30 yaşına gelmiş ve hiç sevgilisi olmamış kızlarla kankalıktan öteye gidememiş bir erkek hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

30 yaşına kadar eline kız eli değmemiş bakir ve sevgilisi olmamış erkek hakkındaki düşünceleriniz nelerdir. sebep tipimidir sizce?
30 yaşına gelmiş ve hiç sevgilisi olmamış kızlarla kankalıktan öteye gidememiş bir erkek hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Cevapla