"Ayrılık zor değil üç gün ağlarsın sonra vur patlasın çal oynasın"diyor Kutsi abimiz!! Sizce de öyle mi?



Bir keko modifiye şahinini çalıştığım mağazanın önüne çekmiş son ses bu şarkıyı açmış birini bekliyor heralde..

Lise yıllarımda çıkmıştı bu şarkı sanırım. Hey gidi günler..😀
Yaş oldu 26.. Yaşlanıyoz mk.😞😞
"Ayrılık zor değil üç gün ağlarsın sonra vur patlasın çal oynasın"diyor Kutsi abimiz!! Sizce de öyle mi?
Cevapla