

Giderim yok bence. Hiç sevgilim olmadı. Benim ömrüm boyunca. El ele bile tutuşmadım. Bir defa red edildim. Hayata küstüm. Dışarıda gördüğüm çiftlere özenip üzülüyorum benim niye yok ne eksiğim var diye. Ağlıyorum zaman zaman. Sorun iyi temiz efendi biri olmam mı hiç sevgilim olmamış olması mı dinime düşkün olmam mı kızlara karşı çekingenim ama hiç sevgilisi olmamış efendi dinine düşkün birini istemezler değil mi hiç ümitlenip boş yere hayal kurmayayım. Zaman geçsin her şeyi unutup mutlu olayım yeterli. İyi biri oldum da ne oldu hep kaybettim hiç kazanamadım. Şansızım ben baya şansız. Şansın ş si yok bende. Sadece sevmek ve sevilmek istiyorum ama çok büyük ve ulaşılmaz bir şey istiyorum sanırım. 22 senedir olmadığına göre ve hiç olmayacağına göre.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar