İlk sevgilimde bu huy vardı. Fotoğraf çektirtmezdi. İkincisinde de... Nedense bu tiplerde beni mi bulmuş?
Size fotoğrafını vermeyen/sizinle fotoğraf çektirmeyen sevgiliniz oldu mu hiç? Kızların bu huy(suzluğ)unu nasıl karşılıyorsunuz?
Sizce fotoğraf çektirmeyen/vermeyen kız sizi ilerde bırakmayı mı düşünüyor demektir? Bıraktığında geride kanıt bırakmamak için mi yapılır?
Şimdi bir yerde gördüm de aklıma geldi sevgililerimin bu cinslikleri. Sorayım dedim.
Size fotoğrafını vermeyen/sizinle fotoğraf çektirmeyen sevgiliniz oldu mu hiç? Kızların bu huy(suzluğ)unu nasıl karşılıyorsunuz?
Sizce fotoğraf çektirmeyen/vermeyen kız sizi ilerde bırakmayı mı düşünüyor demektir? Bıraktığında geride kanıt bırakmamak için mi yapılır?
Şimdi bir yerde gördüm de aklıma geldi sevgililerimin bu cinslikleri. Sorayım dedim.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar