Günün sorusu seçilse böyle olmazdı
20 yaşındayım 14 yaşındaki bir kızla sevgili olsam sıkıntı olur mu?
Günün sorusu seçilse böyle olmazdı
Hadi diyelim sadece elini tuttun yanağını sevdin hep korudun kolladın. Eninde sonunda üzersinki sen onu. ne bekliyosun 14 yaşında birinden mesela? Büyük bir sevgi mi sadakat mi mutluluk mu birliktelik mi? Onun her abartı davranışı, cehaleti, beceriksizliği sana ilk başlarda sevimli gelse de bir süre sonra batacak. Ya o seni sıkıcı bulduğu için ayrılacak senden ama sen belki de bir psikopatsın onu bilmiyorum kıza aşık olacaksın, seni istemediği halde peşinde dolanacaksın mahkemelik olacaksın sonra bir gün ya da beklentilerini karşılamadığı için sen ondan ayrılacaksın ama seni sıyırıp geçen acı onun çocuk kalbine hançer gibi saplanacak belki. yazık. günah. insanlar hep değişir ve sen de değişeceksin. senin yüzünden onun başına birşey geldiğinde ömür boyu vicdan azabı çekeceksin. olmaz deme, öyle bir olur kivsen de şaşarsın.
senin sevgi sandığın şey sadece çocuğun saflığına güzelliğine olan hayranlığın başka birşey değil. Ya da kime söylüyorumki 20 yaşına gelmiş hala bunları akıl edemiyor. ruh sağlığının yerinde olmadığı belli. inşallah bir daha görüşmez seninle
Hayir yasfarki önemsiz evlenirsiniz hatta büyük yas farki olunca daha önem verilio :)
Gerçekten mi ;)
Yani olur diyorsun yok artık ya 14 inanamıyorum
yorumların çoğunda sorun olmaz diyen şahıslar var peki sorun olmaz sa sizin kız kardeşiniz bir erkek çocukla çıksa ve kendisinden 6 -7 yaş büyük birisiyle sizde bunu bilseniz sorun yok mu diceksiniz bırakın bu işleri her gün nerdeyse internet haberlerinden tv haberinlerinde gazete başlıklarında vs vs küçük yaşta ( 13 - 14 - 15 - 16 ) çocuklar ile cinsel ilişki yaşıyan o kişiler belki bir çoğu yaşının küçk olduğunu bilmiyordu ya da biliyordu sorun şurda azıcık akıllı olun mantıklı düşünün bir kızı severken kendi öz kız kardeşinizi de düşünün
Kız 17-18 yaşında sen 24 gibi bir yaşta olsaydın eğer anormal olmazdı pek ama bu biraz fazla gibi aga. Adın sübyancıya çıkar etrafta ama seviyorsan sonuna kadar tut elinden. Ama dönem farkından dolayı karakter uyuşmazlığı yaşayabilirsin. Kız sonuç olarak ergenlik zamanlarında olduğu için biraz dengesizleşebilir ve doğru düşünemeyebilir. Kızın gururuna dokunmadan sahip çık derim.
Cevap
150Cevap
Bak dostum, sana cevap yazma niteliginde herkese karsilik verecegim. Bu arkadasin durumu pedofili degildir, subyancilik degildir. DSM verilerine gore pedofili 13 yas ve altina 6 ay boyunca tekrar eden siddetli, onune gecilemez, engellenemez cinsel cekimlerdir. Bir ruh hastaligidir. Oyle herkese kafaniza gore yafta yapistiramazsiniz. Ha ayrica daha mantikli bir aciklama olarak tanimandiginda, pedofili 11 yas altina duyulan cekim olarak gecer tipta. 11-14 yas arasinda duyulan siddetli arzu hebefilidir. Bu arkadasin hicbri sekilde olgunlasmamis bir bedene cekim duydugu yok. Ayrica pedofili ve subyancilik, ergenlikteki erinlige girmemis cocuklara duyulan siddetli cekimdir. Dunyda ortalama ergenlik yasi 9-12 yas arasi, Turkiye’deyse 10-11 civaridir. Ayrica yine dunyda ve Turkiye’de adet gorme ve ovaluasyon yasi ortalama 11 civaridir. Dunyanin cogu yerinde cinsel riza yasi 13-14’tur. Turkiye ve ortadogu ulkeleri yalnizca bi tik yuksek tutar riza yasini. O da fiziksel olarak ha. Yani fiziksel bir sey olmazsa sadece konusmada kalirsa cinsel riza yasi yoktur Turkiye’de. Dedigim gibi dunyda cogu yerde cinsel riza yasi cok dusuktur. Velhasilkerim sonuca gelecek olursak, bu durumda hukuki, tibbi ve ahlaki hicbir problem yoktur. Kendini namus bekcisi sananlar kendi ailelerine baksinlar. Sadece penetratif iliski olursa hukuki sorun olabilir hepsi bu kadar.
