Hicbir sey dusunemiyorum neden sizce?(beyin yorgunlugu dedikleri bu mu?

Son donemlerde hem agir olaylar yasadim bayadir hic dinlenip kafami da dagitamadim hem de surekli uzulup agliyordum simdiyse robot gibiyim.. sanki o yasananlar yasanmadi gibi ben kimseyi tanimiyorum ve sevmiyorum gibi kimse aklima gelmiyor hatirlayamiyorum hatirlasam da dusunemiyorum uzerinde.(beni birakan canimin ici dedigim adami hatirlayamiyor gibiyim ve bu bile uzuyor sanki hissediyorum ama yok gibi oyle degisik ki, sanki ölmus de cesedini bulamamisim gibi oyle buruk bir yer var icimde.. gecer mi zamanla biraz kafami dinleyince kendimi hissedebilir dusunebilir miyim?
Hicbir sey dusunemiyorum neden sizce?(beyin yorgunlugu dedikleri bu mu?
Cevapla