Sevgilimden ayrılıcam. Fakat çok üzülmesini istemiyorum. ya da kendine birşey yapmasını? Nasıl kırmadan ayrılabilirim?

Neden ayrıldığımı sorarsanız bazı şeyler uymuyor.3 yıldır birlikteyiz. Ama ilerde kafama takıcağım bazı şeyler gördüm onda ilişki benim için ciddiğini kaybetti. Son zamanlardada istemeden soğuk oluyorum. Dalgın oluyorum. Her seferinde odunsun diyip durmaya başladı. Ne onun canı sıkılsın ne de benim en iyisi bitirmek. Ama üzmeden bitirmek. Nasıl sözler demek gerek? Ciddi soruyorum. Saçma laflar yazanın kalbini kırarım!
Sevgilimden ayrılıcam. Fakat çok üzülmesini istemiyorum. ya da kendine birşey yapmasını? Nasıl kırmadan ayrılabilirim?
Cevapla