Eşim bana yüksün ve bana bir şey katmıyorsun dedi?

4 ay önce düğünümüz oldu, ama eşim polis ve şehir dışında görevde oluyor beni de ailesinin yanına gönderdi, kendi kurduğumuz evimizde daha rahat edecegimi söylediğim halde bana ağza alınmayacak şeyler söyledi, 1 ay sonra da tamam git evine şu tarihte derhal tekrar annelerin yanına git dedi, bende açıkçası orada rahat değilim kayınvalidem-kaynatam herseye karışıyorlar, hasta olup odamda yatsam laf ediyorlardı mutlu değildim orada. Ve eşimle kurduğumuz evimizden dönmedim diye eşim. bana o küçük aklınla bana oyun oynadın bana birsey katmiyorsun yük oluyorsun bana , konuşacak birseyimiz kalmıyor dedi. Öyle kırgınım ki aglamamı durduramıyorum... duygusal bunalıma girdim intihar etmeyi düşünüyorum..

Eşim bana yüksün ve bana bir şey katmıyorsun dedi?
Cevapla