Şimdi benim sevdiğim bir çocuk var. Bu çocuk hayatını etrafına ördüğü sağlam duvarlar içinde yaşıyor ve çok arkadaşı yok. Yalnızlığı seviyor. Ben çok zor bir şekilde onun hayatına girdim ancak beni br sure sonra o duvarların dışına attı. Üstelik ben tam ona bağlanmışken. Daha sonra ağlayarak bir mesaj attım aylar sonra ve ona ne kadar değer verdiğimi onu (arkadaş olarak) ne kadar çok sevdiğimi söyledim. Boyle düşünmem onu şaşırttı ve ben yine o duvarların içine girmeyi başardım. Sürekli konuştuk falan günaydın mesajları alttan alttan utangaç iltifatlar falan ben umutlandim. Sonra ona birkaç soru sordum.
+En büyük aşkın?
- (eski sevgilisinin adini söyledi)
+ İlk öpücüğün?
- (eski sevgilisinin adını söyledi)
+ En iyi kız arkadaşın?
- Tanımadığım bir isim söyledi.
+ Ben senin için neyim?
- Samimi bir dost.
Bu çocuk eski sevgilisi yüzünden boyle oldu ve o onda çok büyük bir yara açtı benimde yaralarım var birbirimize merhem olabiliriz. Ama o bana bir adim dahi gelmiyor. Beni arkadaşı olarak görüyor. Ne yapmalıyım nasil ona yaklaşmaliyim bilmiyorum. Hislerimi soylersem benden uzaklasmasindan korkuyorum. Birde ikimiz de sevgili istemiyoruz. Yani sevgili gibi olalım ama adı sevgili olmasin. Neden çünkü sevgili olunca bir sure sonra bitiyor. İkimizde öyle biri olsun istiyoruz ki sonsuza kadar sürsün. Ben onun hayatında sonsuz olmak istiyorum ama ben onun için sadece 'Samimi bir dost'um. Ne yapmalıyım? Hislerimi ona acsam mı?
+En büyük aşkın?
- (eski sevgilisinin adini söyledi)
+ İlk öpücüğün?
- (eski sevgilisinin adını söyledi)
+ En iyi kız arkadaşın?
- Tanımadığım bir isim söyledi.
+ Ben senin için neyim?
- Samimi bir dost.
Bu çocuk eski sevgilisi yüzünden boyle oldu ve o onda çok büyük bir yara açtı benimde yaralarım var birbirimize merhem olabiliriz. Ama o bana bir adim dahi gelmiyor. Beni arkadaşı olarak görüyor. Ne yapmalıyım nasil ona yaklaşmaliyim bilmiyorum. Hislerimi soylersem benden uzaklasmasindan korkuyorum. Birde ikimiz de sevgili istemiyoruz. Yani sevgili gibi olalım ama adı sevgili olmasin. Neden çünkü sevgili olunca bir sure sonra bitiyor. İkimizde öyle biri olsun istiyoruz ki sonsuza kadar sürsün. Ben onun hayatında sonsuz olmak istiyorum ama ben onun için sadece 'Samimi bir dost'um. Ne yapmalıyım? Hislerimi ona acsam mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar