+1 yılağlardım teline bile dokunamazdım kimle mutlu olursa onunla olsun ama beni aldattığı çocuğu ağlatana kadar döverim o beni ağlattı bende onun sevdiğini âğlatırım
13 Yorumla
Soran+1 yılDeğişik bir yaklaşım. 🙃
- +1 yıl
eyvallah kardeşim senin 70 lik mevzusunuda ben sevdim oda güzel bir seçim
En İyi Cevaplar
+1 yılDeğişir. Nasıl öğrendiğime, ne zaman öğrendiğime bağlı olarak.
620 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın. Duruma göre değişir bir şey.
- +1 yıl
E yani. 10 sene sonra öğrenmekte var işin ucunda 😂
Soran+1 yılYok artık. 😱 10 sene saklanır mı ya? Gerçekten çok kötü bir şey.
- +1 yıl
Olur olur. Hiç belli olmaz bu işler. Biz 4 sene falan saklayabilmiştik 😬😬😂😶
Soran+1 yılHadi be. Aldattın mı?
- +1 yıl
Ben değil aslında "o" aldatıyordu teknik olarak.
Soran+1 yılNasıl yani aldatilan sen miydin yoksa sevgilisi olan biriyle mi görüşüyordun?
- +1 yıl
Sevgilisi olan biriyle beraberdim. Evli daha doğrusu.
Soran+1 yılÇok kötü ya. Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz? Hiç mi empati yapamadın?
- +1 yıl
Çok rahat değildik. Yakalanma korkusu oluyordu hep.
Empatiye gelince, yaptığımız her kötü şey için geçerli. Bu bizi kötü ya da yanlış şeyler yapmaktan alıkoymuyor ama.
Kötü bir şey yaptığımızı da düşünmüyorum zaten. Olsa olsa yanlış diyebilirim.
Seviyorduk birbirimizi. Hala da seviyoruz ama birlikte değiliz malesef.
Soran+1 yılÇok seviyorduysa boşansaydı, seninle evlenseydi.
- +1 yıl
Öyle olmuyor her zaman bu işler işte. Boşanmayı kolay bir şey sanıyorsun galiba hele de bu ülkede hele de "ben başkasını seviyorum" diyerek hele de bunu bir kadın yapacak...
Soran+1 yılAldatmak çok mu kolay? Geçinemiyorum vs diyip ayrılsaydı, bahane bulmak isteyene bahane çok.
- +1 yıl
Sen kaç defa boşandın?
Öyle "geçinemiyorum" falan deyip boşanma yerli dizilerde oluyor ancak.
Evet, boşanmaya göre ikinci bir ilişkiyi sürdürmek daha kolay. Kadınlar için özellikle.
Soran+1 yılValla dizilere bakarak demiyorum ben bunu, o sadece örnekti. Sizin evlenmeye niyetiniz yokmuş bence. Yoksa isteseniz olurdu.
- +1 yıl
Evet olabilir. Ayrılabilseydi evlenmeyip birlikte yaşamayı da düşünüyorduk. İlla evleneceğiz diye bir zorunluluk yok.
Neticede olmadı işte.
Soran+1 yılBir şey diyemiyorum daha fazla. Hayat sizin... ✋
- +1 yıl
Eyvallah. Diyecek fazla bir şey yok zaten.
C'est la vie..
Soran+1 yılAynen.
- +1 yıl
👍👍
+1 yıl2 yillik sevgilim 6 ay aldatmis beni ogrendigim an dolmusta bayilmistim
15 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya. Sonra noldu?
- +1 yıl
bir hafta agladim
- +1 yıl
sonra alisveris yaptim
- +1 yıl
ne kadar salak oldugumu anladim simdi mutluyum :)
Soran+1 yılZaten sonradan insan kendi salaklıklarina dönüp bakinca her şeyi anlıyor hatta bazen gülüyor ben napmisim diye... :) Mutluysan ne güzel.
+1 yıl11 Yorumla
Soran+1 yılOooo, baya sert gibi tepki.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Itiraf etmisse bisi demem ceker giderim.
Baska sekilde ogrenirsem sacini basini yolar oyle giderim. :D21 Yorumla
Soran+1 yılSaçını başını yolmadan gitme zaten. :D
- Aşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı.
+1 yılAldatan kişi beni bir daha göremez. Görmek zorundaysa asla gözgöze gelmeyiz ve hayatıma devam ederim. Özlemem de yani. Aciz miyiz aldatanı özleyelim?
29 Yorumla
Soran+1 yılDuruşunu ortaya koyarsın yani?
- +1 yıl
Aynen öyle. Ağzımdan tek kelime de alamaz. Gönderme yapsa bile cevap vermem. İsterse anneme küfür etsin. Yoktur benim için.
Soran+1 yılGörmezden gelmek en güzel tepkilerden biri zaten.
- +1 yıl
Öyle.
Soran+1 yılAnladım.
- +1 yıl
Mesaj at bana. Enerji farklı.
Soran+1 yılNasıl enerji farklı derken,
- +1 yıl
Herkese aynı şeyi söylüyor gibi bir halim yok. Söylerim ama yardım falan filan muhabbetleri. Muhabbet etsek sevinirim yani, değişik bir enerji aldım.
Soran+1 yılPeki.
Gizli Üye(36-45)+1 yılbende ihanetin affı yok sevgilimse tokat manyağı yaparım karım sa incirlikuyudan yer baksın...
16 Yorumla
Soran+1 yılŞiddete başvurmadan edemiyorsun yani?
Cevap sahibi+1 yılhayır edemiyorum adaleti kendim tahsis etme yoluna gittim hep !!! .
Soran+1 yılAnladım. Başkasının adaletine güvenin yok mu hiç?
Cevap sahibi+1 yılYok!! ben babama bile güvenmem !
Soran+1 yılNeden?
Cevap sahibi+1 yılbelirli bir nedeni yok... geceniz bol olsun...
+1 yılDüğünde terk edilmiş ela gibi yaparım. Ağlar yutkunur susarım ki ne düşündüğümü nefretimin boyutunu tahmin edemesin köpek
15 Yorumla
Soran+1 yıl😱 Sonradan acısını çıkarırsın yani?
- +1 yıl
Yoo hayatıma devam ederim vakit kaybetmem
Soran+1 yılAma o zaman nefretin sana yük olur.
- +1 yıl
Yoo zamanla iğrenmeye ve sonrasında hissizliğe gider
Soran+1 yılAnladım şimdi. 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılAh ulan ah ben aldatılacak insan mıydım der beni aldatan adamın dalağını keser eline verirdim.😑
11 Yorumla
Soran+1 yılAçık ameliyatta yaparım diyorsun? :D
- Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılAcikca yazmayim ayip olur :) delikanli gibi ayrilsin ne halt ederse etsin
15 Yorumla
Soran+1 yılÜstü kapalı yazsaydın. ya da bipleseydin. :D
- +1 yıl
yok ya icap etmez enayi yerine konuluyorsun birde en sevmedigim şey evli olursam vururum alnin catindan kariyida adamida
Soran+1 yılOnlar kurtulur, sende çekersin ama hapiste.
- +1 yıl
Ölüm kurtuluş mu birde bir adami eşi aldatiyorsa herkes bundan cesaret alip aldatir cezasini keseceksin :) şaka yapiyorum be elimde kanit varsa direk mahkemeye verir tek celsede boşarim hiç bir şeyde alamaz benden
Soran+1 yılŞaka olması iyi. 😊👍
+1 yılhiçbir şey yapmam yapacagını yapmış zaten herkes kendine yakışanı yapar 😉
12 Yorumla
Soran+1 yılO da doğru.
- +1 yıl
😊😊
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç renk vermezdim eskisi gibi davranirdim dogru zamani beklerdim en cok canini ne acitacaksa firsatini bulunca zamanda musaitse vayki vay şimdiden acidim zavalliya
19 Yorumla
Soran+1 yılİntikam soğuk yenen bir yemektir diyorsun?
Cevap sahibi+1 yılSoguk mu sicakmi bilememde ama sen cok tatlisin bence
Soran+1 yılNasıl bu kanıya vardın hemen?
Cevap sahibi+1 yılÇünku yorumlarda soru isareti kullaniyosun cevap bekliyosun karsidan bence sen yalnissin tatli derken guzel anlaminda deggil.. saf salak oyle tatli yani
Soran+1 yılBen güzel manasında dedin demedim ki zaten. Sadece sordum neye dayanarak diyorsun diye, sende cevabını verdin. Bu kadar. 😏
Cevap sahibi+1 yılKesin tanişiyoruzdur
Soran+1 yılSanmam.
Cevap sahibi+1 yılBurcun ne
Soran+1 yılYay.
+1 yılBizden iyisini bulmuşsa eyvallah 😂
1185 Yorumla
Soran+1 yılSence öyle mi olur?
- +1 yıl
Valla ben bir erkek olarak aldatılmam o sizin sorununuz 😂
Soran+1 yılAldatilmazsin öyle mi, yaşayınca şaşırma ileride bence. ;)
- +1 yıl
Yaşamadan önce yasatirsam çok yazık olur şaşırma 😂
Soran+1 yılBanane ya ben niye şaşırayim. :D
- +1 yıl
Beni aldatacak bir kadının olmasından çok emin şekilde konusuyordun da 😂
Soran+1 yılBüyük konuşuyorsun çünkü ve başına gelir bence.
- +1 yıl
Büyük konuşmadım oysa çünkü hep erkekler aldatıyor bunu biliyoruz
Soran+1 yılKadınlarda aldatır da erkekler kadar kendini çabuk ele vermezler.
- +1 yıl
En azından vicdanları rahat olmuyor onların 😂
Soran+1 yılErkekler gamsız diyorsun yani? 🙃
- +1 yıl
Evet tabiki de öyle olmasalar aldatırlar mı hiç 😂
Soran+1 yılSende iyi gömdün yani... :D
- +1 yıl
Arada yaparım böyle şeyler 😂
Soran+1 yılŞans eseri sanırım ya da kafana estikçe? 😏
- +1 yıl
Paşa gönlüm ve keyfimin kahyası sağolsun 😂
Soran+1 yılFazla gıcıksın. :D
- +1 yıl
Kızlar gıcık erkeklerden hoşlanıyormuş diye duydum doğrumu bu 😂
Soran+1 yılBilemiyorum. Sadece kendi adıma konuşursam, ben çok gıcık olduğum insanlara ters davranan biriyim, sevmem yani, dozaj önemli...
- +1 yıl
Ben de ters davranan insanlara bayılırım daha bir çekici oluyorlar 😂
Soran+1 yılTers davranan da belli bir süreden sonra çekilmez oluyor galiba. Sevmediklerimi hep öyle uzak tuttum kendimden.
- +1 yıl
Uzak kalmalarını mı istiyorsun belki birisi bu durumu aşıp sana kendini sevdirir ha ne dersin 😂
Soran+1 yılSanmam. Çok zor bir durum, baya baya zorlanır.
- +1 yıl
Zoru hiç sevmem uğraştırıcı ve yorucu fakat zor kazanılan şeylerin de kıymeti daha çok bilinir 😂
Soran+1 yılbir zahmet daha kıymetli olsun ama şimdi herkes zora katlanamaz.
- +1 yıl
Buna değer mi acaba işin bir de bu kısmı var 😂
Soran+1 yılDeğmeyip de zor yapana da katlanmak sıkıntı ama zaten aklı olanda anlar o kadarını herhalde...
- +1 yıl
İnsan sevmeye başlayınca aklını kullanmıyor ki 😂
Soran+1 yılValla bende genelde mantık ağır bastığı için bilemiyorum o kadarını ama ilk zamanlarda insan o kadar kendini kaptırmaz bence yaaa.
- +1 yıl
İlk zamanlarda zaten kimse zor olduğunu anlayamıyor zaten o yüzden de vazgeçmiyor. Anlayınca da is işten geçmiş oluyor ve yolun ortasında nereye gideceğini bilmeyen o küçük çocuk haline geliyor
Soran+1 yılYaşamışsin bir şeyler belli. :D Herşeyin hayırlısı ya. Allah karşılıklı güzel bir sevgi nasip eder inşallah hakeden herkese.
- +1 yıl
Ne seni görseydim ne de sevseydim gönlümü vermezdim böyle bilseydim. Ne bir gün güldürdün ne sevindirdin seni sevmektense keşke ölseydim 😂 herkes yaşar bu hayatta bir şeyler senin de yaşamış olduğun gibi 😂
Soran+1 yılİçinden romantik biri çıktı. 😱 Şaşırdım biraz daha.
- +1 yıl
Sen benim ince naif hassas ruhumu görmedin daha 😂
Soran+1 yılFazla incelme sonra incitirler filan... 😏
- +1 yıl
İnsanların çok iyi yaptıkları şey değil mi zaten hepimiz inceldiğimiz yerden koptuk yazık ettiler bize 😂
Soran+1 yılVah vah ya, ne kadar incitmişler. Yazık olmuş. 😶
- +1 yıl
At tepsin hepsini 😂
Soran+1 yılHiç normal değilsin bence. :D Tepsin bari...
- +1 yıl
Normal mi değilim sana göre mi yani 😂
Soran+1 yılBence dediğime göre... ;)
- +1 yıl
Bana göre çok normal bir insansın sen ya yok anlaşamayız biz 😂
Soran+1 yılAynen öyle. :D
- +1 yıl
Çabuk git sorumdan 😂
Soran+1 yılSen git be, benim sorum bu. 😏
- +1 yıl
Ha tamam o zaman görüşümden çık git 😂
Soran+1 yılBu alan bana ait tamamen, alan sınırları içerisine sen girmiştin, senin çıkman gerekir. 😉
- +1 yıl
Dağdan gelip bağdakini kovan benim burası artık benim 😂
Soran+1 yılHayır senin olamaz.
- +1 yıl
Olamaz mı ne demek olamaz 😂
Soran+1 yılBurası kiralık ya da satılık değil işte, benimse benimdir, senin olamaz. ;)
- +1 yıl
Burda benim yorumum var bir kere sen karışamazsın çabuk git buradan 😂
Soran+1 yılAsıl sen yorumunu da al git. Karışırım. Resmen özerklik isteyenler gibisin.
- +1 yıl
Bu ülkede fikir özgürlüğü var diyerek bireysel gelişiminde ilerleyemeyip, toplumsal gelişim nutukları atan insanlar gibi de olabilirim bak 😂
Soran+1 yılBence sen hiç bir şey olma. Zaten yeteri kadar gıcıksın. O sana yeter. 👍
- +1 yıl
нipeяαĸтiғ biri olayım öyleyse 😂
Soran+1 yılBir şey olma demiştim! :D Laftan anla bence.
- +1 yıl
Aşık olayım 😂
Soran+1 yılO burayı bağlayan bir durum değil, istediğini yapabilirsin. ;)
- +1 yıl
Hayran olayım 😂
Soran+1 yılİstediğini yap demiştim sanki? 😏
- +1 yıl
Beraber yapalım 😂
Soran+1 yılBen istemiyorum duygusal takılmak. Sen yalnız takıl. Hem ben kolay kolay hayran olmam.
- +1 yıl
Acı çekmek istemiyorsun yani anlıyorum ama duyguların olmazsa nasıl yaşarız bu hayatı 😊
Soran+1 yılMecbur yaşanacak ama hayırlısı demek lazım. Değecek biri lazım.
- +1 yıl
Değer miydi? Değerdi ama değmedi. Olur muydu? Olurdu ama olmadı 😂
Soran+1 yılYani? 🙃
- +1 yıl
Ne yanar kimse bana âteş-i dîlden özge
Ne açar kimse kapım bâd-ı sabâdan gayrı
Soran+1 yılTamam hadi itiraf et hangi kız hem beynini hem gönlünü yaktı? Gidip hesap soralım. :D
- +1 yıl
Ayşem de ayşem 😂
Soran+1 yılAyşe hanım kızımızın yanına gidelim konuşalım yarın o zaman. ;)
- +1 yıl
Kör olasıca babası vermiyor kızını bana 😂
Soran+1 yılİsteriz.
- +1 yıl
Bravo biz niye akıl edemedik ki bunu valla helal olsun 😂
Soran+1 yılAynen niye akıl edemedin ki?
- +1 yıl
İnsan aşık olunca düşünemiyor 😂
Soran+1 yılVah vah.
- +1 yıl
Hadi o zaman gel 😂
Soran+1 yılNereye gidiyoruz?
- +1 yıl
Fizik kuralları umrumda değil. Elimi tut tutarsan aya çıkabiliriz. Orada sana ellerinin yıldız tozundan yapılmış olduğunu anlatacağım 😂
Soran+1 yılBari herkese aynı muameleyi yapıyorsun da :D sözleri değiştir be. ;)
- +1 yıl
Gözlerime baksan hiç konuşmadan da anlaşabiliriz aslında 😂
Soran+1 yılFazla edebiyat parçalamadın mı sencede? 😏
- +1 yıl
Evet yaptım ve sende bundan etkilenmiş sayılmazsın yine de olsundu orada güzel bakan gözlerin var 😍
Soran+1 yılTövbe tövbe... Halen gören sevgi pıtırcığı sancak nerdeyse. Halbuki alakan bile yoktur senin.
- +1 yıl
Alaycı ve sürekli güleryüzlü görünüşümün altında son derece masum ince ruhlu hassas bir kişiliğim var yapma... Çok geç olmadan gel ve beni sev 😂
Soran+1 yılYok olmaz. Bence sen öyle değilsin, ayrıca ilgilenmiyorum o konularla. Başkasına yap bu numaraları. ;)
- +1 yıl
Benim yaptığım sadece etkileme veya ilgi çekme yöntemi olabilir. Ama bir de işin tanıyıp öğrenme boyutu var. Önyargılı yaklaşımın bütün olacaklara engel şu an 😂
Soran+1 yılBir şey olmayacağı için sıkıntı yok. ✋😉
- +1 yıl
Oldururduk aslında ama tabi sen kötü şeyler yaşamış olduğun için bu konulardan uzak tutuyorsun kendini 😂
Soran+1 yılKötü şeyler yaşamadım ki. :D Sorun sende. ;)
- +1 yıl
Çok mu samimiyetsiz iki yüzlü birine benziyorum 😂
Soran+1 yılİki yüzlülüğünü bilmem de samimiyetsizlik durumu kesin gibi bir şey.
- +1 yıl
Burdaki tek doğru sensin ya da biz erkekler size karşı çok yanlışta bulunmuşuz 😂
Soran+1 yılHemen lafı erkeklere kızlara çevirme. Ben senin için dedim samimiyetsiz lafını. Sende gayet iyi biliyorsun ki, bu kelimeleri her önüne gelene kuran birisin.
- +1 yıl
Herkes istediği kişiye herşeyi kolayca diyebiliyor yani bu sadece sana özel olsaydı bunu idrak edebilip benden etkilenecek miydin ne kadar da saçma 😂
Soran+1 yılHayır etkilenmeyecektim ama her önüme gelene canım cicim yapan samimiyetsiz biri de değilim... O genellemenin içinde ben yokum yani. ✌😉
- +1 yıl
Sevgilisi olup onu aldatan insanlardan olsam daha iyiydi ya en azından böyle samimiyetsiz taraflarım olmazdı 😂
Soran+1 yılşu an çok boş çabalıyorsun, beni haksız çıkarmaya ya da kendine pay biçmeye çalışıyorsun ama nafile. :D
- +1 yıl
Sorun yok diğer kızlar gibi seninle de sadece böyle boş boş konuşmuş olurum 😂
Soran+1 yıl:D :D Kabullendin ya sonunda, daha bir şey demem sana.
- +1 yıl
Kızlarla konuşmak suç yani 😂
Soran+1 yılOnu demiyorum be, her kızla boş boş konuştuğunu kabullenmeni diyorum. :D
- +1 yıl
Dolu dolu konuşmuş olsaydım şu an sevgulimle öpücüklü mesajlar yazışıyor olurduk yıldızlar eşliğinde 😂
Soran+1 yıl:D Vah vah yazıkkkk.
- +1 yıl
Sana yazık ben çok mutluyum 😂
Soran+1 yılBana yazık olacak bir durum yokki. :D Sanki ben mutsuzum dedim. 👊
- +1 yıl
Mutluysan burda işin ne 😂 bana yazık olacak bir durum mu varmış 😂
Soran+1 yılBoş vaktim var. :D Burda değerlendiriyorum.
Soran+1 yılHem sen kendine bak. Bana diyorsun da sen kendini vuruyorsun. Sen çok mutluysan burda ne işin var?
- +1 yıl
Sevimli kişiliğimi kızlara gösterip onları etkileyerek kendime bağlamaya çalışıyorum sanane 😂
Soran+1 yılÇok başarısızsın ama gerçi belki kanan vardır. Neyse eğlenmene devam et. ✋😉
- +1 yıl
Saf birini bulursam eğer yüzüne gülüp canını bile alabilirim 😂
Soran+1 yılMarifet sanki. 😒
- +1 yıl
Şaka diyorum tabiki de canını alıp ne yapacam gönlünü versin bana yeter 😍❤
Soran+1 yılO kadar mı sevgisiz hissediyorsun?
- +1 yıl
Neden olmasın ben insan değilmiyim ki 😂
Soran+1 yılSürekli dediklerimi farklı yerlere çekme derdindesin. 😒
- +1 yıl
Cevapları kendi düşündüğün şeylerin dışında anlamış olduğun için mi 😂
Soran+1 yılSen kendinde yanlış anlaşılmaya müsaade ediyorsun. Neyse uyumam gerek daha fazla uğraşamam seninle. İyi geceler. ✋
- +1 yıl
Ha ha ha insan hiç bir zaman kendini suçlu göremez ki zaten 😂 neyse uyu bari benimle uğraşmak sıkmıştır seni 😂
Soran+1 yılÜf bide bıraksalar felsefede yapacak. 😱 Hıhı öyle. ✌
- +1 yıl
Her şeye de bir bahanen var valla 😂
Soran+1 yılNe alaka be. Sen artık yazma bence. 😉 Muhabbet çok uzun sürdü sanki. Bugün son olsun. 😶
- +1 yıl
Niye bağlanmaktan mı korktun 😂
Soran+1 yılBağlanmak mı? Neyin kafasını yaşıyorsun acaba?
Soran+1 yılNeyse en son yorumumu unut. Sıkıldım artık o yüzden yazmanı istemiyorum. 😉 İyi günler. ✋
- +1 yıl
Tabi tabi kesin öyledir işine gelmediği ok belli 😂
- +1 yıl
Sana da iyi aldatilmalar 😂
Soran+1 yılÇok güldüm bu dediğine. :D Gerçekten sen normal bir kafa yaşamıyorsun çok belli. 🙃
- +1 yıl
bir sen normal kafa yaşıyorsun sorunun başlığından anlaşılıyor 😂
Soran+1 yılHıhı tabi sen öyle dediysen kesin öyledir. ✋ :D
- +1 yıl
bir kere de dönüp kendine baktın mı? bakmazsın çünkü kör kendini görmez 😂
Soran+1 yılHalen benimle ugrasmaktan bikmadin sen.
- +1 yıl
Bayılırım güzel kızlarla uğraşmaya 😂
Soran+1 yılYazmasan şaşardım.
- +1 yıl
Birileri anormal olduğumu düşünüp yazmaktan vazgecekti oysa 😂
Soran+1 yılHalen bana göre anormalsin. 😏
- +1 yıl
Sence bu durum ilgini mi çekiyor 😂
Soran+1 yılşu an boş zamanım var, can sıkıntısından yazıyorum sana cevapları.
- +1 yıl
Boş vaktinde canın sıkılınca hep bana yazacaksan zaman dursun isterim bak 😂
Soran+1 yılÇok sıkılırsam çekilmez olabilirsin.
- +1 yıl
Beni her halime katlanabilecegine inancım var 😂
Soran+1 yılFazla inançlısın.
- +1 yıl
Olmasını dilediğim şeylere inancımı yüksek tutuyorum belki olur 😂
Soran+1 yılNasip.
- +1 yıl
Hayat kısa gelmeyecek misin 😊
Soran+1 yılYine mi gökyüzü?
- +1 yıl
Aslına bakarsan gök, yüzünde... Şöyle bir yanıma otursan yeter 😊
Soran+1 yılRomantikliğin depreşti yine.
- +1 yıl
Kızlar romantik erkeklerden hoşlanmıyor mu yoksa 😊
Soran+1 yılBilmem. Genelleme yapamam. Ben anlamam öyle romantiklikten.
- +1 yıl
Katı duygulara sahip biri misin yoksa küstürdüler mi seni bu güzel duygulara
Soran+1 yılYoo küstürmediler.
- +1 yıl
Öyleyse içinde hala romantik bir yaklaşım bekleyen çocuk vardır 😊
Soran+1 yılHerkes haketmiyor herşeyi. O yüzden en iyisi soğuk yüz göstermek. Nede olsa değen kişi kendini belli eder her türlü.
- +1 yıl
Benimle hep konuşur musun belki buna değerim 😊
Soran+1 yılÇok zor...
- +1 yıl
Zor elde edilen şeylerin değeri daha çok bilinir 😊
Soran+1 yılSamimiyet?
- +1 yıl
O olmadan sevemezsin zaten
Soran+1 yılYaniii. Neyse benim uykum var. İyi geceler.
- +1 yıl
Yarın yine konuşalım mı
Soran+1 yılNiye?
- +1 yıl
Seninle uğraşmak hoşuma gidiyor da 😊
Soran+1 yılSen zaten keyfine gelince yazıyorsun, ne ara benden izin alır oldun?
- +1 yıl
Keyfime gelince değil seninle konuşmak için her vakit yazıyorum tabi arada siteye girmediğim zamanlar olumuyor değil niye hala mesaj atmıyorsun 😊
Soran+1 yılMesaj mı atmıyorum, yazıyorum ya cevap.
- +1 yıl
Beni cevapsız bırakma ama kalırsan bu masalın sonunu birlikte öğreniriz, bulutlardan elbise dikmeye başlasın mı güvercinler 😊
Soran+1 yılİşe gidicem, sana her dakka cevap yazamam hatta belki saatlerce.
Soran+1 yılYeni arkadaş bul kendine. ;)
- +1 yıl
Olsun her gidişin bir de dönüşü vardır 😂 ben seni bir saat de beklerim bir ömür de diyerek saldım klişeyi 😂 bunlar sana samimiyetsiz gelebilir fakat benim için önemi yok her zaman görüşebiliriz 😊
Soran+1 yılSamimiyetsiz samimiyetsiz konuş, klişelerini aralara serpiştir, sonrada samimi bulmamı bekleme bence. ✌😉
- +1 yıl
Beklemiyorum elbette ama 3 gün boyunca seninle konuşuyor olmamdan anladığın tek şey sadece bu olmamalı diye düşünüyorum 😊
Soran+1 yılYine göndermeler imalar... İşin gücün edebiyat. Neyse bir düşüneyim, ne mana çıkarmalıyım diye. :D
- +1 yıl
Böyle ağzı laf yapan insanın sevişi bile bir başka olur düşün sen bence de 😂
Soran+1 yılYok istemez kalsın. ✋:D
- +1 yıl
Ne demek kalsın ya banane gitme bir yere henüz adını bile söylemedin 😂
Soran+1 yılYa gitmiyorum şimdilikte romantikliğine ihtiyacım yok ya da sevmelerine, onlar kalsın. Arkadaş arkadaş muhabbet edelim. 😉
- +1 yıl
Ben bir kızla arkadaş olamam ya sonradan benden etkilenip aşık olduğunu dile getiremezse, ya ben aşık olursam ( ki konuştuğum her kıza ilgi duyarım bağlanırım ) bu durumda ne yapacağız 😂
Soran+1 yılVah vah o zaman çünkü o ilgiyi benden göremezsin. Sonra yazık olur filan. ✌😏 O zaman en iyisi konuşmayalım...
- +1 yıl
Ben bir ölüyle konuşuyorum o zaman karşımdaki kişi hiç aşık olmayacak ruh ve duygu yoksunu insan galiba 😂
Soran+1 yılO duyguyu yaşamam demiyorum ki, sende olmaz diyorum. ;)
- +1 yıl
Ha şu doğru insan doğru zaman meselesi anladım he bulursun inşallah canım ya 😂
Soran+1 yılİnşallah ya. Sen merak etme. :D
+1 yılTek bir mesaj ;
Yolun açık olsun der ve giderim.13 Yorumla
Soran+1 yılHesap sormaz mısın?
- +1 yıl
Yorgunum. Sormam
Soran+1 yılHımmm. Yorgunluk meselesi varsa umursamazsin tabi.
Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı. Ayrılırım, ne yapıyorsa benden uzak olsun
13 Yorumla
Soran+1 yılHesap sormaz mısın?
Soran+1 yılŞans tanımıyorsan iyi.
İçmek için bahane çıktı deyip bı 70lik kaparım
226 Yorumla
Soran+1 yılKafam güzel dünya güzel meselesi?
Soran+1 yılKavramam iyidir de ablası, içkiyi o kadar sevmem. 😏
- +1 yıl
ooo adamsın 3 günlük dünya kafası helal kardeşim
Soran+1 yılLazım olmaz ablası. 😉
- +1 yıl
eyvallah 😃
Soran+1 yıl3-4 yaş büyüğüm senden, daha nolsun. :D
Soran+1 yılSen cok mu yapilisin sanki bide yanında kardesin gibi duracakmisim... Hem bak ya abla oluyorum ya kardeş, oluru yok anlamış olursun burdan. ;) :D
- +1 yıl
helal olsun ablacığım iyi söyledin
Soran+1 yılAlikkooo, sen kendin biraz yüklenmeme sebep oldun, napalim... :D
AhmetAsımÇMN, dimi hak etti? :D
Soran+1 yılAffedilecek bir durum yokki.
- +1 yıl
alikkooo arabanın en sevdiğim yanı R 😉
Soran+1 yılAyyy ne kadar üzgün ya, yıkılmış resmen... 😱
- +1 yıl
kusura bakma ☺
Soran+1 yıl@AhmetAsımÇMN Al şu kankini götür bir hava alsın ya. :D
Soran+1 yılCidden alındın yani, inanayım mı?
Soran+1 yılRahatsız olmadım.
+1 yılKesinlikle önüme bakıp pişman olmasını izlerdim ;)
155 Yorumla
Soran+1 yılPişman olmasa?
- +1 yıl
Kendimden eminim olmadigini varsayarsak zerre dönüp bakmam üzülmem
Soran+1 yılRahatsın... 👍
- +1 yıl
Kimse benden kıymetli değil ;)
Soran+1 yılTabi sana öyle.
- +1 yıl
niye sana öyle degil mi
Soran+1 yılDeğil. Bana göre o kadarda kıymetli değilsin, neye dayanarak senin kıymetli olduğunu söyleyeyim ki?
- +1 yıl
Hayır sen kendini kıymetli bulmuyor musun demek istedim
Soran+1 yılO mesele ayrı, ben öyle anlamadım ki sorunu. Herkes kendine kıymetlidir, ona lafım yok.
- +1 yıl
Ondan bahsediyorum iste hemen bozmaya başladın :)
Soran+1 yılValla kusura bakma ama sende yanlış anlaşılmaya mahal verdin. :)
- +1 yıl
Şöyle düsün sen yanlis anladin :)
Soran+1 yılİkimizde de suç var.
- +1 yıl
Illa beni suçlu yapican yani kararlisin
Soran+1 yılSende de var bende de diyorum. Sadece sende demedim ki.
- +1 yıl
Resmem tartisiyor gibiyiz Şu an anlam veremiyorum :)
Soran+1 yılYahu ben gayet sakin söylüyorum. Ne tartışması? :D
- +1 yıl
Yahu ne bilim bende anlamadm 😀
Soran+1 yılBence senden ötürü... :D
- +1 yıl
Hep ben suçluyum 😀
Soran+1 yılEvet.
- +1 yıl
Bide evet diorsun hey allahim ya 😀
Soran+1 yılSen kabullendiysen ben neden evet demiyim ki? :D
- +1 yıl
Yoruldum belki ondan yav he he dedim olamaz mi 😁😁😁
Soran+1 yılBende fırsatını buldum, değerlendirdim işte.
- +1 yıl
Allah allah gıcıga bak sen her firsati degerlendirir misin boyle :)
Soran+1 yılYoo çok safligima gelen durumlarda oluyor. :D
- +1 yıl
Iyide bana niye denk gelmiyo bu saflık
Soran+1 yılYa altı üstü bir kez değerlendirdim. Sanki kaç defa yaptım. :D
- +1 yıl
Ne istiyosun sen benden 😀
Soran+1 yılBir şey istemiyorum. :)
- +1 yıl
Iyi sanada günaydın o zaman :)
Soran+1 yılGünaydın.
- +1 yıl
Uslu oluyosun arada bu güzel :)
Soran+1 yılSakin bir insanım aslında, genel olarak. ✌
- +1 yıl
Farkındayım birazda beseli galiba burdan öyle sezdim
- +1 yıl
neşeli
Soran+1 yılKeyfime göre değişir.
- +1 yıl
Anladım bir ara kavgada edelim o zaman ne kadar cirkefsin göster kendini :)
Soran+1 yılBen kolay kolay cirkeflesmem ki, çokkkk zordur ama cirkeflesirsem de pisman ederim.
- +1 yıl
Tehdit mi bu :)
Soran+1 yılYoo durduk yere ne tehdidi olsun? :D
- +1 yıl
Muhabbetini sevdim :)
Soran+1 yıl:) Normaldir dermişim. :D 😱 Muhabbet iki taraflı olur derler. 😏 Gerisini sen anla.
- +1 yıl
Överken pek cömert değikiz galiba hem ben geç anlarım biraz daha anlat :)
Soran+1 yılYok cömert değilim haklısın. Sevmem çok yağlayıp ballamayı insanları. İyiyse iyidir, eh idare ederdir, kötüdür bu kadar.
- +1 yıl
Aferim sana bende sevmem yağlayıp ballamayi zaten ama bu ufak birseydi yaglayip ballamadim yani
Soran+1 yılSana bir şey demedim ki zaten, ben kendim için dedim onu. :D
- +1 yıl
Peki gizli mi kalcan sen böyle hep :)
Soran+1 yılGizliliği severim. :)
- +1 yıl
Bozalım mı :)
Soran+1 yılDeğişen pek bir şey olmayacak ki, ben yine gizli takılırım. :D
- +1 yıl
Bende öyle sadce muhabbet zaten fazlasina ihtiyacim yok takiliyoruz :)
Soran+1 yılPeki.
- +1 yıl
bekliyorum :)
+1 yıldondanmi cikiyo ortaya o 😂
112 Yorumla
Soran+1 yılÖyleymiş. :D
- +1 yıl
bir daha ayda bir degistrrim evlenince 😂
Soran+1 yılAbartma. :D
- +1 yıl
tamm tamm haftada bir 😂
- +1 yıl
don demisken : gümrük kapısında bir ingiliz, bir fransız, bir türk geçmek için bekliyorlarmış. gümrük görevlileri valizlerini kontrol etmeye başlamış. önce ingiliz’in valizine bakmışlar. içinden 7 adet don çıkmış.
"niye 7 tane?" diye ingiliz’e sormuşlar.
o da: ‘haftanın yedi gün var. hepsi için bir tane. pazartesi, salı, çarşamba…’ demiş.
"vay be!" demiş görevli. "helal olsun… medeniyete, temizliğe bak
adamlardaki…"
sıra fransız’ın valizine gelmiş. açmışlar bakmışlar 8 tane don.
"7’yi anladık da , niye 8 ?" diye sormuşlar.
fransız: "pazartesi, salı, çarşamba… hergün için bir tane, bir tane de ne olur ne olmaz diye yedek - +1 yıl
aldım"demiş.
"vay be" diye düşnmüş bizim gümrükçüler. "adamlardaki temizliğe medniyete bak, ingilizleri de geçtiler temizlikte."
sıra temel’e gelince açmşlar bakmşlar tam 12 adet don!
"işte!" demişler.. "ne varsa bizim insanımızda var.
avrupalı ile kıyas kabul etmeyiz. şu medeniyete, şu temizliğe bak.. "
yabancılar da duysun diye sormuşlar: "neden 12 adet?"
bizimki cevap vermiş : "ocak, Şubat , Mart , nisan…
Soran+1 yıl:D Senin davayı şimdi anladım. 👍
- +1 yıl
dimi 😂😂
Soran+1 yılE yani. :D
- +1 yıl
hadi donsuz geceler 😂 spiker bunu dedi diye isten atılmış 😂 tabi ülkede don olayları yaşanmış don olayı olmadan geçen gece olması dileği ile diyecegine donsuz geceler demiş 😂
Soran+1 yılSanada donsuz geceler. ✋
- +1 yıl
eyvallah 😎
+1 yılCok agir konusup tekmeyi atarim
13 Yorumla
Soran+1 yılÖylesine çok bir şey etki etmez gibi sanki?
- +1 yıl
Ooo oyle bir agir konusacan ki hem pisman olacak hemde seni kaybetmek istemeyecek vurup kiracagina psikolojisini boz onu asagila daha iyi
Soran+1 yılO zaman laflarını iyi kullanman gerekir.
Allah korusun izimi bulamaz
13 Yorumla
Soran+1 yılKestirip atarsın yani...
Soran+1 yılEn güzeli.
ayrilmak
14 Yorumla
Soran+1 yılSadece? Hesap sormak yok mu vs?
Soran+1 yılHaklısın belli olmayabiliyor.
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Terkettim
11 Yorumla
Soran+1 yılİyi yapmışsın.
Gizli Üye(30-35)+1 yılKan çıkar.
11 Yorumla
Soran+1 yılKeserim biçerim diyorsun?
Deli olurdum
11 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten zor bir durum.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar