Beni sevdigini soylerken bir anda nisanlandigini ogrendim. Ben onun icin neler yaptim. Ondan daha erkekce davrandim bir cok seyi gogusledim. Bu olamaz dedim ugrastim biz seviyoruz dedim. Ablasiyla gorustum ablasi vazgecme ugras birakma dedi. Ugrastim ablasida arkamda dedim. Son kez telefonla konusmak istedim hak etmedigim seylere maruz kaldim kiyaamam dedigim adam bana kiydi. Bende nisanlisina mesaj attim yasadigimix herseyi anlattim. Sonra ablasi beni aradi sen ne yaptin o kizn ne sucu vardi. Ben araci olmustum simdi yuzume tukurseler ben ne derdim diye bagirdi bana. Diyeemedim sen beni yureklendiriyodun savas diyodun noldu diye.. simdi butun hesaplarini kapatmis cocuk hicbir seyi yok bana sen napiyosun bile demedi. Ortada kotu olan ben oldum. Iki nisanliyi ayirmaya calisan kotu kiz! Ama yemin ederim oyle degil. Hicbisey yokken bana hicbir aciklama yapmadan ailesinin buldugu biriyle nisanlanmak ne demek? Hayatimda yapmadigim seyleri onun icin yaptim, kendimi dusunmedim onu dusundum herzaman, onun cesaret edemediklerine ben cesaret ettim cok emek verdim cok emeklerimin karsiligi bu olmamaliydi. O kiza yazik oluyormus peki bana ne oluyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Bosa koysam dolmuyor doluya koysam olmuyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar