Yalnız, egoist, narsist bir adamı kendime nasıl bağlayabilirim?

Onu seviyorum ve nedeni de yok. Bana lütfen boşver onu demeyin. Bunu demenin gerçekten bir faydası olmuyor. Sadece bana eskisi gibi bağlanmasını ve beni çok sevmesini istiyorum. Şu an çok yalnız ve egoist biri. Onun zaafları da bu. Ne dersiniz bu konuya?
Yalnız, egoist, narsist bir adamı kendime nasıl bağlayabilirim?
Cevapla