Sevdiğim birisi var ve uzaktan akrabayız fakat o sevdiğimi bilmiyor. Sizce ne yapmalıyım?

Ben onu seviyorum çok iyi bir insan ve biz akrabayız ama öyle bağlılık kurulan bir akrabalık değil. Oralar biraz karışık. Her neyse işte sevdiğim kişiyi amcasının kızına vermek istiyorlar. O istemiyor ama. Cidden ne yapmam gerektiğini bilmiyorum elim kolum bağlı oturuyorum içim içimi yiyiyor cidden kafaya çok takıyorum. Son karşılaşmamız ise 9 ay önceydi ve göz göze geldik bakışını unutamıyorum. O zaman sevdim işte. Beni sevip sevmediğini bilemem çünkü daha önce hiç konuşmadık meraba falan da yoktu ki hala öyle. Diyorum ki sosyal medyadan ekliyim sonra beni tanırsa konuşmak isterse zaten yazar diyorum. Ya lütfen bana yardımcı olur musunuz? Artık bir çözüm bulmam gerekiyor. Yalnız kimse bana onu unut demesin nolur. Düşüncelerinizi bekliyorum 🙏
Sevdiğim birisi var ve uzaktan akrabayız fakat o sevdiğimi bilmiyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla