Sevgilim bana göre çok ilgisiz yani gösterdiği ilgi bana yetmiyor?

gündüz ara ara napıyon nasılsın gibi bir kaç mesaj gece de 30 dk telden sohnet o kadar. zaten farklı şehirlerdeyiz buluşamıyoruz da. sevgililik böyle mi oluyor normal mi bizim ilişkimiz ben mi fazla ilgi bekliyorum?
Sevgilim bana göre çok ilgisiz yani gösterdiği ilgi bana yetmiyor?
Cevapla