Zamanında beni üzen insan/insanların şimdi mutlu olduğunu görmek beni sinirlendiriyor ve daha da kinci birisi yapıyor nasıl geçer?

Güvendiğim insanlar zamanında beni en yakınımdakilere rezil etti... evet rezil etti... utandırdı. Neden mi? Çünkü kendisiyle seviştiğim için... şimdi kendisi evli ve mutluluk pozları sergiliyor , bense hala mutsuz. Adaletin bu mu dünya diye sormak istiyorum? Ona kötülük yapmamışken onun bana yaptıklarından sonra o mutlu oluyor ben mutsuz oluyorum. İntikam almaya çalışınca beddua yiyen yine ben oluyorum. Yıllarca sabrettim ben ama iyi bir şey göremedim. Hala mutsuz olması gereken kişi ben miyim?
Zamanında beni üzen insan/insanların şimdi mutlu olduğunu görmek beni sinirlendiriyor ve daha da kinci birisi yapıyor nasıl geçer?
Cevapla