Eşimle 6 yıllık sevgililikten sonra evlendik. 2 yıldır da evliyiz. Farklı şehirlerde yaşadık 6 yıllık sevgililikte. Bu yıl bir gece uyku tutmadı, bilgisayarımda takılırken eşimin maili açık kalmış, ben de dayanamadım karıştırdım. Ta 2012 de 2013 te 2014 te değişik değişik kadınlarla flörtöz tarzı konuşmalar içeren mailler gördüm çok dipte kalmış maillerinde, şok oldum tabi. Asla beklemiyorum ondan böyle birşey. 8 yıllık ilişkim sonuçta. Yatağa döndüm ve eşime ''sen beni aldatıyordun'' dedim. O da ben instagram da sadece bizim ilişkimizle ilgili anlamadığım şeyleri sordum o kadınlara dedi. Ben daha da şok. Çünkü ben geçmişte maille konuştuğu kadınlardan bahsederken o şu an evliyken de instagramda yazıştığı kadınlar olduğunu yanlışlıkla söyledi. Onları bulup okudum sandı herhalde. Ben sabaha kadar ağladım, o da ağladı, ''sadece yazıştım, inan hiçbiryle birlikte olmadım yemin ederim dedi. '' Ben de ''bunca yıl ayrıydık nasıl emin olayım dedim. bunca yıldan sonra ben şimdi ne yapayım dedim. Beni yıllarca aldatmışşın dedim.
İkimiz de iyi mesleklere sahip düzgün insanlarız, nasıl yaptı bilmiyorum, 1 ay içinde yavaş yavaş barıştık, bunca yıldan sonra yazışma yüzünden boşanmadım tabiki. Bu arada hamile olduğumu öğrendim ve şu an da 20 günlük bebeğimle evdeyim. Fakat lohusalıktan mı bilmiyorum sürekli eşimin beni aladattığını yine o kadınlarla yazıştığını düşünüyorum. Süreki eşimin telini hesaplarını kontrol ediyorum ama bişi yok. Delirmek üzereyim. Beni aldatıyorsa nasıl anlarım, nereye bakabilirim ya da yapmamı önereceğiniz teknolojik bir program bişey var mı? Bir de böyle yıllarca yazışan bir erkek şimdi beni kaybetmemek için yazışmayı bir anda bırakabilir mi sizce? Çünkü açıkça bir daha olursa boşanıcam dedim?
İkimiz de iyi mesleklere sahip düzgün insanlarız, nasıl yaptı bilmiyorum, 1 ay içinde yavaş yavaş barıştık, bunca yıldan sonra yazışma yüzünden boşanmadım tabiki. Bu arada hamile olduğumu öğrendim ve şu an da 20 günlük bebeğimle evdeyim. Fakat lohusalıktan mı bilmiyorum sürekli eşimin beni aladattığını yine o kadınlarla yazıştığını düşünüyorum. Süreki eşimin telini hesaplarını kontrol ediyorum ama bişi yok. Delirmek üzereyim. Beni aldatıyorsa nasıl anlarım, nereye bakabilirim ya da yapmamı önereceğiniz teknolojik bir program bişey var mı? Bir de böyle yıllarca yazışan bir erkek şimdi beni kaybetmemek için yazışmayı bir anda bırakabilir mi sizce? Çünkü açıkça bir daha olursa boşanıcam dedim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar