İnsanlar sevdiğini bazen farklı nesnelere benzeterek sevgisini farklı ifade ediyor , siz sevdiğinizi neye benzetiyorsunuz?

Merhaba değerli arkadaşlar. Sevgililer ya da aşıklar sevdiği kişiyi doğa da herhangi bir nesneye benzeterek ona olan sevgisini komik ama etkileyici şekilde ifade ediyor. Örneğin erkeğin bir kızı papatyaya, kızın erkeği pandaya benzetmesi gibi... Peki siz sevdiğiniz kişiyi neye benziyorsunuz ya da neye benzetirdiniz?
Edit : Civcive benzetirdim, civcivler çok masum ve tatlılar. Ben ancak öyle birini sevebilirim :D
İnsanlar sevdiğini bazen farklı nesnelere benzeterek  sevgisini farklı ifade ediyor  , siz sevdiğinizi neye benzetiyorsunuz ?
#Subarusti




İnsanlar sevdiğini bazen farklı nesnelere benzeterek sevgisini farklı ifade ediyor , siz sevdiğinizi neye benzetiyorsunuz?
Cevapla