kriter olarak zengin kız isteyenler bana bir tuhaf geliyor 😃
ya siz?
ya siz?
Sevgili zaten kesinlikle olmamda es olarak bile dikkat etmem... parada gozum yok aksine beraber gayret gosterip bir yerlere gelmek daha iyi. En onemlisi karakter...
Kriter olarak bulundurmam tabi ama zengin olması hiç fena olmaz yani 😅
Zengin kız fakir oğlan klişesi sadece dizilerde oluyor.
Cevap
24Cevap
Zengin erkek isteyen ile aynı kafa işte. Sırf parası var diye birisi ile evlenmem kimsenin boyunduruğu altına girmem gider kendi ekmeğimi kazanır yoluma bakarım yok yükseklerde kolay hayatta gözüm.
Zengin fakir diye ayırmıyorum para kazanılacak bir şey :)
Tabi ki isterim hep kizlar mi yiycek biraz da erkler yesin olmaz mi
Ben beğendiysem ve anlaşabiliyorsak başka bir kriter aramam çok şükür kazancım ikimize de yeter
Yok be zengin olanla yapamam ben
Ben de yapamam aynen 😃
Ne yapim zengin kızı kalbi zengin değilse 😏
Dengim olursa olabilir.:)
niye kadınlar zengin koca isteyince tuhaf olmuyo ya o ne olcak 😒
Ben istemiyorum zengin
Zaten ben sana sen istiyosun demedim farkındaysan bende istemiyorum ona bakarsan
ya çıktığın yer ya da girdiğin yer zengin olacak aga
Ben tipsizim benimle hiçbir kız sevgili olmaz.
Zenginlerle işim olmaz
Niye zenginler insan değil mi:))
siz neden zengin koca arıyosunuz?
Ben aramıyorum :)
18 yaşında böyle düşünmene sevindim
20 yaşındayım
insan olsun gerisi kolay diyorum 😃
Ahah saniyorum ki öyle 😄
Çünkü o kızlar hem ağızlarına sıçar hem paralarını yer hem bırakır gider hem de... neyse
😃
Zengin kiz bizi napsin.
zengin kız Paris'tedir, Miamidedir, seyahattedir
zengin kız neden evlenmek istesin?
Olurdum bende zenginim.
istemezdim napıyım zengin kızı :D
Ahh be kaçırdım bir tane 😂😂
kim istemezki :D
Kalsın
hayir
yok istenem
istemem
Denk olmalı.
olabilir
istemem
istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar