Kızlar sadece yakışıklı erkekleri seviyor! Siz ne düşünüyorsunuz?

KizlarSoruyor Çirkinler Genel Kurulu Başkanı Prof Dr. Bedri BEYĞIN "kızlar sadece yakışıklı erkekleri seviyor. Çirkin erkekleri de arkadaşları olarak görüyor" dedi. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızlar sadece yakışıklı erkekleri seviyor! Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla