İsviçreli bilim adamları diyorsa doğrudur😂
Kızlar yuvarlak yüzlü erkeklerle eğlenip , Yüz hatları sivri ve çoğunlukta esmer erkeklerle evleniyor ! Siz ne düşünüyorsunuz?
İsviçreli bilim adamları diyorsa doğrudur😂


Erkekler de yolluları hayatının merkezine koyup terk edilince en güzel biz severiz moduna giriyor mesela var böyle genellemeler
Vay be ne güzel laf sokuyorsun lütfen birazcık daha laf sokar mısın özellikle bana hadi lütfen hazırım bekliyorum
Her yüz hatları sivri ve esmer erkek Burak gibiyse evlenilir evet
Burak özçivitin birebir kopyası olan bir arkadaşım var ama boyu 160 filan yapıyım sana Japon hanımefendi
Olmaz boyum 1.74 beni taşıyamaz o cocuk siyah atlı prens
Kendimi yapayım dicem ama ben buraktan biraz yakışıklıyım sana Burak lazım 😂
Fazlası göz cıkartmaz herhalde düşünelim bunu 😶
Vay ! Yeşil ışıkmı 🙈🙄🙄😇
Demek o ışığı bekliyordunn hmmm 😂🙈
Beklemediğim bir anda geldi ama iyi geldi.🙈🙈
En büyük aşklar nefretle başlarmış lütfen benden biraz daha nefret eder misin 😘😘
Daha cok tartışma konusu yaratırsan edecem büyük ihtimalle 😓😂
Yaratmak Allah'a mahsus ta sen yeterki soru paylaş ben senle her zaman tartışırım seve seve 😝😝🙄
Tamam bugün akşama doğru paylaşacam. Çıkışta görüşürüz o zaman 👍
Ayrıca bu sefer susmuyacam sana o gün nöbet çıkışıydım enerjim yoktu 👎 en son yazan ben olacam yani
Görüşürüz 😂😂 bekliyor olucam soruna davet et beni görmezsem filan 🙈 Bende akşama kadar Japonca öğrenmeye çalışayım 😂
Biz daha senle Türkçe anlaşamıyoruz Japonca nasıl anlaşalım 😂😂 ama sen çalış iyice daha öğreneceğin çok şey var çubukla dolma yicez daha
Ahahahahaha😂 Ah benim çubukların ucu çatallı olsun ben beceremem sonra dolmayı avuçlayarak yemek zorunda kalmiyim ☺️☺️
Bu kadar erken "biz" olmamıza sevineyim mi 🙄🙄😂😂
Ekmek arası yeriz yoksa ben doymam boşver çubuğu falan. Bilmem kutlama yapalım istiyosan biz olmamıza dair
Vay be ekmek arası demek.
Ne kadar da Anadolu kadını bir hemşire 😍
😂😂
Evet bence bunu kutlayalım
https://youtu.be/yYqYyfrXDto
İki ekmekli Adana dürümü içine yüzük koyarsan evlenebiliriz 😂
Wow.
Irkçıysan evlenmeyelim ama baştan söyleyim 😂
Ben arabım çünkü 😎
Arap Japon melezi bebek hiç görmedim ama heralde tontiş olur 😂
Irkçı değilim çok şükür insan insandır. Valla bilemedim görmek lazım nasıl olur 🙄
Denemek lazım aynen 😂 Bu çocuk olmamış demeyelim sonran😝😝😝
Benim cocugum ya hertürlü güzel olur 😂
Ne kadar da mütevazi 😎 Senin çocuğunu bilmem de benim çocığum siyah olur 😂
Benimki sarı olacak olmaz😱😱😱😱
Ahahahahahahs yattara gibi olur o zaman 😂
Yav ahaahajajaj 🤣🤣🤣🤣
Açık renklisi tabi ☺️🙈
Teşekkürler ✌🏻😁
😏😏😏
Ben yuvarlak yüzlü ama bütün hatunlarla takılıyor... neresinden tutsak bu işin 😂
Çok şükür yüzüm yuvarlak değilmiş :D
Cevap
3Cevap
Öyle saçmalık mı olur ya eğlenilecek evlenilecek erkek kavramını da cıkardınız ya ben size ne diyim..
hem esmerim hem yuvarlagim egleninnn benimleee vurun banaâ
hahahahaha
Ahahahahaha ☺️
Yuvarlak yüzlü erkekler evde mi kalıyor?
Tabiki de hayır genel tercihleri göz önünde bulundurarak yazdım ve fikir alışverişi olarak sordum gördüğün gibi bence değil soru paylaşımı ☺️
Benim mantık değil ki bu İsviçre mantığı bir de ben İsviçreli değil Iraklıyım 🙈
Sidikli kontes bir daha söyle anlamadım
hıc dıkkt etmedm evlndgmzde anlarz :)
doğrudr o zmn :)
Sen doğru dediysen zaten doğrudur.
Sana serbest sen pörtlek gözlü köstebek kurabiyesi yapıyorsun ☺️☺️
:) :) bak her gun yapasım geldı :) :) :) :) :) nasıl gaza geldım :)
her nese sağol :) :)
Yapınca bana da biraz ayır ama 🙈😂
:) olur :) lafı olmaz :)
Kız niye sürekli gülüyon
somurtayım mı :)?
yüz ile takılmanın ne alakası var len mk
Sende mi sivri yüzlü erkeklerle evlenmek istiyon uza hadi tırrek seni
Güzel yanak varsa sıkarız
Iyice saçmaladınız he
Bepndğmzle evlnme şansmz olsydı ohooo
Bence tam tersi
Bence de ☺️
Ne diyirsen awq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar