13 yaşında kızla sevgili oldum sizce bu bir sorun mu?

Arkadaşlar bizim apartmanın karşısındaki parkta tanıştığım 13 yaşında bir kız var sevgili olmaya teklif Eti'm ona ve kabul etti onu çok seviyorum çok şirin ve tatlı
bense 19 yaşındayım sizce bu normal mi? Geleçekte Nasıl sorunlar olur? İlişkimiz devam ederim ve devam etmesi icin ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Kızdan ayrıldım arkadaşlar kız şu an çok üzgün ama aldığım birkac yorumdan dolayı gerçekten kötü hissetim birdaha onunla görülmemeye calışıcagım
13 yaşında kızla sevgili oldum sizce bu bir sorun mu?
Cevapla