Eşime bana araba bile alamıyorsun dedim diye bana yaptıklarına bakın. Kim haklı sizce?

Beğendiğim bir araba var. Eşimden uzun zamandır o arabayı almasını istiyordum. Ama o bir türlü almıyor. Bahane olarak da maddi şeyleri gösteriyor. Bir gün dayanamadım, eşime aynen şunları söyledim:

"Herkes karısına ne güzel jip alıyor. Ben senden ucuz bir araba istedim, onu bile alamadın. Ne biçim erkeksin sen? Zamanında adam gibi işe girseydin de 20-30 bin maaş alsaydın. Araba alacak paran olurdu o zaman. "

Bu sözlerden sonra bana tokat attı. O günden beri benle konuşmuyor. Ben de annemin evine döndüm. Dün de öğrendim ki boşanma davası açacakmış.

Adam eşine araba bile almıyor, bir de üste çıkıp tokat atıyor, yetmiyor boşanma davası açıyor. Gerçekten çok kırıldım. Kim haklı sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Uff ne biçim insanlarsınız siz. Kadın düşmanları. İnsanı soru sorduğuna pişman ettiniz.
Eşime bana araba bile alamıyorsun dedim diye bana yaptıklarına bakın. Kim haklı sizce?
Cevapla