Kucağa oturmak kötü bir şey mi? Üstümde askılı tşört altımda kot şort vardı.
Tamam oturmam sen iyi ol dedim.
Tamam oturmam sen iyi ol dedim.
adamın şeyine oturuyon kızım ondan sonra bir şey olursa aaaa sapık diyecen
Dizine oturmaktan ne olacak?
kötü şeyler yapmak istemiyor işte
teşekkürler
Çocuğu azdırıyon kadık ağrısından ölüyo demekki rahatlatman lazım 😂😂
Rahatlatamam kusura bakmasin
kilolusundur bacakları ağrıyordur
51 kiloyum
o zaman kemiklerin batıyordur belki
Bak o olabilir
ondan kesin 😂
teşekkürler eig için 😂
Cevap
18Cevap
Oturmaktan tabiki aşırı tahrik olur erkek. Sen otururken kucağında bir sertlik hissettin mi?
Ben orasına degmedim bile
kötü oluyorum derken, hormonal hareketlilik oluyo sana da kıyamam demek istemiş sanırım
cinsel yolla ilerleme oldumu hic peki
Olmadı
peki ilerde boyle birşey istese ne yapardin
Evlendiğimizde olur
evlenmeden once surtunmek falan istese
İstemez bende istemem
ama sen onun kucağina oturarak onu cinsel yönde etkiliyorsun ve kendini tutamaya bilir
Ben onun seyine degmedim bile. Zaten oturmamdan rahatsız olduğunu söyledi. Bir daha oturmam.
peki onu gercekten seviyormusun
Çok seviyorum
peki seninle ilişkiye girmek istese ne yaparsın
fake kullanici belirtileri :D
neden mi kötü olur? sorumu bu şaka mı bu
kaşarlık yapmaya geldiğin çok belli.
Sensin kaşar
ya bırak. şunun bunu kucağından inmeyen kız
Sevgilim ister otururum ister inerim
o çok belli :D
cunku ileriye gitmek istemior
safmısın bunu anlamıcak kadar?
Kötü olunacak bir şey yok bence
yorumsuzsun :D
Kaşınıyorsan otele atsın seni :D
kötü olmak derken tahrik oluyorum demek istemiş
Oturmaktan tahrik mi olunur
Değmedi bile
Burdan yaz
Adam aziyorum zorlama s*kerim demis
Bunda azilcak ne var
Yani o halde kimin kucağına oturan aynısı yani alttan kalçalar bastirdikca mal hareketleniyor
Sadece dizine oturdum sarıldım orasına degmedim ki
Yani seni hissetmesi yetmiş demekki jirada alttan bacak üstten göğüs gorunce yetmis
Çok yazık o zaman
Neden ne oldu?
Ufacık şeyde tahrik oluyorsunuz
Yani sizde boş durmuyorsunuz
Oturmaktan tahrik olacağını tahmin edemedim
Başta belki oda öyle düşünmemişti
R
Yaş kaç 6 mı.
He he çok komik
Cevabını bildiğiniz soruları neden sorarsınız
Ay yazık kıyamam :D
Penisi kalkar cnm😃
Oturmaktan mi
ewet
Şakamısın kızım
@triqqqq sana mı sorduk andaval
Azdırma çocuğu
Bir şey yok bunda
Nasıl bişey yok amkkk çocuğun kucağına oturuyormuşsun daha en olsun 😄
Orasına degmedim bile dizine oturup sarıldım bu yani
Erkek etkilenir etkilendiği için Zaten oturma demiş
Çok saçma
Saçma olan bişey yok tahrik olmasaydı daha saçma olurdu
Peki
Safmısın bebeğim
Tahrik olmuştur.
Çükü kalkmışyır
Sarışın misin
Hayır
Tahrik olur o yüzden
Oturmaktan mi çok komik 😒
Heralde sen anlamazsin
Yazık o zaman size
Neden mis o
Ufacık şeyde tahrik olmak ve ağrısını çekmek zor oluyordur
Erkek olsaydın anlardın kadın ile erkeğin vücut yapısı farklıdır ben de sizin adet döneminizi beğenmiyorum yazık hep pis oluyorsunuz acı çekiyorsunuz bir de her ay başı ıy iğrenç kan falan
Ben adet sancısı hiç çekmiyorum. Her ay adet görmekle ufacık şeyde tahrik olmak aynı şey mi?
Bana Ören de siz adetiniz iğrenç
Tahrik oluyor
İyi de bundan mi
Kalçan penise değiyorsa olmasın mı
Degmedi ama
Emin misin
Eminim
O zaman kot şort ta açık kalan bacaklarının vücuduna değmesin den olabilir ama sonuç olarak tahrik olmuş bu kesin
Üzüldüm o zaman
Neye üzüldün
Ufacık şeyin onu tahrik etmesi
Vücut vücuda değince ister istemez oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar