Ben 20 yasındayım sevgilim 16 yaşında, bir arkadaşım sapık olduğumu söyledi, öyle miyim?

Aynı mahalleden bir çocukla sevgiliyim, aramızda 4 yaş var ama uyuştuk ve bunu sorun etmeden devam ettiriyoruz. Ama arkadaşıma durumdan bahsedince çok rahatsız oldu ve yaptığım şeyin sapıklık olduğunu söyledi, çünkü sevgilim 18 den küçük. Kendimi berbat hissediyorum. Öyle miyim gerçekten?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar sevgiliyiz dedim evliyiz demedim size bunları açıklamak zorunda değilim gerçi ama bilin ki o tip şeyler yaşamıyoruz normal çıkıyoruz sadece
Ben 20 yasındayım sevgilim 16 yaşında, bir arkadaşım sapık olduğumu söyledi, öyle miyim?
Cevapla