Eşim 16 yaş büyük. Daha 5 aydır evliyiz hemen çocuk istiyor?

Görücü usulü tarzı biseyler oldu. Evlilik güzel gidiyor bir şikayetim yok ama zaman geçirmek istiyorum zaten öyle sevgili olup uzun süre gezip tozamadik onu tanımak istiyorum. Tutturmuş yaşım gidiyor diye hemen çocuk istiyor. Bir yıl beklesek ölmez heralde 😂 sabah sabah yine başladı. Sizce yanlış mı düşünüyorum?
Eşim 16 yaş büyük. Daha 5 aydır evliyiz hemen çocuk istiyor?
Cevapla