20 yaşındayım 14 yaşındaki bir kızla sevgili olsam sıkıntı olur mu?

Çok iyi anlaştığım bir kız var.
Boyu falan da normal yani anlaşılmıyo yaşı.
Kız benimle sevgili olmak istediğini söyledi.
Ben de seviyorum zaten. Buluşunca konuşuruz dedim.
Abisi de yok ayrıca tek kardeş. Sizce bir sorun olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
İlkokul çocuğunun başını kapatırken iyi de birisiyle sevgili olunca mı kötü..
Güncellemeler
+1 yıl
250 görüş nedir ya.
Günün sorusu seçilse böyle olmazdı
20 yaşındayım 14 yaşındaki bir kızla sevgili olsam sıkıntı olur mu?
Cevapla