Size fotoğrafını vermeyen/sizinle fotoğraf çektirmeyen sevgiliniz oldu mu hiç?

İlk sevgilimde bu huy vardı. Fotoğraf çektirtmezdi. İkincisinde de... Nedense bu tiplerde beni mi bulmuş?

Size fotoğrafını vermeyen/sizinle fotoğraf çektirmeyen sevgiliniz oldu mu hiç? Kızların bu huy(suzluğ)unu nasıl karşılıyorsunuz?

Sizce fotoğraf çektirmeyen/vermeyen kız sizi ilerde bırakmayı mı düşünüyor demektir? Bıraktığında geride kanıt bırakmamak için mi yapılır?

Şimdi bir yerde gördüm de aklıma geldi sevgililerimin bu cinslikleri. Sorayım dedim.
Size fotoğrafını vermeyen/sizinle fotoğraf çektirmeyen sevgiliniz oldu mu hiç?
Cevapla