Eşimle tartıştık bana seni kimse çekmez dedi size ne yapmalıyım?

Eşimle bir konu yüzünden tartıştık ban seni kimse çekmez sen kendini vazgeçilmez sanıyorsun ama öyle değil dedi ben ona yüzüğü çıkardım ben gidiyorum dedim ondan sonra oldu bunlar sizce ne yapmalıyım asla sa dönmedi sözünden ben ağladım baya ama çok üzüldüm beye üzülüyosun ben bıktım artık dedi daha 1 yıllık evliyiz ben huzur istiyorum dedi bana sizce sevmiyor mu beni ama görseniz deli divane gibi nodmlad sizce abartıyor muyum her erkek bunları söyler mi?
Eşimle tartıştık bana seni kimse çekmez dedi size ne yapmalıyım?
Cevapla