Beni arkadaşı olarak görüyor ama uzun zamandır ona aşığım ne yapmalıyım?

Şimdi benim sevdiğim bir çocuk var. Bu çocuk hayatını etrafına ördüğü sağlam duvarlar içinde yaşıyor ve çok arkadaşı yok. Yalnızlığı seviyor. Ben çok zor bir şekilde onun hayatına girdim ancak beni br sure sonra o duvarların dışına attı. Üstelik ben tam ona bağlanmışken. Daha sonra ağlayarak bir mesaj attım aylar sonra ve ona ne kadar değer verdiğimi onu (arkadaş olarak) ne kadar çok sevdiğimi söyledim. Boyle düşünmem onu şaşırttı ve ben yine o duvarların içine girmeyi başardım. Sürekli konuştuk falan günaydın mesajları alttan alttan utangaç iltifatlar falan ben umutlandim. Sonra ona birkaç soru sordum.
+En büyük aşkın?
- (eski sevgilisinin adini söyledi)
+ İlk öpücüğün?
- (eski sevgilisinin adını söyledi)
+ En iyi kız arkadaşın?
- Tanımadığım bir isim söyledi.
+ Ben senin için neyim?
- Samimi bir dost.
Bu çocuk eski sevgilisi yüzünden boyle oldu ve o onda çok büyük bir yara açtı benimde yaralarım var birbirimize merhem olabiliriz. Ama o bana bir adim dahi gelmiyor. Beni arkadaşı olarak görüyor. Ne yapmalıyım nasil ona yaklaşmaliyim bilmiyorum. Hislerimi soylersem benden uzaklasmasindan korkuyorum. Birde ikimiz de sevgili istemiyoruz. Yani sevgili gibi olalım ama adı sevgili olmasin. Neden çünkü sevgili olunca bir sure sonra bitiyor. İkimizde öyle biri olsun istiyoruz ki sonsuza kadar sürsün. Ben onun hayatında sonsuz olmak istiyorum ama ben onun için sadece 'Samimi bir dost'um. Ne yapmalıyım? Hislerimi ona acsam mı?
Beni arkadaşı olarak görüyor ama uzun zamandır ona aşığım ne yapmalıyım?
Cevapla