• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Aldatıldığınızı öğrendiğiniz zaman tepkiniz ne olur?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Aldatıldığınızı öğrendiğiniz zaman tepkiniz ne olur?
Aldatıldığınızı öğrendiğiniz zaman tepkiniz ne olur?
Cevapla
Aldatma Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • AhmetAsımÇMN
    AhmetAsımÇMN Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 63%
    +1 yıl

    ağlardım teline bile dokunamazdım kimle mutlu olursa onunla olsun ama beni aldattığı çocuğu ağlatana kadar döverim o beni ağlattı bende onun sevdiğini âğlatırım

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Değişik bir yaklaşım. 🙃

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Tuttum seni dostum

      Yorumla
    • AhmetAsımÇMN
      AhmetAsımÇMN
      +1 yıl

      eyvallah kardeşim senin 70 lik mevzusunuda ben sevdim oda güzel bir seçim

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • DarkMatter
    DarkMatter Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 62%
    +1 yıl

    Değişir. Nasıl öğrendiğime, ne zaman öğrendiğime bağlı olarak.

    6
    20 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın. Duruma göre değişir bir şey.

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      E yani. 10 sene sonra öğrenmekte var işin ucunda 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok artık. 😱 10 sene saklanır mı ya? Gerçekten çok kötü bir şey.

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      Olur olur. Hiç belli olmaz bu işler. Biz 4 sene falan saklayabilmiştik 😬😬😂😶

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hadi be. Aldattın mı?

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      Ben değil aslında "o" aldatıyordu teknik olarak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl yani aldatilan sen miydin yoksa sevgilisi olan biriyle mi görüşüyordun?

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      Sevgilisi olan biriyle beraberdim. Evli daha doğrusu.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok kötü ya. Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz? Hiç mi empati yapamadın?

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      Çok rahat değildik. Yakalanma korkusu oluyordu hep.
      Empatiye gelince, yaptığımız her kötü şey için geçerli. Bu bizi kötü ya da yanlış şeyler yapmaktan alıkoymuyor ama.
      Kötü bir şey yaptığımızı da düşünmüyorum zaten. Olsa olsa yanlış diyebilirim.
      Seviyorduk birbirimizi. Hala da seviyoruz ama birlikte değiliz malesef.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok seviyorduysa boşansaydı, seninle evlenseydi.

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      Öyle olmuyor her zaman bu işler işte. Boşanmayı kolay bir şey sanıyorsun galiba hele de bu ülkede hele de "ben başkasını seviyorum" diyerek hele de bunu bir kadın yapacak...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldatmak çok mu kolay? Geçinemiyorum vs diyip ayrılsaydı, bahane bulmak isteyene bahane çok.

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      Sen kaç defa boşandın?
      Öyle "geçinemiyorum" falan deyip boşanma yerli dizilerde oluyor ancak.
      Evet, boşanmaya göre ikinci bir ilişkiyi sürdürmek daha kolay. Kadınlar için özellikle.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla dizilere bakarak demiyorum ben bunu, o sadece örnekti. Sizin evlenmeye niyetiniz yokmuş bence. Yoksa isteseniz olurdu.

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      Evet olabilir. Ayrılabilseydi evlenmeyip birlikte yaşamayı da düşünüyorduk. İlla evleneceğiz diye bir zorunluluk yok.
      Neticede olmadı işte.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir şey diyemiyorum daha fazla. Hayat sizin... ✋

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      Eyvallah. Diyecek fazla bir şey yok zaten.
      C'est la vie..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen.

      Yorumla
    • DarkMatter
      DarkMatter
      +1 yıl

      👍👍

      Yorumla
  • pınaralparslan
    pınaralparslan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 59%
    +1 yıl

    2 yillik sevgilim 6 ay aldatmis beni ogrendigim an dolmusta bayilmistim

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hadi ya. Sonra noldu?

      Yorumla
    • pınaralparslan
      pınaralparslan
      +1 yıl

      bir hafta agladim

      Yorumla
    • pınaralparslan
      pınaralparslan
      +1 yıl

      sonra alisveris yaptim

      Yorumla
    • pınaralparslan
      pınaralparslan
      +1 yıl

      ne kadar salak oldugumu anladim simdi mutluyum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten sonradan insan kendi salaklıklarina dönüp bakinca her şeyi anlıyor hatta bazen gülüyor ben napmisim diye... :) Mutluysan ne güzel.

      Yorumla
  • hunilibaby
    hunilibaby Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    işte bu
    media.giphy.com/media/SzC42gUrhHopW/giphy.gif

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oooo, baya sert gibi tepki.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

14

Cevap

  • NedenUlan
    NedenUlan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    Itiraf etmisse bisi demem ceker giderim.
    Baska sekilde ogrenirsem sacini basini yolar oyle giderim. :D

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Saçını başını yolmadan gitme zaten. :D

      Yorumla
  • JustDexteque
    JustDexteque Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı.

    Aldatan kişi beni bir daha göremez. Görmek zorundaysa asla gözgöze gelmeyiz ve hayatıma devam ederim. Özlemem de yani. Aciz miyiz aldatanı özleyelim?

    2
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Duruşunu ortaya koyarsın yani?

      Yorumla
    • JustDexteque
      JustDexteque
      +1 yıl

      Aynen öyle. Ağzımdan tek kelime de alamaz. Gönderme yapsa bile cevap vermem. İsterse anneme küfür etsin. Yoktur benim için.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Görmezden gelmek en güzel tepkilerden biri zaten.

      Yorumla
    • JustDexteque
      JustDexteque
      +1 yıl

      Öyle.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım.

      Yorumla
    • JustDexteque
      JustDexteque
      +1 yıl

      Mesaj at bana. Enerji farklı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl enerji farklı derken,

      Yorumla
    • JustDexteque
      JustDexteque
      +1 yıl

      Herkese aynı şeyi söylüyor gibi bir halim yok. Söylerim ama yardım falan filan muhabbetleri. Muhabbet etsek sevinirim yani, değişik bir enerji aldım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bende ihanetin affı yok sevgilimse tokat manyağı yaparım karım sa incirlikuyudan yer baksın...

    Aldatıldığınızı öğrendiğiniz zaman tepkiniz ne olur?
    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şiddete başvurmadan edemiyorsun yani?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hayır edemiyorum adaleti kendim tahsis etme yoluna gittim hep !!! .

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım. Başkasının adaletine güvenin yok mu hiç?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok!! ben babama bile güvenmem !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      belirli bir nedeni yok... geceniz bol olsun...

      Yorumla
  • Dhlnshllfss
    Dhlnshllfss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Düğünde terk edilmiş ela gibi yaparım. Ağlar yutkunur susarım ki ne düşündüğümü nefretimin boyutunu tahmin edemesin köpek

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😱 Sonradan acısını çıkarırsın yani?

      Yorumla
    • Dhlnshllfss
      Dhlnshllfss
      +1 yıl

      Yoo hayatıma devam ederim vakit kaybetmem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama o zaman nefretin sana yük olur.

      Yorumla
    • Dhlnshllfss
      Dhlnshllfss
      +1 yıl

      Yoo zamanla iğrenmeye ve sonrasında hissizliğe gider

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım şimdi. 👍

      Yorumla
  • kalpsiz-melek
    kalpsiz-melek Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Ah ulan ah ben aldatılacak insan mıydım der beni aldatan adamın dalağını keser eline verirdim.😑

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Açık ameliyatta yaparım diyorsun? :D

      Yorumla
  • Demirperde
    Demirperde Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 57%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.

    Acikca yazmayim ayip olur :) delikanli gibi ayrilsin ne halt ederse etsin

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üstü kapalı yazsaydın. ya da bipleseydin. :D

      Yorumla
    • Demirperde
      Demirperde
      +1 yıl

      yok ya icap etmez enayi yerine konuluyorsun birde en sevmedigim şey evli olursam vururum alnin catindan kariyida adamida

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onlar kurtulur, sende çekersin ama hapiste.

      Yorumla
    • Demirperde
      Demirperde
      +1 yıl

      Ölüm kurtuluş mu birde bir adami eşi aldatiyorsa herkes bundan cesaret alip aldatir cezasini keseceksin :) şaka yapiyorum be elimde kanit varsa direk mahkemeye verir tek celsede boşarim hiç bir şeyde alamaz benden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şaka olması iyi. 😊👍

      Yorumla
  • hazir_cevap
    hazir_cevap Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    hiçbir şey yapmam yapacagını yapmış zaten herkes kendine yakışanı yapar 😉

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O da doğru.

      Yorumla
    • hazir_cevap
      hazir_cevap
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hiç renk vermezdim eskisi gibi davranirdim dogru zamani beklerdim en cok canini ne acitacaksa firsatini bulunca zamanda musaitse vayki vay şimdiden acidim zavalliya

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İntikam soğuk yenen bir yemektir diyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Soguk mu sicakmi bilememde ama sen cok tatlisin bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl bu kanıya vardın hemen?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çünku yorumlarda soru isareti kullaniyosun cevap bekliyosun karsidan bence sen yalnissin tatli derken guzel anlaminda deggil.. saf salak oyle tatli yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben güzel manasında dedin demedim ki zaten. Sadece sordum neye dayanarak diyorsun diye, sende cevabını verdin. Bu kadar. 😏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kesin tanişiyoruzdur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanmam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Burcun ne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yay.

      Yorumla
  • hiperocktiff
    hiperocktiff Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 37%
    +1 yıl

    Bizden iyisini bulmuşsa eyvallah 😂

    1
    185 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sence öyle mi olur?

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Valla ben bir erkek olarak aldatılmam o sizin sorununuz 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldatilmazsin öyle mi, yaşayınca şaşırma ileride bence. ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Yaşamadan önce yasatirsam çok yazık olur şaşırma 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Banane ya ben niye şaşırayim. :D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Beni aldatacak bir kadının olmasından çok emin şekilde konusuyordun da 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Büyük konuşuyorsun çünkü ve başına gelir bence.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Büyük konuşmadım oysa çünkü hep erkekler aldatıyor bunu biliyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadınlarda aldatır da erkekler kadar kendini çabuk ele vermezler.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      En azından vicdanları rahat olmuyor onların 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkekler gamsız diyorsun yani? 🙃

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Evet tabiki de öyle olmasalar aldatırlar mı hiç 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sende iyi gömdün yani... :D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Arada yaparım böyle şeyler 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şans eseri sanırım ya da kafana estikçe? 😏

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Paşa gönlüm ve keyfimin kahyası sağolsun 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fazla gıcıksın. :D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Kızlar gıcık erkeklerden hoşlanıyormuş diye duydum doğrumu bu 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilemiyorum. Sadece kendi adıma konuşursam, ben çok gıcık olduğum insanlara ters davranan biriyim, sevmem yani, dozaj önemli...

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ben de ters davranan insanlara bayılırım daha bir çekici oluyorlar 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ters davranan da belli bir süreden sonra çekilmez oluyor galiba. Sevmediklerimi hep öyle uzak tuttum kendimden.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Uzak kalmalarını mı istiyorsun belki birisi bu durumu aşıp sana kendini sevdirir ha ne dersin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanmam. Çok zor bir durum, baya baya zorlanır.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Zoru hiç sevmem uğraştırıcı ve yorucu fakat zor kazanılan şeylerin de kıymeti daha çok bilinir 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir zahmet daha kıymetli olsun ama şimdi herkes zora katlanamaz.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Buna değer mi acaba işin bir de bu kısmı var 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Değmeyip de zor yapana da katlanmak sıkıntı ama zaten aklı olanda anlar o kadarını herhalde...

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      İnsan sevmeye başlayınca aklını kullanmıyor ki 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla bende genelde mantık ağır bastığı için bilemiyorum o kadarını ama ilk zamanlarda insan o kadar kendini kaptırmaz bence yaaa.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      İlk zamanlarda zaten kimse zor olduğunu anlayamıyor zaten o yüzden de vazgeçmiyor. Anlayınca da is işten geçmiş oluyor ve yolun ortasında nereye gideceğini bilmeyen o küçük çocuk haline geliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşamışsin bir şeyler belli. :D Herşeyin hayırlısı ya. Allah karşılıklı güzel bir sevgi nasip eder inşallah hakeden herkese.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ne seni görseydim ne de sevseydim gönlümü vermezdim böyle bilseydim. Ne bir gün güldürdün ne sevindirdin seni sevmektense keşke ölseydim 😂 herkes yaşar bu hayatta bir şeyler senin de yaşamış olduğun gibi 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İçinden romantik biri çıktı. 😱 Şaşırdım biraz daha.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Sen benim ince naif hassas ruhumu görmedin daha 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fazla incelme sonra incitirler filan... 😏

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      İnsanların çok iyi yaptıkları şey değil mi zaten hepimiz inceldiğimiz yerden koptuk yazık ettiler bize 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vah vah ya, ne kadar incitmişler. Yazık olmuş. 😶

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      At tepsin hepsini 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç normal değilsin bence. :D Tepsin bari...

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Normal mi değilim sana göre mi yani 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence dediğime göre... ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Bana göre çok normal bir insansın sen ya yok anlaşamayız biz 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle. :D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Çabuk git sorumdan 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen git be, benim sorum bu. 😏

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ha tamam o zaman görüşümden çık git 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu alan bana ait tamamen, alan sınırları içerisine sen girmiştin, senin çıkman gerekir. 😉

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Dağdan gelip bağdakini kovan benim burası artık benim 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır senin olamaz.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Olamaz mı ne demek olamaz 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Burası kiralık ya da satılık değil işte, benimse benimdir, senin olamaz. ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Burda benim yorumum var bir kere sen karışamazsın çabuk git buradan 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Asıl sen yorumunu da al git. Karışırım. Resmen özerklik isteyenler gibisin.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Bu ülkede fikir özgürlüğü var diyerek bireysel gelişiminde ilerleyemeyip, toplumsal gelişim nutukları atan insanlar gibi de olabilirim bak 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence sen hiç bir şey olma. Zaten yeteri kadar gıcıksın. O sana yeter. 👍

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      нipeяαĸтiғ biri olayım öyleyse 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir şey olma demiştim! :D Laftan anla bence.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Aşık olayım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O burayı bağlayan bir durum değil, istediğini yapabilirsin. ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Hayran olayım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstediğini yap demiştim sanki? 😏

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Beraber yapalım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben istemiyorum duygusal takılmak. Sen yalnız takıl. Hem ben kolay kolay hayran olmam.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Acı çekmek istemiyorsun yani anlıyorum ama duyguların olmazsa nasıl yaşarız bu hayatı 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mecbur yaşanacak ama hayırlısı demek lazım. Değecek biri lazım.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Değer miydi? Değerdi ama değmedi. Olur muydu? Olurdu ama olmadı 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani? 🙃

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ne yanar kimse bana âteş-i dîlden özge
      Ne açar kimse kapım bâd-ı sabâdan gayrı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam hadi itiraf et hangi kız hem beynini hem gönlünü yaktı? Gidip hesap soralım. :D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ayşem de ayşem 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayşe hanım kızımızın yanına gidelim konuşalım yarın o zaman. ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Kör olasıca babası vermiyor kızını bana 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İsteriz.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Bravo biz niye akıl edemedik ki bunu valla helal olsun 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen niye akıl edemedin ki?

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      İnsan aşık olunca düşünemiyor 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vah vah.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Hadi o zaman gel 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nereye gidiyoruz?

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Fizik kuralları umrumda değil. Elimi tut tutarsan aya çıkabiliriz. Orada sana ellerinin yıldız tozundan yapılmış olduğunu anlatacağım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bari herkese aynı muameleyi yapıyorsun da :D sözleri değiştir be. ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Gözlerime baksan hiç konuşmadan da anlaşabiliriz aslında 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fazla edebiyat parçalamadın mı sencede? 😏

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Evet yaptım ve sende bundan etkilenmiş sayılmazsın yine de olsundu orada güzel bakan gözlerin var 😍

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tövbe tövbe... Halen gören sevgi pıtırcığı sancak nerdeyse. Halbuki alakan bile yoktur senin.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Alaycı ve sürekli güleryüzlü görünüşümün altında son derece masum ince ruhlu hassas bir kişiliğim var yapma... Çok geç olmadan gel ve beni sev 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok olmaz. Bence sen öyle değilsin, ayrıca ilgilenmiyorum o konularla. Başkasına yap bu numaraları. ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Benim yaptığım sadece etkileme veya ilgi çekme yöntemi olabilir. Ama bir de işin tanıyıp öğrenme boyutu var. Önyargılı yaklaşımın bütün olacaklara engel şu an 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir şey olmayacağı için sıkıntı yok. ✋😉

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Oldururduk aslında ama tabi sen kötü şeyler yaşamış olduğun için bu konulardan uzak tutuyorsun kendini 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kötü şeyler yaşamadım ki. :D Sorun sende. ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Çok mu samimiyetsiz iki yüzlü birine benziyorum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İki yüzlülüğünü bilmem de samimiyetsizlik durumu kesin gibi bir şey.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Burdaki tek doğru sensin ya da biz erkekler size karşı çok yanlışta bulunmuşuz 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hemen lafı erkeklere kızlara çevirme. Ben senin için dedim samimiyetsiz lafını. Sende gayet iyi biliyorsun ki, bu kelimeleri her önüne gelene kuran birisin.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Herkes istediği kişiye herşeyi kolayca diyebiliyor yani bu sadece sana özel olsaydı bunu idrak edebilip benden etkilenecek miydin ne kadar da saçma 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır etkilenmeyecektim ama her önüme gelene canım cicim yapan samimiyetsiz biri de değilim... O genellemenin içinde ben yokum yani. ✌😉

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Sevgilisi olup onu aldatan insanlardan olsam daha iyiydi ya en azından böyle samimiyetsiz taraflarım olmazdı 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şu an çok boş çabalıyorsun, beni haksız çıkarmaya ya da kendine pay biçmeye çalışıyorsun ama nafile. :D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Sorun yok diğer kızlar gibi seninle de sadece böyle boş boş konuşmuş olurum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D :D Kabullendin ya sonunda, daha bir şey demem sana.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Kızlarla konuşmak suç yani 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onu demiyorum be, her kızla boş boş konuştuğunu kabullenmeni diyorum. :D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Dolu dolu konuşmuş olsaydım şu an sevgulimle öpücüklü mesajlar yazışıyor olurduk yıldızlar eşliğinde 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D Vah vah yazıkkkk.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Sana yazık ben çok mutluyum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana yazık olacak bir durum yokki. :D Sanki ben mutsuzum dedim. 👊

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Mutluysan burda işin ne 😂 bana yazık olacak bir durum mu varmış 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Boş vaktim var. :D Burda değerlendiriyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hem sen kendine bak. Bana diyorsun da sen kendini vuruyorsun. Sen çok mutluysan burda ne işin var?

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Sevimli kişiliğimi kızlara gösterip onları etkileyerek kendime bağlamaya çalışıyorum sanane 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok başarısızsın ama gerçi belki kanan vardır. Neyse eğlenmene devam et. ✋😉

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Saf birini bulursam eğer yüzüne gülüp canını bile alabilirim 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Marifet sanki. 😒

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Şaka diyorum tabiki de canını alıp ne yapacam gönlünü versin bana yeter 😍❤

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kadar mı sevgisiz hissediyorsun?

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Neden olmasın ben insan değilmiyim ki 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sürekli dediklerimi farklı yerlere çekme derdindesin. 😒

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Cevapları kendi düşündüğün şeylerin dışında anlamış olduğun için mi 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen kendinde yanlış anlaşılmaya müsaade ediyorsun. Neyse uyumam gerek daha fazla uğraşamam seninle. İyi geceler. ✋

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ha ha ha insan hiç bir zaman kendini suçlu göremez ki zaten 😂 neyse uyu bari benimle uğraşmak sıkmıştır seni 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üf bide bıraksalar felsefede yapacak. 😱 Hıhı öyle. ✌

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Her şeye de bir bahanen var valla 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alaka be. Sen artık yazma bence. 😉 Muhabbet çok uzun sürdü sanki. Bugün son olsun. 😶

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Niye bağlanmaktan mı korktun 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bağlanmak mı? Neyin kafasını yaşıyorsun acaba?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neyse en son yorumumu unut. Sıkıldım artık o yüzden yazmanı istemiyorum. 😉 İyi günler. ✋

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Tabi tabi kesin öyledir işine gelmediği ok belli 😂

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Sana da iyi aldatilmalar 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok güldüm bu dediğine. :D Gerçekten sen normal bir kafa yaşamıyorsun çok belli. 🙃

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      bir sen normal kafa yaşıyorsun sorunun başlığından anlaşılıyor 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hıhı tabi sen öyle dediysen kesin öyledir. ✋ :D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      bir kere de dönüp kendine baktın mı? bakmazsın çünkü kör kendini görmez 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Halen benimle ugrasmaktan bikmadin sen.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Bayılırım güzel kızlarla uğraşmaya 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yazmasan şaşardım.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Birileri anormal olduğumu düşünüp yazmaktan vazgecekti oysa 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Halen bana göre anormalsin. 😏

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Sence bu durum ilgini mi çekiyor 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      şu an boş zamanım var, can sıkıntısından yazıyorum sana cevapları.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Boş vaktinde canın sıkılınca hep bana yazacaksan zaman dursun isterim bak 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok sıkılırsam çekilmez olabilirsin.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Beni her halime katlanabilecegine inancım var 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fazla inançlısın.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Olmasını dilediğim şeylere inancımı yüksek tutuyorum belki olur 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasip.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Hayat kısa gelmeyecek misin 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yine mi gökyüzü?

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Aslına bakarsan gök, yüzünde... Şöyle bir yanıma otursan yeter 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Romantikliğin depreşti yine.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Kızlar romantik erkeklerden hoşlanmıyor mu yoksa 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmem. Genelleme yapamam. Ben anlamam öyle romantiklikten.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Katı duygulara sahip biri misin yoksa küstürdüler mi seni bu güzel duygulara

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo küstürmediler.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Öyleyse içinde hala romantik bir yaklaşım bekleyen çocuk vardır 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes haketmiyor herşeyi. O yüzden en iyisi soğuk yüz göstermek. Nede olsa değen kişi kendini belli eder her türlü.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Benimle hep konuşur musun belki buna değerim 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok zor...

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Zor elde edilen şeylerin değeri daha çok bilinir 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Samimiyet?

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      O olmadan sevemezsin zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaniii. Neyse benim uykum var. İyi geceler.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Yarın yine konuşalım mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye?

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Seninle uğraşmak hoşuma gidiyor da 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen zaten keyfine gelince yazıyorsun, ne ara benden izin alır oldun?

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Keyfime gelince değil seninle konuşmak için her vakit yazıyorum tabi arada siteye girmediğim zamanlar olumuyor değil niye hala mesaj atmıyorsun 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mesaj mı atmıyorum, yazıyorum ya cevap.

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Beni cevapsız bırakma ama kalırsan bu masalın sonunu birlikte öğreniriz, bulutlardan elbise dikmeye başlasın mı güvercinler 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşe gidicem, sana her dakka cevap yazamam hatta belki saatlerce.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yeni arkadaş bul kendine. ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Olsun her gidişin bir de dönüşü vardır 😂 ben seni bir saat de beklerim bir ömür de diyerek saldım klişeyi 😂 bunlar sana samimiyetsiz gelebilir fakat benim için önemi yok her zaman görüşebiliriz 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Samimiyetsiz samimiyetsiz konuş, klişelerini aralara serpiştir, sonrada samimi bulmamı bekleme bence. ✌😉

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Beklemiyorum elbette ama 3 gün boyunca seninle konuşuyor olmamdan anladığın tek şey sadece bu olmamalı diye düşünüyorum 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yine göndermeler imalar... İşin gücün edebiyat. Neyse bir düşüneyim, ne mana çıkarmalıyım diye. :D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Böyle ağzı laf yapan insanın sevişi bile bir başka olur düşün sen bence de 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok istemez kalsın. ✋:D

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ne demek kalsın ya banane gitme bir yere henüz adını bile söylemedin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya gitmiyorum şimdilikte romantikliğine ihtiyacım yok ya da sevmelerine, onlar kalsın. Arkadaş arkadaş muhabbet edelim. 😉

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ben bir kızla arkadaş olamam ya sonradan benden etkilenip aşık olduğunu dile getiremezse, ya ben aşık olursam ( ki konuştuğum her kıza ilgi duyarım bağlanırım ) bu durumda ne yapacağız 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vah vah o zaman çünkü o ilgiyi benden göremezsin. Sonra yazık olur filan. ✌😏 O zaman en iyisi konuşmayalım...

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ben bir ölüyle konuşuyorum o zaman karşımdaki kişi hiç aşık olmayacak ruh ve duygu yoksunu insan galiba 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O duyguyu yaşamam demiyorum ki, sende olmaz diyorum. ;)

      Yorumla
    • hiperocktiff
      hiperocktiff
      +1 yıl

      Ha şu doğru insan doğru zaman meselesi anladım he bulursun inşallah canım ya 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah ya. Sen merak etme. :D

      Yorumla
  • ĸαyιpçocυĸyeşιl
    ĸαyιpçocυĸyeşιl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27 , eic 72%
    +1 yıl

    Tek bir mesaj ;

    Yolun açık olsun der ve giderim.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hesap sormaz mısın?

      Yorumla
    • ĸαyιpçocυĸyeşιl
      ĸαyιpçocυĸyeşιl
      +1 yıl

      Yorgunum. Sormam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hımmm. Yorgunluk meselesi varsa umursamazsin tabi.

      Yorumla
  • NoiseMan
    NoiseMan Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı.

    Ayrılırım, ne yapıyorsa benden uzak olsun

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hesap sormaz mısın?

      Yorumla
    • NoiseMan
      NoiseMan
      +1 yıl

      Sormam, yaşanmış bir şey zaten. Şans tanıyacak falan değilim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şans tanımıyorsan iyi.

      Yorumla
  • Alikkooo
    Alikkooo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    İçmek için bahane çıktı deyip bı 70lik kaparım

    2
    26 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kafam güzel dünya güzel meselesi?

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Aferin abisi içkiyi al bekliyorum seni masada sevdim çabuk çözüyorsun :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kavramam iyidir de ablası, içkiyi o kadar sevmem. 😏

      Yorumla
    • AhmetAsımÇMN
      AhmetAsımÇMN
      +1 yıl

      ooo adamsın 3 günlük dünya kafası helal kardeşim

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Abla demiyim lazım olur 😂😋 olsun ben içerim sen muhabbete ortak olursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Lazım olmaz ablası. 😉

      Yorumla
    • AhmetAsımÇMN
      AhmetAsımÇMN
      +1 yıl

      eyvallah 😃

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Bana abla dedirtmek için çok gençsin ama :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3-4 yaş büyüğüm senden, daha nolsun. :D

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Önemli olan kafa yaşı hem senin fiziğini görmedim belki kardeşim gibi bile duruyosundur :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen cok mu yapilisin sanki bide yanında kardesin gibi duracakmisim... Hem bak ya abla oluyorum ya kardeş, oluru yok anlamış olursun burdan. ;) :D

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Ali Ağaoğlunun 20li yaşlardaki sevgilileriyle poz verdiği dünyada bana çok yüklenme :D

      Yorumla
    • AhmetAsımÇMN
      AhmetAsımÇMN
      +1 yıl

      helal olsun ablacığım iyi söyledin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Alikkooo, sen kendin biraz yüklenmeme sebep oldun, napalim... :D
      AhmetAsımÇMN, dimi hak etti? :D

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Tamam içkimi getirde affedym :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Affedilecek bir durum yokki.

      Yorumla
    • AhmetAsımÇMN
      AhmetAsımÇMN
      +1 yıl

      alikkooo arabanın en sevdiğim yanı R 😉

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Senin için öyle ama benim affedecegim konular var çok üzdün beni :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayyy ne kadar üzgün ya, yıkılmış resmen... 😱

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Siz benim neler çektiğimi nereden bileceksiniz demiş Ahmet Kaya :D

      Yorumla
    • AhmetAsımÇMN
      AhmetAsımÇMN
      +1 yıl

      kusura bakma ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @AhmetAsımÇMN Al şu kankini götür bir hava alsın ya. :D

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      Bu kadar nefretmi ediyorsun benden gerçekten ben istenmediğim yerde durmam eyvallah.👋

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cidden alındın yani, inanayım mı?

      Yorumla
    • Alikkooo
      Alikkooo
      +1 yıl

      İyi geceler teyze bir daha rahatsız etmem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rahatsız olmadım.

      Yorumla
  • PintiPanda1
    PintiPanda1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kesinlikle önüme bakıp pişman olmasını izlerdim ;)

    1
    55 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Pişman olmasa?

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Kendimden eminim olmadigini varsayarsak zerre dönüp bakmam üzülmem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rahatsın... 👍

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Kimse benden kıymetli değil ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi sana öyle.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      niye sana öyle degil mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Değil. Bana göre o kadarda kıymetli değilsin, neye dayanarak senin kıymetli olduğunu söyleyeyim ki?

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Hayır sen kendini kıymetli bulmuyor musun demek istedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O mesele ayrı, ben öyle anlamadım ki sorunu. Herkes kendine kıymetlidir, ona lafım yok.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Ondan bahsediyorum iste hemen bozmaya başladın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla kusura bakma ama sende yanlış anlaşılmaya mahal verdin. :)

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Şöyle düsün sen yanlis anladin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İkimizde de suç var.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Illa beni suçlu yapican yani kararlisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sende de var bende de diyorum. Sadece sende demedim ki.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Resmem tartisiyor gibiyiz Şu an anlam veremiyorum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yahu ben gayet sakin söylüyorum. Ne tartışması? :D

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Yahu ne bilim bende anlamadm 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence senden ötürü... :D

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Hep ben suçluyum 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Bide evet diorsun hey allahim ya 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen kabullendiysen ben neden evet demiyim ki? :D

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Yoruldum belki ondan yav he he dedim olamaz mi 😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende fırsatını buldum, değerlendirdim işte.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Allah allah gıcıga bak sen her firsati degerlendirir misin boyle :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo çok safligima gelen durumlarda oluyor. :D

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Iyide bana niye denk gelmiyo bu saflık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya altı üstü bir kez değerlendirdim. Sanki kaç defa yaptım. :D

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Ne istiyosun sen benden 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir şey istemiyorum. :)

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Iyi sanada günaydın o zaman :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Günaydın.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Uslu oluyosun arada bu güzel :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sakin bir insanım aslında, genel olarak. ✌

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Farkındayım birazda beseli galiba burdan öyle sezdim

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      neşeli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keyfime göre değişir.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Anladım bir ara kavgada edelim o zaman ne kadar cirkefsin göster kendini :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben kolay kolay cirkeflesmem ki, çokkkk zordur ama cirkeflesirsem de pisman ederim.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Tehdit mi bu :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo durduk yere ne tehdidi olsun? :D

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Muhabbetini sevdim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :) Normaldir dermişim. :D 😱 Muhabbet iki taraflı olur derler. 😏 Gerisini sen anla.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Överken pek cömert değikiz galiba hem ben geç anlarım biraz daha anlat :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok cömert değilim haklısın. Sevmem çok yağlayıp ballamayı insanları. İyiyse iyidir, eh idare ederdir, kötüdür bu kadar.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Aferim sana bende sevmem yağlayıp ballamayi zaten ama bu ufak birseydi yaglayip ballamadim yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana bir şey demedim ki zaten, ben kendim için dedim onu. :D

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Peki gizli mi kalcan sen böyle hep :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gizliliği severim. :)

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Bozalım mı :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Değişen pek bir şey olmayacak ki, ben yine gizli takılırım. :D

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      Bende öyle sadce muhabbet zaten fazlasina ihtiyacim yok takiliyoruz :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki.

      Yorumla
    • PintiPanda1
      PintiPanda1
      +1 yıl

      bekliyorum :)

      Yorumla
  • hasetindençatla
    hasetindençatla Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    dondanmi cikiyo ortaya o 😂

    1
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyleymiş. :D

      Yorumla
    • hasetindençatla
      hasetindençatla
      +1 yıl

      bir daha ayda bir degistrrim evlenince 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abartma. :D

      Yorumla
    • hasetindençatla
      hasetindençatla
      +1 yıl

      tamm tamm haftada bir 😂

      Yorumla
    • hasetindençatla
      hasetindençatla
      +1 yıl

      don demisken : gümrük kapısında bir ingiliz, bir fransız, bir türk geçmek için bekliyorlarmış. gümrük görevlileri valizlerini kontrol etmeye başlamış. önce ingiliz’in valizine bakmışlar. içinden 7 adet don çıkmış.
      "niye 7 tane?" diye ingiliz’e sormuşlar.
      o da: ‘haftanın yedi gün var. hepsi için bir tane. pazartesi, salı, çarşamba…’ demiş.
      "vay be!" demiş görevli. "helal olsun… medeniyete, temizliğe bak
      adamlardaki…"
      sıra fransız’ın valizine gelmiş. açmışlar bakmışlar 8 tane don.
      "7’yi anladık da , niye 8 ?" diye sormuşlar.
      fransız: "pazartesi, salı, çarşamba… hergün için bir tane, bir tane de ne olur ne olmaz diye yedek

      Yorumla
    • hasetindençatla
      hasetindençatla
      +1 yıl

      aldım"demiş.
      "vay be" diye düşnmüş bizim gümrükçüler. "adamlardaki temizliğe medniyete bak, ingilizleri de geçtiler temizlikte."
      sıra temel’e gelince açmşlar bakmşlar tam 12 adet don!
      "işte!" demişler.. "ne varsa bizim insanımızda var.
      avrupalı ile kıyas kabul etmeyiz. şu medeniyete, şu temizliğe bak.. "
      yabancılar da duysun diye sormuşlar: "neden 12 adet?"
      bizimki cevap vermiş : "ocak, Şubat , Mart , nisan…

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D Senin davayı şimdi anladım. 👍

      Yorumla
    • hasetindençatla
      hasetindençatla
      +1 yıl

      dimi 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      E yani. :D

      Yorumla
    • hasetindençatla
      hasetindençatla
      +1 yıl

      hadi donsuz geceler 😂 spiker bunu dedi diye isten atılmış 😂 tabi ülkede don olayları yaşanmış don olayı olmadan geçen gece olması dileği ile diyecegine donsuz geceler demiş 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanada donsuz geceler. ✋

      Yorumla
    • hasetindençatla
      hasetindençatla
      +1 yıl

      eyvallah 😎

      Yorumla
  • IstanbulBeyefendisi9
    IstanbulBeyefendisi9 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Cok agir konusup tekmeyi atarim

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öylesine çok bir şey etki etmez gibi sanki?

      Yorumla
    • IstanbulBeyefendisi9
      IstanbulBeyefendisi9
      +1 yıl

      Ooo oyle bir agir konusacan ki hem pisman olacak hemde seni kaybetmek istemeyecek vurup kiracagina psikolojisini boz onu asagila daha iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zaman laflarını iyi kullanman gerekir.

      Yorumla
  • KaraCat_
    KaraCat_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Allah korusun izimi bulamaz

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kestirip atarsın yani...

      Yorumla
    • KaraCat_
      KaraCat_
      +1 yıl

      Ne yapacağım aldatan birine allaha havale eder yoluma bakardım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En güzeli.

      Yorumla
  • waterdust
    waterdust Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 31%
    +1 yıl

    ayrilmak

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece? Hesap sormak yok mu vs?

      Yorumla
    • waterdust
      waterdust
      +1 yıl

      bilmiyorum o anki ruh halime bagli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın belli olmayabiliyor.

      Yorumla
    • waterdust
      waterdust
      +1 yıl

      aynen oyle

      Yorumla
  • Berçem62
    Berçem62 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Terkettim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi yapmışsın.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kan çıkar.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keserim biçerim diyorsun?

      Yorumla
  • 17072017
    17072017 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Deli olurdum

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerçekten zor bir durum.

      Yorumla
Devamını Gör(5)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aldatıldığınızı öğrendiğiniz zaman tepkiniz ne olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aldatıldığınızı öğrenseniz ne tepki verirsiniz? 98 cevap verildi
Aldatıldığınızı öğrenseniz tepkiniz ne olur? 14 cevap verildi
Aldatıldığınızı öğrenseniz tepkiniz ne olur? 21 cevap verildi
Aldatıldığınızı öğrenseniz ne tepki gösterirsiniz? 22 cevap verildi
Aldatıldığınızı öğrenseniz nasıl tepki verirsiniz? 49 cevap verildi
Aldatıldığınızı öğrendiğiniz, ne tepki verirsiniz? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