Abi üstünden bikaç yıl geçmiş ve belki şu an sevgilisiniz, bende görüş belirticem kimisi hafif uyarmış kimisi ırzına geçmiş kimisininde mezhebi geniş olduğu gibi sıkıntı olmaz demiş, (burdan sonrası) Ciddi anlamda bi sıkıntı olmaz kızda uygun olduğunu düşünüyosa, ama belli bi yaşın üstünde yaş farkı fazla sıkıntı olmaz, örneğin biri yazmış 20-24 olsa olur ama bu sıkıntı diye bende ona katılıyorum hani bi mantık çerçevesine koymaya çalış 8 veya 9. Sınıf ve Üni hazırlık veya 1, sınıfta kaldın diyelim lise 4, mesela çevremdede var o tip kızlar , bazıları cidden aşıktır seviyodur , olabilir neden olmasın? Ha bazıları 👩🏻😎:yaaa yaşıtlarımız çocuk gibi ben olgun severim yıaahh.. bu tarz de ergen oluyolar 12 yle falan çıkınca kendilerini bişe zannediyolar. Bu durumlarda o erkek arkadaşınında kafasına tüküreyim genellikle hep serseri oluyor o kızında kafasına tüküreyim, sen serseriye benzemiyon abi normal bi şekilde sormuşun cinsel düşüncen falanda yok, diceğim bu kadar bence kız 15-16 olmalı. Kimi kesim yine laf ederde kimi zaman takmamak gerek. Bu soruya gelip cevaplara bakan 20 lik abilere diyorum, sizde seviyosanız bilmiyorumda kız aşıksa nolur bi şans falan diyosa hiç ikileme girmeyin cevap hayır olsun
Bunu okuyan yorumcu birşey sölemek istiyorum. Bu soruyu soran birey ne yapacağını bilemediği için burada size danışmak istemiş. Bunu yargılamak size hiç mi hiç düşmez.
Benim düşüncemse sevmenin yaşı yoktur. Fakat 20 yaşındaki birinin 14 yaşındaki bir kızla sevgili olmasını sıkıntılı buluyorum. Birincisi düsünce tarzları farklı olur. İkincisi sonunda ne olduysa kıza olur çünkü bu devirde kirlenen sadece kız oluyor. Yani bunun ilerisi yok. Özellikle zamane erkekleri çabucak sıkılabiliyor. Üçüncüsü seviyosun sanıp sevmemekte var ve en önemlisi dini mesele.. Ben müslüman olarak uyarayım. Bir insana birincisinde gözlerine bakmakta birşey yok fakat ikincisinde bakmak bile göz zinasına giriyorsa geri kalanı siz düşünün. Bence sevgili olmayın. Sıkıntı değil çok sıkıntı olur.
Bu soruyu soran birey dediğin 24 yaşında kocaman adam yani Akli selim, ama 14 yaşında bırak Duygularının karakteri bile oturmamış ki bence yaşı da çocuk grubunda olan bir kIzdan bahsediyoruz. Kendisi bilir bişey diyen yok ama düşünmesi bile yanlış bence. 14 yaşında çocuk ondan hoşlanabilir hepimiz o yaşlarda birlerine aşık olduğumuzu zannettik ki bu genelde hocalarımız veya abilerimiz arkadaşları olurdu. Duygularının dengesizliği yüzünden evde annesiyle bile zor anlaşan bir Çocuktan bahsediyoruz 24 yaşındaki bir adamın bir ilişkiden beklediklerini karşılayamaz kardeşim.
Ben sevgilimle çıkmaya başladığımda 15 yaşındaydım o da 20 yaşındaydı. 5 senedir de beraberiz. Yol göstericisi olursun işte, sen de hoşlanıyorsan ve kız olgunsa neden olmasın. Aslında ideal bir yaş farkı ama işin içine cinselliğin olması için erken bir yaş kız için, beklemen lazım. Eğer aklın fikrin ordaysa zaten uzak dur! Ayrıca güncellemende yazdığın şeye kesinlikle katılıyorum.
Süpersin :)
Aklımda 1 gr cinsellik yok
Ne zamandır tanışıyorsunuz?
3 aydır
Biraz daha arkadaş kalın bence. Biz baslamadan önce 1 yıl falan arkadaş kalmıştık. Bak bakalım vaz geçecek mi yoksa gerçekten istiyor mu. Ya da gerçekten sen istiyor musun sana göre mi değil mi diye. Hem bir liseye geçsin bakalım
Ben ilişkilerde çok uçurum olmadığı müddetçe yaş farkına karşı değilim bence aranızda altı yaş olmasının bir sakıncası yok yalnız kız çok küçük bunda bir sakınca var 14 yaşındaki bir kız olumlu ve oturaklı düşünemez ergenlik çağında o daha senideanlayamaz ve sagsağlıklı bir ilişki olmaz tabi yinede sen bilirsin
Doğru mantıklı
Evet çok sorun olur
Ama unutma sorun senin adın olur!
Bu sevgiliiği duyan senin adını lekeler! ( zaten kızlardan gelen yorumlara bak, Herkes herkesin adını çok kolay lekeler )
Kızın yaşı çok küçük, derslerine çalışması için ona destek ol, Zaten her zaman arkadaşınım de ve büyüyene kadar arkadaşı kal
abisi olunca ne sorun olucaktı anlamadım seviyoorsun abisinin karsıına dikilip seviyorum diyecek yurege sahip olman gerek cıkabiirsin sıkıntı yok bence yaşı kucuk diyecem ama yaş farkı artık onemli değil
Süpersin net
sevgilin olmak istedi. hımmm.
babadan bulamadığı sevgiyi sende aramak istedi. ya da artık genç kızlığa girdiğini anlıyor ve flört etmek istiyor.
sende bunu burada sordun, olmazlar çok olsa da sen gidip o kızın hayallerine sıçacaksın. olacaksın sevgilisi de, elini de tutacaksın.
ama cinsellik aklımda yok diyosun, 20 yaşında insansın illa ki olacak belki sevişeceksiniz, ya da daha da ilerisi.
sonra o kız sana bağlanacak. gün geçtikçe de daha bağlanıp sevecek.
sen ne mi yapacaksın?
koycan g. tüne tekmeyi. bundan bana karı olmaz diycen. benle olmasada başkasıyla yapcaktı diycen. çünkü bizim milletin erkeklerinin kafasını bunu düşünmeyi gerektirir.
o kızın hayalleriyle oynuycan, kirleteceksin dünyasını yapma git kendine dengin olan birini bul.
bir insanın dünyası yıkılıp psikolojisinin altüst olması nasıl bir şey bir fikrin var mı?
şizofreni hakkında az da bilgin var mı?
hiç intihar ettin mi sen, ya da defalarca?
+ ladım..
Kaç kere intihar ettiğimi bilmiyorsun
Kaç kez psikiyatri servisinde yattığımı bilmiyorsun
Beni mutlu mu sanıyorsun.
benim kız kardeşimde 14 yaşında eğer birisi özellikle de 20 yaş ve üzeri birisi böyle iğrenç bir şey yapsa ibreti alem olsun diye mahelleyi ayaklandırır linç ederiz onu orda edepsiz herif git yaşıtlarında takıl daha adet bile görmemiş kızı suistimal etmen tam bir şerefsizliktir ne güzelde diyorsun abisi de yok diye yoksa neler olacağını gayet iyi biliyorsun umarım ailesi farkına varır da bir güzel cezanı verir
Yaş farkına gelirsek isterse 30 yaş olsun ama çocukların zihinsel ve fiziksel yaş farkı 10-18 yaş arasında ki ile 20 ile 65 yaş arasında ki farkdan daha çok farklıdır. 18 yaşındaki kızın 90 yaşında biriyle evlenmesi ne kadar "normal" ise oda kadar iğrenç
l*n gerizekalı sen bu yorumu bana bilerek mi yazdın eğer öyleyse niye evlenmemeleri gerektiği ortada ben 14 yaşındaki kız kardeşime birisi böyle yapsa eziyet ederim o ite diyorum sen kalkmış bana şeref yoksunu diyorsun sonra da 18 yaşındaki kız çocukluktan çıkmıştır diyorsun kağıt üstünde öyle ama o olgunluğa ve zekaya ulaşabildi mi acaba bunu sormak lazım
Kafam cok atti ama Gayet edepli cevap verecegim.. o kizi opsen bile cinsel istismardan 10 sene hapsin garanti.. o kiz hem zihinsel olarak hemde fizik olarak cocuk.. belki adet bile gormedi... az serefli olun bee
Annem ve babam arasında 10 yaş fark var bu da şu demek annem 10 yaşındayken babam 20 yaşındaydı buna rağmen ikiside üniversitede tanışıp evlenmişler birbirlerini çok seviyorlar zaten gayet normal bir durum ^-^
Oha çok iyi
Olum oha saçmalama 14 yaşında o daha çocuk iyi misin? Ben varya annesi babazı olsam sana dava bile açarım iyi düşün pedofili olduğunu hissediyorum, kendi yaşıtlarına bak o daha olgun düşünemiyorum doğruyu yanlışı yeni fark edecek ailesinden bulamadığı sevgiyi sende arıyor şu an yaşı küçük olmaz utan gerçekten böyle soru sormasaydın
Güncellemen kadar saçma bir şey yok şu an. Hadi neyse onu geçtim. Doğrusu ben sizi sokakta el ele kol kola birbirinizi öperken görsem şikayet ederdim seni. Bak o şu an daha çok çok küçük. 20 yaşında ve aranızda 6 yaş olsa neyse ama daha 14 yaşında be. Senin kardeşine yapıldığını düşün bunu. Eğer sıkıntı olmaz diyorsan sorun sendedir kardeşim. Ayrıca tekrar söylüyorum güncellemen sinirlerimi bozdu saçmalamışsın. Tek kelimeyle saçmalamışsın. Ayrıca olumsuz tepki vereceksen ne diye soruyorsun görüşlerimizi kardeşim. hadi sinirlendim bak. neyse hadi by.
ya şöyle söyliyim yaş farkı problem değil ama 14 yaş gerçekten küçük bir yaş yani karakteri tam oluşmamıştır bence sevgililiğin şu an uygun olmadıgını söyle arkadaş da olmak zorunda değilsiniz ama sevgililik yaşamaktansa birbirinize destek oldugunuz bir sürece girin bence kızı seviyorsan yalnız bırakma yani çünkü yanlış insanlarla karsılasması çok muhtemel yaşlar
Ama ben ona destek çıkarım hep
Kardeşim sen iyi misin ya 14 ne küçüğün daha ne bilsin kızın hamile kaldığını düşünsene o zaman ne yapacaksın sen kızada yazık olacak ailesi ne yapar peki bir fikrin var mı ayy düşüncesi bile kötü be senin kızın 14 yaşında hamile kalsa? diyecek bir şey bulamıyorum yemin ederim en yüksek bir yerden atla sen bence
neden belaltı düşünüyorsun ki yapmazlar onlarda yaşları ilerleyince yaparlar
Hamilelik nerden cikti
Ya kardeşim şu ülkede o kadar cahil canım ataerkil kızlar var ki. Hayır bende 14 yaşımdayken aşıktım sevdiğim çocuk ile evlenme hayallerim vardı bu cahillere laf anlatılmaz şimdi ama bunlar o kadar normal şeyler ki inanın bana.
Zor bu ülkede 14 yaşında bir kız çocuğu olmak. Çok zor... Aşık oldun diye o... damgası yersin hep.
30 yaşında birinin 24 yaşında birisiyle olması normal ama bu değil. 14 yaşındaki bir çocuk çünkü. daha bebekleriyle oynamayı yeni bırakmış. yok mu yaşıtın senİn 14 ne allahını seversen? ilk okul çocuğunun kafasını kapatmalarını normal bulmuyosun anladığım kadarıyla. onaylamadığın bişeyi kıstas olarak gösterip sen de mi yapacaksın. yazık ya valla. bırakın o çocuklar bir büyüsün. sonra 15 yaşında bekaretini kaybeden bir nesil oluşuyor. lütfen ya bu kadar çirkin olmayın lütfen
aslında yaş farkı gayet normal ancak şu an tam geçiş dönemi çocuk kalmakla genç olmak arasında fikirleri yeni yeni oturuyor daha yeni kendini tanıyor senin bir olaya bakış açınla onun bakış açısı çok farklı olur ama dersen ki biz anlaşıyoruz gayet iyiyiz o gayet olgun bir şey diyemem tabi ki sorun olmaz
Yapma kardeş bırak kız kendi yaşıtlarıyla birlikte takılsın sen kendi yaşıtlarınla. Daha çocuk o. Kendin söyledin adet bile görmemiş. Doğrunun yanlışın zaten yeni yeni öğrenildiği yaşlar. Kafası karışmasın. Seviyor olabilirsin ama sevgi karşındakinin iyiliğini düşünmendir. Kız için en iyisi o. Senin için de.
Yorumlara göz attım da ne kadar çok sığ ve düşüncesiz insan varmış. Arkadaşım senin yapabileceğin en güzel iş, kızın 18 yaşına gelmesini beklemek ve kızın, senin aleyhine kullanabileceği hareketlerden kaçınmak. Sadece kızı elinde tut, kaçırma. Reşit olunca kimse karışamaz. Ayrıca ille kapanacak diye bir kaide, kural yok. Bu konuda zorlanması veya baskı yapılması da günahtır. Sadece bekle.
bildiğin sübyancısın 18 24 olsay neyse tabi kızı kullan kullan bırak kirlet evlilik bile yaoamazsınız 4 sene o kızında sevdiğinden değil hayranlık yazıklar olsun sana
senşn kız kardeşin aynısını yapsa kıyamet kopoarırsın
Bizim komşu doğuracak haftaya. bekle de onu ayarlayalım sana rahatsız
Dhdbebdhshs mantıklıymış
Ya bir sacma sapan konusmayin yas farki hepsinde var yas farki en fazla 3 olabilir o yasi gecemez salagin bir tanesi ne akla hizmetse cikarmis istedigin yasla beraber olunur diye millette o salagin akliylan yuruyor baska turlusu de olsa da olmazda zaten ne ilerisi ne gerisi bu senin isinde yas 14 yas olmaz zaten bu daha cocuk lise bile degil bir de senin boyle bir sey yapman hata universite ogrencisi olucaksin
6 yaşındaki çocuğa tecavüz edilince kimseden bh kadar ses çıkmıyor doğrusu hem bu kötü bir şey değil ki :) aşkın yaşı yoktur derler :) mutluluklar...
Kardeşim ahlak bekçiliği yapanların yorumunu bırak ben sana mantıken cevap vereyim. Senin istediğin şeyler ve onun istediği şeyler uyuşmayacaktır, mantık farkı olacaktır ve belli bir süre sonra ya sen onun çocukluğundan sıkılırsın ya o senin büyüklüğünden. 6 yaş fark kız 21-22 yaşını geçtikten sonra fark edilmez ama bu yaşta fark edilir.
Öpüşenlere özenen bir kıza ben kız demem, taze kaşar olmuş o... Yakında yatanlara da özense onu da mı yapacaksın? Hadi o uyanık bir küçük azgın, sana ne oluyor bu yaşta? Aileler çocuklarını çayıra salıyor sanırım bu devirde, ders çalışın ders...
Yatarım nolcak
Annene laf mı getirteceksin yani bunu yapıp? Çünkü o kız ne kadar o. olursa olsun sen bunu yapıp terk edince senin için o. ç diyecek... Bence yol yakınken o kızı yoluna sal gitsin.. O yaşta erkek düşünenin sonu parayla cinselliktir.
Saçma
Zina et de gör o küçük yol. unun başına açacağı dertleri...:D Sonra da burada kız yakamdan düşmüyor, ailesine anlatacakmış ne yapsam da kurtulsam? diye sorarsın...
Güveniyorum ona :)
Ha ha ha, Sezar da Brütüs'e güveniyordu..;)
AHAHAHAHAHAA.. EVET 14 YAŞINDAYKEN SEVDİĞİM ÇOCUK 18 YAŞINDAYDI GURURLA SÖYLÜYORUM. AHAHA. VE EVET ONUNLA EVLENME HAYALLERİM DE VARDI. ANLAYACAĞIN 14 YAŞINDA ERKEK VARDI HAYATIMDA AMA ŞİMDİ O.. FİLAN DÜEİLİM. BENCE O.. NE BİLİYO MUSUN CİCİ KIZ? SEN BİR OROSP.. SUN. İNSANLARIN GERÇEKTEN SEVDİĞİNİ HESABA KATMADAN O.. DİYORSUN. ŞİMDİ ÖN YARGILARINI DA AL SG BURDAN HADİ ANCA GİDERSİN. İSTEDİĞİMİZ GİBİ ÖPÜŞÜR SEVİŞİRİZ FAKAT PARA KARŞILIĞI YAPMADIĞIMIZ SÜRECE BİR O.. FİLAN DEĞİLİZ ÇÜNKÜ BİZ KIZIZ. AHAHAHAHAHAA.
Sozde kizsin ama ozde? :) Simdi nerede o opustugun nisanli misin onunla yoksa evli mi? :)
@deliddda Seninle kizmissin gibi konusamam cunku zarin dursa da ellenmedik yer kalmayana kiz denmez. Sen anca oynandiginla yetin ve kendini kandir.
@deliddda Senin diger cevaplarini da okudum. ;) Ne oldugun o kadar belli ki...
Erkek cinsel organi boyutunun onemine kadar, asiktim asiktim diye yazdigin halde elin cocugunun yari ciplak resmine "Cok yakisiklisin,..." yazman... Dahasini da derdim de 20 yasindasin uzulursun. Bence bayramlik agzimi actirma zararli cikma. ;) Exper icin yorum yazma zaten exper kazandirmiyor, git kendi yorumunu yaz baskalarina camur gibi bulasma sana buyuk tavsiyesi sonra konusmaya baslarsam ben de uzulurum...
ben 20 yaşında olsam senin 14 yaşında ki kız kardeşinle sevgili olsam sen ne düşünürdün ayrıca güncellemede yazmışsın baş kapatmak zorla değil kişinin kendi isteği böyle düşündüğüne göre muhtemelen Cenabet Halk Partisindensin çünkü onlar din düşmanı
Kardesim o kiz 14 yasinda tam delilik caginda saglikli karar veremez bebek cocuk daha o kardesin yasinda uzak dur buradaki cahil bszilari onaylamis yarin birgun cocuklari oldunda yaslari 14.15'e geldinde 20.25 yasindaki adzma wersinler mantiksiz insanlar!!! Ezbere konusmayin!!!
l*n arkadaş. işte sizin gibiler yüzünden bu kızlar erkenden havalara veya bunalımlara giriolar. sonra kayıplar başlıo. bırak bir büyüsün. aklı otursun bakalım sana yine aynı hislerle yaklaşıosa zaten problem kalmayacak. ama yaklaşmıyosa bence o zaman kendini bir sorgula derim.
Saçmalamayın ya bu yaşta kızla mı çıkılır? Daha çocuk genç bile değil bu Tv dizileri yüzünden bu hale geldi bu toplum.. Öyle bir kültür yozlaşması yaşıyoruz ki şu an ülke olarak.. Ne diyim ALLAH akıl fikir versin
herkesin dediği gibi ÇOCUK la çıkmak istiyorsun yazık. Ayrıca herkese ters cevap verecektin madem neden görüşümüzü soruyorsun? Bildiğini yapsaydın ya -,-
Guzel cevp
Kız 16 olsa anlardım da 14te 20ye göre çok küçük. Kız da büyk olmalı. 17 yaşındaki kızın kendinden 8 yaş büyük biriyle çıkması da garip kaçar. Garip kaçmasından çok anlaşılamaz ya. 1 kere anlaşılır 2 kere anlaşılır sonra zor. Bir de beni dinle ve 18 yaşından küçük biriyle çıkmamaya çalış. Çıksan bile ona alışma, aşık olma. Zamanla fikirleri, düşünceleri, zevkleri değişecektir. Sana tekmeyi koyar illa neye uğradığını şaşırırsın. Sonra çoluk çocukla uğraştığını anlarsın.
Eğer gerçekten seviyorsan sıkıntı olmaz. Hayatına yardım edersin.
Çok istiyorum onunla evlenmeyi öyle ilgim var
Kizin yasi 20 senin yasin 26 olsa belki sorun olmazdi. Demek istedigim yas farkini elestirmem cunku benim annemle babam arasinda 7 yas fark var. Ama kiz daha cok kucukmus be. O yaslardan hepimiz gectik kizin dusuncesi sence saglam olur mu hic
Seni yamulturum l*n o güncelleme ne öyle? Dingil.
Ulaş kardeşim bana mesajla. Fikrini değiştirmeye zorlamayacağım, kınamayacağım, yalnızca farklı bir açı göstereceğim
Hayır :/
Peki buradan yazayım kardeşim. umarım diğer yorumlar arasında gözünden kaçıp güme gitmez.
1-Mesela akrabalarında olabilir ahmet amcayla huriye teyze arasında on yaş fark var gül gibi geçiniyorlar. Evet mümkün bu. Ama o yaş farkı yaş büyüdükçe önemsizleşiyor bir dereceye kadar. Yani 25 yaşındayken 35 yaşında biriyle evlenebilir insan. kafalar uyuyorsa sorun yok. ama 14 yaşındaki bir insan için 6 yaş çok büyük bir fark, ne kadar genç fikirli de olsan
2-Kız belki seni sevdiğini düşünüyor, belki hislerinin aşk olduğuna emin. Fakat neredeyse tüm kadınlarda olan ve ergenlikte zirveye çıkan sahiplenilme, korunma arzusunu gözardı etme dostum. Dİkkat edersen o yaşlardaki oğlanlarda da en çok tercih edilenler iri yapılı, daha erkeksi, çocuksuluktan uzak, yaşından olgun olanlardır. Cılız, çocuksu, ince sesli tipler pek tutulmaz...
... Bu açıdan bakınca anlayacaksın ki (kuşak farkı olacak kadar kafa uyuşmazlığı olmadıkça ve tarzı 30-40 yaşında gibi olmadıkça, eli yüzü düzgünse) herhangi 20 yaşındaki bir erkek o kızın hayallerini süsleyebilirdi. Sende sevmeye değecek bir özellik yok demiyorum. Ama çok aykırılık olmadıkça kendinden büyük herhangi bir erkek onun ihtiyacı olan korunma, kollanma, sahiplenilmeyi sağlayabilirdi.
3-Kızın içten pazarlıklı, hesap yapan kötü niyetli olduğunu iddia etmiyorum fakat arkadaşlarına nasıl havalı olacağını düşünsene. Onlar "çoluk-çocuk" akran sevgililieriyle uğraşırken onun kocaman 20 yaşında bir sevgilisi olacak. Bu ister istemez onu çekiyor. Zamanla hayal ettiği kadar basit olmadığını anlayacak. O zaman senden soğuyacak. Kötü biri değilsindir mutlaka sen de. Ama ister istemez yaş farkı problem olacak
4-Sen de belki farkında değilsin, bilinçli yapmıyorsun ama onu tercih etmen sırf güzelliği, sevimliliği, kafa uyumu için değil. Yaşı küçük, kontrol edilmesi kolay, parmağında oynatabilirsin, kendini ilişkinin hakimi olarak görebilirsin, erkeklerin içgüdülerinde olan krallığı, hükmetmeyi yaşayabilirsin. Bu umutlar da yönlendiriyor seni o kıza.
Son olarak yapabileceğin en büyük kötülük kıza "şimdi küçüksün bekle zamanı gelince belki olur" demendir. Asla ona böyle bir şey söyleme. Depresyona itilecek, sana daha çok bağlanacak, gereksiz yere bir "aşk mücadelesi" içinde olduğunu, kahramanca direnip sana kavuşması gerektiğini zannedecek. Oysa usülünce, yalansız, açık konuşarak bırak onu. Yaşına uygun ilişkileri olsun. Senin de öyle tabi.
Onu hoş bulduğunu, beğendiğini söyle. Ama yaş farkının bir ilişki için fazla olduğunu anlat.
14 yasında kız daha aklı ermıyo ergenlık dönemi. Tabiki kendınden buyuk birinden hoşlanabılır ama bu ask değil. Bence sen ona abilik yap bırak.
Sevgilisi olsam?
14 yaşındaki küçücük kızla nasıl bir birliktelk olabilir sacmalama.
Çok küçük bence. Kız kardeşimle yaşıt.. Benim gözümde çocuk o daha. İleride sorun olmayabilirdi 6 yaş ama şu an sorun bence.
Öyle mi dersin
Çocuk ulan daha çocuk ya Allah akıl fikir versin sözde adam olacaksın.
ya desen ben otuzum o yirmi bak o zaman sorun olmaz ama kız su an çocuk la bildiğin bebe bence yakısık almaz.
Herkes gibi uzun uzun yazmanın anlamı yok o daha çok ufak ne diyim 😕
Peki
6 yaş çok büyük bir yaş farkı değil
Ama kızın biraz daha büyümüş olması gerek...
Evet
Sübyancı mısın derler adama :D @Hayatöpücüğüü
@hakannet55 olur demedim 6 yaş büyük bir fark değil dedim biraz büyümesi gerek
Dedim
Sübyancı mısın
Bu kadar mı yokluktasın?
Anlamadım sizi bir ben..
Neden
bence bişe yok sen 26 yasında olduğunda oda 20 yaşında olucak. bence bir mahsuru yok. nasıl mutluysan devam et :)
Çok teşekkürler :) doğrusu o
İdeal bir yaş aralığı. :) devam et belki yaşına göre de olgundur :)
Bence de olgun yani :)
benim annemle babam arasında da 15 yaş var. hiç bir sorun yok :D çok mutlularr :D
2001li l*n çocuk daha * .
Kardeşin olsa ondan büyük olur nerdeyse benim yeğenim yaşında
Arada 1-2 yaş daha olsa amca demesi lazım l*n
yuh arkadaş bu kadarda yavşak olmayın ya.
Üç sene sabret mk. Sonra ne b*k yemek istiyosan yersin. kız seni gercekten seviyosa duyguları değişmez ztn. en iyi yol bu..
aradaki yas farkı iyi normal ama kız kişilik fizik olarak daha oturmamıs seviyosan 2-3 sene bekle bir toparlansın :D
Canım daha o çocuk düşünceleri daha oturmadı yanlış bir hareket yapıp kızın duygusunu kırma pişman olacağı şeyler yaptırma 18 yaşında olmadığı içinde başına sorun çıkar
hacı şimdi sen 26 o 20 olsaydı sıkıntı yok da.. şimdi 20 14 büyük sıkıntı.. birşey olursa babası falan ögrenirde şikayet ederse direk sübyancılıktan ceza alırsın hiç karısma boşver.
Sen n kadar gerzek bir insansin, utanmadan bide soruyosun a. m. k
abilik yapacagin yere. sevgili olayim diyosun... senin. beynini. zihniyetini skeyim
sana göre oldukca kücük kalır daha sonraları anlaşamazsın sonucta o daha kücük bir cocuk sen genç birisin karar senin ama cok zor sıkıntı olur sonra pişman olma
bir 20 li yaşlar olsa problem değil ama dostum cidden 14 yaşı senin için aşırı derecede küçük.
Türban FARZ!
Dinimizde farz olan bir şeyle zevki nasıl bir tutuyosun?
sen 14 yaşındaki kız kardeşinin 20 yaşında sevgilisi olmasını ne kadar hoş karşılardın acaba :)
Normal benim için
yalan söyleme normalmiş
oglum sen 30unda olsan bu kiz 24 olsa dogal ama boyle dogal degil.
Öyle de doğal böyle de bence
Saçmalama daha çocuk o sen sadece başka konuları düşünme bence.. 12 yaşından sonra başını kapatmak farz ama sevgili diye bir kavram haram yani bunu baş örtüsüyle kıyaslayamazsın.
belkide kız sandığımızdan daha da olgundur çocuk vs subyanci falan birakin bunlari
Dimi yani olamaz mı
Sanane millettin ne öttüğünden, siz kafa olarak anlaşabiliyorsanız diğerlerine pok yemek düşer
Helal sana
şu an için sorun o kız daha çocuk o yüzden bence olmaz... ama bundan 4 5 sene sonra olabilir... yaş aralığından sıkıntı olmaz zaten ama kız daha çocuk...
O yaştaki bir çocuk ne dediğini bilir mi hiç?
Kendine gel kardeeeş.
12 yaşta namaz kılabiliyor ama
Namaz kılmak için dahi olmaya, yetişkin gibi düşünebilmeye gerek yok.
Namazın belli rükunları vardır, onlar vaki olduğu vakit kılınmaya başlanır.
Sakın bunu bahane edip yaptığın şeyi meşru göstermeye çalışma.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar