Hanımefendi'nin gönlü olsun diye sık gittiğim ve sevdiğim mekanları değiştiremem. Kimse kusura bakmasın.
Bu cafeye Tuğçe, şu bara Burcu ile gittim diye liste hazırlayacak, buna göre yeni yer arayışlarına da girecek değilim.
Benim sık gittiğim ve onu alıştırdığım mekanlara geliyorsa da oturmaktan çekinmem, gerekirse masadan kalkarım. Bunun altında kıskandırma içgüdüsü, hala beslenen hisler ve ego olduğunu görebilecek kadar da kör değilim.
Bu durum tadımı bozacaktır. Ancak koymayacağı kesin ! Dilediğini yapabilir. Ucuz oyunlarla alt edebileceğini düşünüyorsa ve bu tarz şeylerlerin bana koyacağını düşünüyorsa zaten değmeyen bir insanmış ve beni hiç tanımamış demek zor değil...
Ne yani sizin yüzünüzden sevdiği bir mekana gitmesin mi birde kızlarla geçici ilişkiler kuran erkekler aynı lafları söyler... senden sonra onu seçtiyse emin ol daha çok etkilenmiştir onun için daha güzel sözler söylüyor olabilir
Açıkcası zor bir durum. O an ki ruh halimi düşünemem. Yani sonuçta karışamam ama kim değer verip bağını kopardığı birinin ayak izlerinin olduğu yerlere gidip düşünemeden rahat edebilir ki? . Zaten rahat ediyorsa vakit geçirdiğimiz zamanların bir anlamı kalmaz anılarda da..
neler gördük neler. bana anlatmakla bitiremediği, hatta neredeyse sözleştiğimiz hobbit filmine, sevgili edinip gittiğini öğrendiğimden beri, bu tür anlamları yok sayıyorum. içi boş mekanlar, anılar, kişiler.
Yaşadığım yer küçük, nereye götürecem başka? Ama Her sevgilinin yeri ayrı o yüzden her sevgiliye ayrı cümleler söylerim. Çünkü hepsinin hissettirdiği farklı.
En İyi Cevaplar