Seviyorum , o da seviyor 🤔 Ama uyumlu olmadığımızı düşünüyorum ne yapmalıyım?

3 senedir süren bir durum var aramızda. Yani o istiyordu ben bir türlü güvenemediğim için hoşlansamda istemiyorsum bir sene böyle geçti. Daha sonrasında o tekrar konuşmak istediğini söylediğinde ben okul işleriyle uğrşcam başka yere gidcem araya da mesafe girince bir ilişki yaşayamıycağımızı söyledim ben gittim o yine de düşün ddi en sonunda tamam ama boşa olduğunu söyledim ben gittim aradan zaman geöti doğum günümde mesaj attı z öyle bir konuşma başladı. konuşalım dedi bende yine güvenemesemde bide uzakta olunca alt yapıda olmayınca devam ettiremeyeceğimizi söylesem de bir şekilde beni ikna etti ben gelirim diye. Konuştuk bir kaç ay herşey çok güzeldi yani bana karışıyordu önemsiyorsdu hiç birşey yokken başka yere çalışmaya gideceği için bu kadar sık gelemeyeceğini söyledi ve bitirdi. Ben tabi çok üzüldüm ettim. Bu sürede de o dediği yere gitmedi başkasoyla da konuştuğunu öğrendim sonrasında tabi ara ara birşeyler oldu. En son işte bu sene arkadailık isteği yolladı ben bir daha olmayacağını düşünüyordum ama birşekilde başladık 5 aydır sevgiliyiz ama ne kadar sevsemde bana uymyan şeyleri var ben çok düşünen biriyim o benim çok taktıpımı söylüyor. Fazla sıkıntıya gelemeyen biri bende tam tersi çok düşünen biriyim bu durum hep sorun oluyor ne yapmalıyım sizce. Ayrılalım desem de çok üzülüyorum ama ilerlerse de biteceğini düşünüyorum daha kötü olmazmı
Seviyorum , o da seviyor 🤔 Ama uyumlu olmadığımızı düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla