizle gittiğiniz arkadaş ortamında sevgiliniz size el şakası yapsa ve bu yüzden herkes size gülse ne tepki verirsiniz?


valla abimle dışarı çıkınca boynuma (ense kısmı) hunharca gülüyor alıştım ben de gülüyorum eğlence fgvlkj ha ama akrabalarımdan dahi başkası yapsa sinirlenirim
Yalnızken bile elöşakası yapamaz bana elini kırarım 😂 hiç sevmem😂
😂😂😂
Topluma için de yapandan zaten ayrılırım.
Ki, yalnızken de yapamaz.
Seviyeli insanları severim, böyle abidik gubidik şeyler hoşuma gitmez.
Evde görüşürz onla...
sevgilinle eve mi gidiyorsun😃 bu soruyu da nasıl gizli sormayı unuttum ya
gidemezsin😃
Cevap
15Cevap
Hareket çok ağır sa eğer
S... tir i çekiyorum direk
orda aynı şekilde karşılık veririm hiç hoşlanmam öyle seylerden
O zaman bende gülerim onlara katılıp ama sonra aynısını ona yaparım😂
Ordan kalknca agzinin ortasina vururum hiç sevmem öyle şeyler
el şakasından kasıt ne bu çok önemli tokat atsa sinirlenirim mesela
ya ben çok takmam ya bende gülerim zaten biz hep aynı takılıyoruz
O elini popona sokarım hadi yaptın neden toplum içinde yapıyorsun?
Acayip bizulurum da nasıl karßılık veririm bilemiyorum.
Orada birsey yapmam tabiide :) sonra cekecegi var benden
Sevgili olma seviyesine geldiyse benim el şakası dan nefret ettiğimi bilir.
Ağzına yapıştırırım bir tane. Sonra da şaka şaka aşkım derim.
Öyle erkekle hiç ilişkiye başlamam ki
O eli tutar gözüne sokarim sonrada yol veririm
El şakalarını sevmem zaten toplum icinde olmasa da
Utanırım ve konuşurum onla
Onu toplum içinde örselerim
Suratına yumruğu yer son temasımız olur
öperim onu bende gülerim ama ben aynisini yapmam
Ty rex misali yutarım kafasını !
Kolunu bacağını cimciklerim
Gözler anlatır.. gözlerime baksın da yeter
Ayarını kaçırmadığı sürece bozmam.
bir kere uyarırım..
ikinci şansı olmaz..
En fazla 1 defa yapar 2. ye şansı olmaz
Ananı s... derim orda biter herhalde dksksk
Fena bozarim onu millet içinde
azarı yer bidaha yapamaz.
Sakasini kotuler pislik der giderim
Elini kırarım
Bende yaparım
Tokati yer suratina
Ağzına patlatırım bir tane 😂
Toplumda yapmasın
Benimki de yapiyor
Yürek lazım ona
Tokat atarım
ayrıl gitsin
Elini indir olur 😂
Bende yaparim
El şakalarını sevmem
hadi güle güle derim
Ağzına sicarım
AYRIL
Hoş olmaz
Sevmem pek
Hoş değil
çakarım ağzına :D
İndir o elini
Bozarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar