Haksızsın derseniz gerçekten kendimi düzelticem. En basitinden dün yemekte yaşadığımız olayı anlatıcam.. Eşim ben ve arkadaşım ve onun eşi 4ümüz arkadaşız. Dün buluştuk yemek yedik, yemekte bir konu hakkında konuşuyorduk, eşim benim daha önce o konu hakkında yaptığım bir espriyi söyledi "x de şöyle demişti" dedi güldü. Ya ben sevmiyorum benim yanımda benden bahsedilmesini, çocuk gibi hissediyorum. Eşim çoğu şeyi anlamadığı için birşey demedim arabada, ama moralim bozuk belli oluyor.. Sonra tartışıyor çok alıngansın diye. Sussam tripli diye kızıyor susmasam kavga ediyoruz. Benim elimde değilki, moralim bozukken yüzüm düşüyor elimde değil ne yapabiliirim. Konuşurken trip atmamaya çalışsamda ses tonumdan falan belli oluyor.. Bazı espriler o anki atmosferde güzel daha sonra anlatılınca komik gelmez kulağa. Arkadaşlar haksız mıyım sizin yanınızda sizin sözleriniz söylenince rahatsız olmaz mısınız
birde sıkıntım bu olaydan ziyade, ben moraimi bozduğunda neden yaptın demem. olan olduktan sonra konuşmayı saçma bulan biriyim. Ama ne kadar gizlemeye çalışsamda belli oluyor susmama rağmen kızıyor bana konuşup kafanın etiini mi yiyim diyorum susarak da güzel yansıtıyorsun diyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar