Mesela saat 22 de gidiyor tekrar saat 4-5 de eve geliyo ve o ara yazmıyo nerdeyse ama gittiğini biliyorum yani güven sıkıntısı yok ama normal mi bu? 


lan cs 1.6 bu, bu oyuna girince cikmak zor duygulandim lan dur bende indireyim cs atalim az
metin2 yi gunde 10 saaten fzla oynuyorum 😊🎩
hangi pwp
çünkü metin2 Şu an böyle değil değişmiş yeni para birimi mong gelmis envater falan degisik ondan dedim
oooo cs ben de oynarım kızım oynanmaz mı bu efso oyundur
O kadar saat sevgilisini unutacak kadar mı 😐
Cevap
7Cevap
Pedofili misin? Sevgilin 13-14 yaşlarında sanırım.
Hayır 22 😐 Endişelenecek bir durum mu
Bilmem. Çoluk çocuk oyunları gibi geldi gözüme. Belki de değildir bilmiyorum.
bu cs go degil veletler olsun bu cs 1.6 oynayanlar adamin hasi be +18,19 yaş altı çocuk bulamazsin oyunda
@metafethamim rahatlattın beni. Yani sevgilim normal? Ve saatlerce cevap vermemesi de normal. Allah razı olsun
sıkıntı yok heleki arkadaslariyla oynuyorsa dış dünyadan bağlantın kopuyor o kadar güzel bir oyun
yinede ölünce insan bakar bir telefonada sıkıntı yok
@metafethamim ölüyormudur hemen
Başınız sağolsun.
bilememki belki respawn açıktır öldükleri gibi doğarlar ozaman bakamas tabi
az bile
Normal değilsiniz
Normal ya
normal
CS go normaldir
cs go mu 😂😂😂
O ne pokemon Go gibi
gayet normal
gta mı
Normal depil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar