Kız arkadaşımı çok kıskanıyorum, sürekli şüphe ediyorum veya tam güvenemiyorum. Ne yapmalıyım? Kendimi nasıl düzeltebilirim?

2 yıllık bir ilişkimiz var ve devam ediyor. Ama en sıkıntılı dönemlerimizdeyiz, ben ona karşı çok şüpheci ve güvensizim, sürekli yalan söylediğini sanıyorum, sürekli denetliyorum onu. Hesap soruyorum, yargılıyorum ve bu durum onu bunalttı bıktırdı, benden de uzaklaştı, kendide söyledi. Çok kıskancım yanında hiç erkek olmasın istiyorum. Ne yapmalıyım bana bir fikir verin. Bu durumu yani kendimi nasıl düzeltmeliyim. 😞
Kız arkadaşımı çok kıskanıyorum, sürekli şüphe ediyorum veya tam güvenemiyorum. Ne yapmalıyım? Kendimi nasıl düzeltebilirim?
Cevapla