Bir keko modifiye şahinini çalıştığım mağazanın önüne çekmiş son ses bu şarkıyı açmış birini bekliyor heralde..
Lise yıllarımda çıkmıştı bu şarkı sanırım. Hey gidi günler..😀
Yaş oldu 26.. Yaşlanıyoz mk.😞😞
Sitede mod ve fenomen olmak amacıyla şarkılardan ve atasözlerinden, yabancı atasözlerinden alıntı yapıp bunu soru sormak da moda oldu sanırım. Mantığa gel yaa :D
Istediğimi sormakta özgürüm sende sor istediğini mantıklı arkadaş:))
Hahahahah, pekala :D
Biz insanlar böyle nankörüz işte
Ayrıca sen şarap misali her geçen gün daha tatlısın 😉
Canımsın ❤ :)
Önce biz ağlarız terk eden için güllük gulistanlık olur sonra gelen gideni arattığı için pişman olur ama iş işten çoktan geçmiştir...
Sevgimin hatırına bu süreç değişebilir 😄
Cevap
30Cevap
Yıllar geçsede üstünden bu kalp seni unutur mu oysa düşlerim başkaydı birdenbire yarım kaldı yaşanacak çok şey vardı bu kalp seni unutur mu demiş fikret kızılok
Fikret kızılokla elbette bu kıyaslanamaz bile o üstad.:))
Bittabi😊
:D ayrılık zor çünkü ayrılığın içinde yalnızlık vardır, boşluk vardır
boşluğa düşmeyip, yalnız kalmazsan ayrılık "teğet geçer" :D AHHAHA :D
Filozof arkadaşım var ya helal 😂
:D ayıpsın kız :D
zaten baktın iş ayrılığa gidiyor, inceldiği yerden kopuyor... hemen birini bulacaksın iş tamamdır :D
ayrılık acısı çekilir mi ya?
akıl kârı değil valla :D
Kutsi değil mi bu ben bu adamın şarkılarına hastayım özelikle en cok etkilendigim şarkıyı Aynadaki yüzünün karsılığı benim.;-)
Ben pek sevmiyorum :))
Ben ölüyom dinleyince aymadaki yüzünü 2009 lara gidiyom:'( :'(
2008 ze gidiyom bide 2007 Ayni sehirde nefes almak zor geliyor:'( :'(
Sende Haklısın kutsi reisde 😀 ama favorim diyardan pompalamasyon mutlaka dinle
Ahaha ne biçim şeyler dinliyorsun 😀
Genclik yıllarım en duygusal sarkisi buydu😀
Diğerlerini düşünmek bile istemiyorum 😀
Dusunme zatwn aglarsin cok romantik 😀
yaşlanıyoruz değil, yaşlandın..
ve evet aynen öyle..
Pislik yapmasan olmad di mi:))
''İz bırakanlar unutulmaz'' diye de bir şarkı var arkadaşlar hatırlatayım ;)
O durum kizlar icin gecerli erkekler sonradan ne halt ettigini anlar
4 sene 25 gündür vur çatlasın, çal oynasın diyemedim 🤔😁 sanırım sorun bende
Hatırlıyorum ilk cıktıgı günü bunun. Bu ne biçim isim ya falan demiştim.
he kar sini ve çocuklarını bir başkası için terk eden adam için kolay bir cümle
Gercekten, seven hemen unutamaz. Ayrilik iki üc günde unutmak olsaydi kimse bukadar aci cekmezdi..
Sen nasıl 26 yasıdna olabilirsin benden küçük görünüyorsun ya :D
valla ben kimseye aşık olmak gibi bir aptallık yapmadığım için hiç te depresyona girmedim dünya umrumda değil :))
Kufur etme bence.. :)
Hayat ask'a bagli degildir..
aynen oyle bır cenazemız olur ucgun ağlarsın sonra bır bakarsın bır düğünde göbek atıyorsun
mk değil ya az mantıklı konuş demek yanlış yazmışsın
Kolay tabi
26 yaşındasın ve yaşlanıyor musun? :)
Öyle olmuyor her zaman..
Kutsi abimiz cok relax demekki biz cok kasiyoruz bu gun sayisini
Yanındaysa senindir. Değilse senin olmamıştır Kutsi doğru söylüyor
Şahinimi satılağa çıkarıyorum an itibariyle..
Neden 😀
Hayır öyle demek istemedim.😀Şahinleri bende severim
Ne ortalığı karıştırıyorsun valla onun için demedim 😂
Ne maaşı ya 😂maaşlı çalıştığımızı mı sanıyorsunuz😀
Öyle değil. Zor çok zor.. :(
Zordur tabi😊Allah sabrını verir insallah😕
Amin
eğer ki karşındaki insan üzülmeye değecek olmaktan çıkmışsa 3 gün aglarsın sonrası yavaş yavaş biterr gider.
Severek ayrılmamış belli! :):
Kimilerine göre öyleymiş demekki...
27 olacam bir kaç ay sonra ne üzülüyon beya 😂😂
Yok be üzülmüyorum aslında kendimle uğraşmayı seviyorum:))
Doğru :D hala üzülenler bilerek üzülüyor
Aynen öyle ağlıyon zırlıyon geçiyorr
Hakketmeyen biri için ömür boyu ağlamaya gerek yok
Benim uc gun bile sürmemisti :D
Hiç öyle biri olamadım ama olmak lazımmış.
Helal olsun. doğru demiş
kafeste kalmışsın anka kuşuu
Aynen öyle😂 Herşey insanın kendisinde bitiyor
Sevmeyene öyledir tabi kuzu
Aynen. Seven taraf için daha zor ama 🙄
askere gitmeden önce 😔😔😔
Sittirsin hergele 4 senede zor unuttum
şimdi aşklar öyle 😁
Malesef öyle degil
Kutsi haklı
Evet
Tabikide haksız
Hayır, değil.
Yalan
Doğru
Degil
Doğru söylüyor 😂
Değil
Adam haklı
Oyle
Kesinlikle
haklı
Erkekler için evet
Öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar