KizlarSoruyor Çirkinler Genel Kurulu Başkanı Prof Dr. Bedri BEYĞIN "kızlar sadece yakışıklı erkekleri seviyor. Çirkin erkekleri de arkadaşları olarak görüyor" dedi. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSırf kısık gözunden etkilnip sevmştm birini yakışıklı falanda değildi.
Alttaki kızın dediği gibi sen tipinle kafayı bozmuşsun
Çirkin erkeKlerle sırf para için falan evlenmeyiz ayrıca Az Daha Uydursaydın Savunman Yetmeyince Çirkin Erkeklerle Evlenen Kızlara Para için Diye Sallayamazsın.
Bu iş zevk meselesi14 Yorumla- +1 yıl
Etraftaki bütün yakışıklı erkekler tükenince çirkin olanlarla yetiniyorlar. Çirkin olanların içinden de en zenginini tercih ediyorlar.
- +1 yıl
Naptın kızlar üzerinde araştırma mı yaptın sadece gennelemeyi biliyorsun. para için yanaşan haysiyetsizler iki cinsiyette var
- +1 yıl
Herkesi kendin gibi sanıyorsun senin gibi güzel kızlara bakan erkekte var yakışıklılarabakan kızlarda.
Ama herkes için geçerli bir kural değil yakışıklı güzel diye sınıflandırmayanlarda var - +1 yıl
Ben görmedim hiç
En İyi Cevaplar
+1 yılyakisikli erkekler tehlikeli surekli gozleri disarda oluyordiye biliyom ben yakisikliligindan cok davranislarina bakiyom ortalama olmasi yeter ben oyle yakisiklilar cikmazdim cok sorun olurdu sen takma kafana cirkinligi seni seven oldugun gibi sever
05 Yorumla- +1 yıl
Kimse sevmez çünkü tipsizim. Sen de tipsiz birini sevemezsin.
- +1 yıl
foto gaki sensen eger cirkin gibi durmuyon ki yav nolacak allah boyle yaratmis napa biliriz bende cok guzel degilim orta
- +1 yıl
Fotoğraftaki benim ve tipsizim. Sadece kendimi iyi hissetmem için yalan söylüyorsun. Bunu yapma. Ayrıca boşver benim tipimi sen soruyu cevapla.
- +1 yıl
acik konusim o zaman kizlar cogunlukla yakisikli erkekleri ister bu dogru ama ben bunun dogru olmadigini dusunuyom nedense ben gercekten gordugumu soyluyom
- +1 yıl
"acik konusim o zaman kizlar cogunlukla yakisikli erkekleri ister bu dogru " dedin. Benden bir afferini kaptın kardeşim. Helal olsun!
+1 yılTutturmuşsun bir ben tipsizim diye. Elin ayağın gözün kulağın sağlam daha ne istiyorsun, şükret haline. herkesin vardır beğendiği kişi elbet senide beğenen çıkar dostum :)
06 Yorumla- +1 yıl
Beni beğenen hiç olmadı. Seni beğenen oldu mu?
- +1 yıl
Tabi oldu. Ayrica herkesin bir alıcısı vardır.
- +1 yıl
Peki sen 18 yaşında sevgilin veya beğenenin olduysa ben 25 yaşıma gelmişim beni beğenen olmadı diye niye şükredeyim?
- +1 yıl
Ben de 25 yaşındayım hacı javjav oraya yanlış yazmışım doğum tarihimi. Hem şükretmek için çok neden var. Hayattasın sağlıklısın yaşıyorsun vs vs. di mi? 25 yaş o kadar da ileri bir yaş değil belki seneye bulmuşsun birini girmişsin koluna :)
- +1 yıl
Öyle bişey mümkün değil. Bana hiçbir kız bakmaz.
- +1 yıl
Allah selamet versin sana o zaman :)
ben sadece Kucuk memeli genis kalcali beyaz tenli kizlari seviyorum
Gerisini salla
https://i.hizliresim.com/aGnL9Q.gif12 Yorumla- +1 yıl
İşte ben de bundan bahsediyorum. Ama tavuk avlamak istiyorsan tilki kılığında gezme Arci bütün kızları engelliyon.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
26Cevap
+1 yılşimdi hepsi diyecek iç güzellik önemli ama hep yalan dolan yakışıklı erkek görünce ağızlarının suyu akıyor bu memlekette yakışıklı ol kızlar kendini dizdirmek için sıraya geçiyor
22 Yorumla- +1 yıl
Sadece ağızlarının suyu akmıyor kanka :D
- +1 yıl
hahaha aynen 😄😄
+1 yılKızların yorumunu okudum da bu kadar yalancı ve iki yüzlü görmedim yani. Basbayağı çirkine namuslu yakışıklıya o. ospusunuz kızlar itiraf edin
23 Yorumla- +1 yıl
knk aşağıda yazdığın bir görüşü soruya yazıcam bakalım ne dicekler
- +1 yıl
Hangi görüşü?
- +1 yıl
bir kızın altına yakışıklı ve çirkin arasında ki ayrımcılığı madde madde yazmışsın ya onu sorduğum soruya ekledim istersen takip edebilirsin.
www.kizlarsoruyor.com/.../q7530210-yakisikli-cirkin-erkege-yapilan-ayrimcilik-hakkinda
+1 yılÖyle yakisiklilik çok büyük avantaj ama kızlar sadece yakışıklilara aşık olmuyor. Yakışıklı olmayıp popüler olanlara da aşık oluyorlar. Ya da zengin ya da çok iyi konuşan ki onlar da çok çok uğraşıyor. Bana asılan çok kız oldu. Hiç konuşmadigim kız niye sürekli kesip dokunup konuşmaya çalışır ki? Demek ki tip çok önemli. Yani dediklerine katılıyorum artık. Yakışıklı olunca daha kolay sadece. Ama tipsiz için çok zor ama imkansız değil.
00 Yorumla
+1 yılBen öyle olduğunu düşünmüyorum iş sizde bitiyor konuyu kızlar diye ayırmak ta saçma geliyor bana sonuçta bizde güzel bakımlı sevgilimiz olsun istiyoruz bir yerde tabi asıl konu yaşam şekli ve isteklerin uyusmasi sonuç olarak bana göre yanlış bir düşünce
00 Yorumla
+1 yıloha oha oha :D ! biz bunu bilmiyorduk size de o prfesöre de teşekkür ederiz :D saçma buluyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Profumuz asla yanılmaz :)
+1 yılSen tam bir manyaksın dış görünüşle kafayı yemişsin herkesin kusurları var hiç kimse kusursuz değil ayrıca "güzel veya yakışıklı" olmanın iyi bir şey olduğunu nerden çıkartıyorsun sadece her zaman çirkin erkekler sevilmez diyorsun o zaman evli çirkin erkekler, unicornlar gibi sadece bir hayal ürünü mü?
314 Yorumla- +1 yıl
Kızlar başka şansları kalmadığında çirkin erkeklerle evlenirler. Ama evlendiler diye seviliyorlar anlamı çıkmaz. Sırf paraları için evleniyorlar çirkin erkeklerle. Sevişmiyorlar bile.
- +1 yıl
@avcıı_ teşekkür ederim😊 @hacicavcav o zaman Francisco Lachowski adında Brezilyalı bir mankeni göz önünde bulunduralım karısı hiç de çok güzel bir kadın değil normal sıradan biri ama çocukları var ve çok mutlular bu da senin fikrini çürütmüş oluyor
- +1 yıl
Jessiann Gravel
https://i.hizliresim.com/Pr1JLb.jpg Bu kadın güzel değil öyle mi? - +1 yıl
@avcıı_ Şizofren misiniz la? Bu kadın güzel değil mi şimdi?
- +1 yıl
Evet yanlış duymadınız https://i.hizliresim.com/gWrMd2.png bu kız Jessiann Gravel 'e güzel değil dedi. Benim Francisco'ya çirkin demem gibi bişey.
- +1 yıl
Francisco'nun yanında normal duruyor üstelik ben kıza çirkin demedim ilk önce insanların görüşlerine saygı duymayı öğren daha sonra ben çirkinim dersin neden senin red aldığın apaçık ortada sen egoist saygısız her şeye at gibi düz bakan birisin ve çirkin değilsin her neyse senin gibi bir saygısızla daha fazla tartışmak istemiyorum çünkü tartışma da saygı çerçevesinde yapılan bir eylem sana hayatta başarılar hakaretlerin arkasına saklanmaya devam et
- +1 yıl
Çirkin dedin demedim zaten. Şizofren misin cidden? Güzel değil dedin ben de güzel değil dedi dedim. Ayrıca tipsiz olmasam kız arkadaşım olurdu. Olmadığına göre tipsizim.
- +1 yıl
Benim Francisco'ya çirkin demem gibi bir şey dedin ben onu kastetim üstelik sevgili tiple alakalı bir ilişki değildir benim de sevgilim var ama ben çirkinim ayrıca benim fotoğrafımı paylaşman aşırı saçma oldu ben kendimin çirkin olduğumu zaten biliyorum o kadın kendim arasında dağlar kadar fark var ben kendime güzel ona normal demedim kendime çirkin ona normal dedim
- +1 yıl
İşte anlamadığın nokta şu seninle onun arasında sadece "normal ve güzel" veya "çirkin ve normal" gibi tek basamaklı bir fark yok. En az 2 aşamalı fark var. Sen çirkinsen o güzel. Ki o çok güzel ve sen de çok çirkinsin arada 4 kat fark var ben sana söyliyim. Erkek arkadaşın yakışıklı değilse ben de bişey bilmiyorum.
- +1 yıl
Senim de anlamadığın şey şu sevgili olmakla dış görünüş arasında hiç bir ilişki yok ayrıca ben kadını normal görüyorum benim görüşüm bu sanane başkası için çirkin güzel veya çok güzel olabilir ayrıca ben sadece seni kendinle barıştırmak için bir örnek vermek istemiştim burda konu benim çirkinliğim değil ben kendimle barışık biriyim zaten sadece yardım etmek istemiştim ama senin kişiliğin bunu kaldırıcak güçte değilmiş özür dilerim sana bir daha asla normal olduğunu anlaman için çaba sarf etmicem
+1 yıldoğru demiş çok severim kendisini bir s ike yaramaz
117 Yorumla- +1 yıl
Herkes kendisi gibi birini sever. Ben de seni severim kardeşim.
- +1 yıl
beni sevme kardeş
- +1 yıl
Çok seviyorum engel olamıyorum.
- +1 yıl
yapma kardeş kaybedersin
- +1 yıl
Seviyorum engel olamıyorum. Ayrıca kazanmayı bilmeyen biri için kaybetmek koymaz.
- +1 yıl
yanlız ben koyarsam yerden kalkamazsın yapma bilader 😊😊
- +1 yıl
Ben kalkmam zaten önümde diz çöktürmeyi severim. Diz çök köle !
- +1 yıl
önce yerden kalk gö t
- +1 yıl
Göt olduğumu kabul ediyorum.
- +1 yıl
enteresan kendini olduğun gibi kabul ediyorsun demek
- +1 yıl
Tabi ki de.
- +1 yıl
hm anladm g ot bey
- +1 yıl
Adım penis olsaydı da böyle zevkle ağzına alır mıydın merak ettim?
- +1 yıl
Yoksa zevk almadan mı ağzına alırdın adımı?
- +1 yıl
31 olsan cekilmezsin popo adam
- +1 yıl
31 olsam illaki eline alırdın hacı. Çekemediğin belli ama.
- +1 yıl
kalın kaynak eldivenleri var ondan takarsam alabilirim belki
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen peki sen de mi birtek güzel kızları seviyorsun, çirkinleri sevmiyorsun?
16 Yorumla- +1 yıl
Tabi ki de öyle. Çirkine eşşek bile hak değil niye seveyim?
Cevap sahibi+1 yılAynen
Cevap sahibi+1 yılBen de çirkin erkeklerden nefret ediyorum zaten kimse sevmez onları.
Cevap sahibi+1 yılDavul bile dengi dengine ayrıca
- +1 yıl
Aynen öyle.
Ya ben davul bile dengi dengine diye düşünüyorum. Aga kız güzel neden tipsize baksın ki?
31 Yorumla- +1 yıl
İşte mantıklı konuşan böyle konuşur.
+1 yılçirkin erkek sever yakışıklıdan uzak dururum yakışıklı erkek derttir :D
22 Yorumla- +1 yıl
Çirkin erkekler asla sevilmezler. Kendimden biliyorum.
- +1 yıl
:/ yaa
+1 yılHer insanin güzellik algısı farklı. Ben manken gibi erkekleri sevmem. Ama aşırı bebek yüzlü sevmem. Ciddi bir ifadesi olcak
07 Yorumla- +1 yıl
Anladım ciddi ifadesi olan yakışıklı erkeklerden hoşlanıyorsun.
- +1 yıl
Manken gibi sevmiyorum dedim? Ayrıca şekil manyağı olmayan kızlar kesinlikle bir insanın ses tonuna bakışına herhangi bir hareketine özelliğine tutula bilir. Ki kendi adıma ben öyleyim. Ben çok güzel değilim öyle birini aramıyorum. Adam olsun dürüst olsun yeter bence
- +1 yıl
Ses tonu da yakışıklılık kavramına dahil bişey. Yakışıklı erkek istiyorsun işte.
- +1 yıl
Aga nskrfkwkc sesinin yüzüyle alakası yok anlama da zorluk mu var?
- +1 yıl
Benim yakışıklı'dan kastımı anlamadın mı? Herkesçe kabul edilen bişey bu. Ses tonu yüz hatları vs. vs.
- +1 yıl
@Boyka5269 Bence Sayın Prof Dr Bedri BEYĞIN daha doğru söylemiş.
Hadi lan tırrek bedri. Ben niye yalnızım hayla o zaman? :) fasa fiso bu Prof Dr. Tırrek Bedri beyin dedikleri.
03 Yorumla- +1 yıl
Senin yalnız olma sebebin ya çirkin olduğun için ya da henüz birine teklif etmediğin içindir.
- +1 yıl
Kapında yatmaları lazım.
Gizli Üye(30-35)+1 yılöyle tabii. Çirkini kim ne yapsın ama çirkin olan güzel sever.
110 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle.
Cevap sahibi+1 yılkızın teki bana demişti bir ara açıldığımda sana bu tiple kimse bakmaz diye. 5 sene olacak haklı çıktı oderece
- +1 yıl
Vallahi bana da abim demişti. Sana hiçbir kız bakmaz diye. Harbi o da haklı çıktı. Ben de Ceyhun'a demiştim "Bakmaz hiçbir kız sana " dedim.12 kere falan reddedildi :D
Cevap sahibi+1 yılBen kaderime razı oldum çok da umurumda değil aşk olayı. Zaten gerçek sevmek istese surata bakmaz.
- +1 yıl
Surata bakıyor kanka gene.
Cevap sahibi+1 yıltamam da gerçekten sevmek isteyen başka detayları görür. Türk kızları öyle sadece.
- +1 yıl
Gerçekten sevmek istemezler. Tip yoksa istemezler bunu kabul edin hacı.
Cevap sahibi+1 yılçok da önemli değil birinin sevgisine muhtaç değilim. Ailem yanımda, işim var. Mutluyum ben.
- +1 yıl
Aynen. Olsaydı da iyi olurdu ama olmayınca olmuyor işte. Kabul etmek lazım.
Cevap sahibi+1 yılHiç gerek yok affedersin de geçmişi olmuşsa bile istemem. Ayrıca sürekli kuşku duyarsın aldatıyor mu başka erkekle konuşuyor mu diye inan bana böylesi daha iyi.
+1 yılbakımlı ve iyi giyimli erkekler yakışıklılardan daha çok etkiler bence.
06 Yorumla- +1 yıl
Brad pitt atlet giyince de cool oluyor. Eşşeğe altın semer vursan eşşek gene eşşek. Çirkin ne giyerse giysin çirkin gene çirkin.
- +1 yıl
bana göre bakımlı ve güzel giyincek ben giyime önem veririm tipte biraz önemli ama yakışıklı olsun atlet giysin diyenlerden değilim. giyim her zaman önemli.
- +1 yıl
Yakışıklı olan seni hertürlü tavlar.
- +1 yıl
ben öyle sevmiyorum kardeş bakımlı olcak benim için.
- +1 yıl
Yakışıklıyı görünce zaten aa bakımlı bu dersin merak etme.
- +1 yıl
demiyorum ben. ıyy bir elini yüzünü yıkasa bu diyorum
+1 yılBence şu anlamda söylemiş kişiye göre yakışıklı ama başka birine göre tipsizdir
04 Yorumla- +1 yıl
Göreceli değil. Bireysel çirkinlikten bahsettim.
- +1 yıl
Benim dediğimi anlamadın galiba demek istediğim birinden hoşlanırsın tipsizdir ama sana göre yakışıklıdır
- +1 yıl
Hayır işte o hertürlü tipsizdir. Sana göre de tipsizdir. Hoşlanıyorsan bir kere tipsiz olma ihtimali yoktur zaten.
- +1 yıl
Aynen
Öyle birşey yok onu kafandan at ortam mekan görsellik üst baş önemli azda konuşmayı bilırsen sevgilin olur bunlar Real icin geçerli, sanal dalgacıdır Burdanda olur benim oldu
06 Yorumla- +1 yıl
Ben tipsiz olduğum için olmadı. Konuşmayı biliyorum. Kaliteli giyiniyorum. Genel adap kurallarını biliyorum ve uyguluyorum. Düzgün konuşuyorum. Gerekli yerde konuşup gerekli yerde dinliyorum. Ama tip olmadığı için de 9 kere reddedildim.
- +1 yıl
Güzellik göreceli değildir. Senden daha çirkin olsaydı o adam onla değil senle nişanlanırdı. Senden daha yakışıklı demek ki.
- +1 yıl
Yok troll falan değil cidden tipsizim. Burda fotoğrafa bakıp değilsin diyorlar da gerçekte görseler haklısın derler. Slerim peltek dişlerim ayrık falan öyle yani.
+1 yılEvet arkadaşım haklisin.. bak arkadaşım dedim iste burdan çıkar tipini 😊
02 Yorumla- +1 yıl
Dürüstlüğün için teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica
+1 yılArtık kızların sevgisine pek inanmıyorum bu yüzden
00 Yorumlaçirkinlere aşık olan birsürü kişi tanıyorum alakası yok bence ve böylw bir kurul mu varmış
04 Yorumla- +1 yıl
Sen benimle çıkar mısın?
- +1 yıl
Göreceli diyorlar ya güzellik için. Ben bireysel çirkinlik diye bişey fark ettim. Kızların alayı "Yaa bulursun birini sen de mutluluğu yakalarsın" diyorsa ve hepsine teklif ettiğinde reddediliyorsan bunun adı bireysel çirkinlik. Herkes bulursun diyor hepsi reddediyor. Anlatabildim mi?
- +1 yıl
Ciddi değildim zaten anla diye söyledim.
+1 yılBir arastirma daha umutlarimizi suya dusurdu😂
12 Yorumla- +1 yıl
İşte yapacak bişey yok kanka :D
- +1 yıl
Olsun bize sevenlerimiz yeter 😂
Mesela ben cok tipe bakmam ama cok da cirkin olmasin yani huyu guzel olsun az biraz da tipi olsun yarabbi sukur elhamdulillah. Cok yakisiklilarin cogu pic oluyo.
16 Yorumla- +1 yıl
Yakışıklı adamlar size teklif etmediği için lütfen kötülemeyin. Yakışıklılar adamdır. Çirkine eşşek bile hak değil.
- +1 yıl
Mesela benim eski sevgilim tam bir picti
- +1 yıl
@Bilgeecoşackm Yeni sevgilin de öyle olacak hiç merak etme.
- +1 yıl
Abi sen tiple kafayı yemişsin tipe bakmıyorum ben baskalari da o kadar önemsemiyor
- +1 yıl
@Bilgeecoşackm Herkes önemsiyor yalan söyleme.
- +1 yıl
Ben önemsemiyorum
+1 yılDoğru. Ama sorsan önemli olan iç güzelliği derler
11 Yorumla- +1 yıl
Adamsın lan helal olsun. Eig
+1 yılBu durum erkekler içinde gecerli galiba
314 Yorumla- +1 yıl
Tabiki de geçerli bunda utanılacak bişey yok. Siz yakışıklı erkeklere bakıyorsunuz biz de güzel kızlara.
- +1 yıl
Kadınlar beğendiği erkeğe değil güvendiği erkeğe aşık olurlar
- +1 yıl
Doğru diyorsun sadece yakışıklı erkeklere güvenirler.
- +1 yıl
Bu en azından benim için geçerli değil
- +1 yıl
Herkes için geçerli.
- +1 yıl
Kendi adıma konuşuyorum benim için değil
- +1 yıl
Hiç çirkin sevgilin oldu mu?
- +1 yıl
Hala hayatimda ve 4 senedir birlikteyiz
- +1 yıl
İlişki durumun kimin sorduğuna bağlı olarak değişiyor. Demek ki daha yakışıklı biri sorsaydı yok diyecektin. Öyle mi?
- +1 yıl
Ne alaka?
- +1 yıl
Sordum ya sevgilin oldu mu? diye. Sen de baktın ben çirkinim. Var dedin. Yakışıklı biri sorsaydı "Yok" diyebilirdin. Çünkü profilinde ilişki : Kimin Sorduğuna Bağlı olarak ayarlamışsın.
- +1 yıl
Bunu ayarladığımı hatirlamiyorum ayrica ben hayatimdaki insani seviyorum dışı önemli değil
- +1 yıl
İşte demek istediğim şimdi onun başına bir kaza gelse acayip tipsiz birine dönüşse bile yine de seversin bunda sıkıntı yok. Ama onu sevene kadar sadece tipi önemli.
- +1 yıl
Saygi duyuyorum.
+1 yılaynı durum erkeklerde de geçerli değil mi?
31 Yorumla- +1 yıl
Gerçek tabi ki. Güzel kızları severiz. Ama sen güzelsin seni etkilemez bu durum :D
+1 yılÇirkin erkeklerin avuntusu der geçerim.
25 Yorumla- +1 yıl
Avuntu değil basbaya gerçek işte. Sadece yakışıklı erkekleri seviyorlar.
- +1 yıl
Bak şimdi, yakışıklı oldukları için getirdikleri bir hava var.
Bunu çirkinlerde abartmadan yapabilir. Ben sevginin buna bağlı olduğunu düşünmüyorum.
-Ki insanı güzelliğine göre ayırmak yanlış. - +1 yıl
Yakışıklı bakar kesişiyoruz
Çirkin bakar taciz ediyor
Yakışıklı kaba davranır çocuk maço
Çirkin kaba davranır çok kıro
Yakışıklı küfreder mizacı böyle
Çirkin küfreder ağzı çok bozuk
Yakışıklı kimseyle konuşmaz çocuk çok cool
Çirkin kimseyle konuşmaz çok içine kapanık
Yakışıklı konuşurken kızlar yakışıklı erkeğe bakar
Çirkin konuşuyorken kızlar yine yakışıklı erkeğe bakar
Yakışıklı ben çirkinim der : Yaa çocuk çok mütevazi
Çirkin ben çirkinim der : Çok özgüvensiz
Yakışıklı ben yakışıklıyım der : Çocuk çok özgüvenli kendinin farkında
Çirkin ben yakışıklıyım der : Bu da kendini bir bok sanıyor
Yakışıklı birini eleştirir : Çocuk çok açık sözlü
Çirkin birini eleştirir : Sen önce kendine bak
Yakışıklı kız düşkünü olunca :Çok çapkın
Çirkin kız düşkünü olunca : Abazan
Pazarda çürük meyveler en alta konur
Dünyada en çok satılan ürünler makyaj ürünleri
Mont alırken sıcak tutar mı diye değil güzel görünür mü diye alırız
Bunların hiçbirini götümden uydurmadım hepsi uzun süre gözlem sonucu. - +1 yıl
Böylece bitireceksin kendini.
Tamam. - +1 yıl
Haklı olduğumu biliyorsunnnnnnnnn
Ahahah cok dogru 😄😄
11 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun !
+1 yılhayır..
aksi halde çirkin olmama rağmen bu kadar sevgilim olmazdı..00 Yorumla
+1 yıldış görünüşe hiç ama hiç önem vermeyen tek insan olarak kaldığımı düşünüyorum
212 Yorumla- +1 yıl
Çünkü sen de tipsiz olduğun için önem vermediğini düşünüyorsun.
- +1 yıl
think that one more time
- +1 yıl
Canım ben tercümanım ve dediğin şeyin hiçbir anlamı yok biliyorsun değil mi? Umarım bunun farkındasındır çünkü gözüm kanadı.
- +1 yıl
ben de ingiliz dil ve edebiyatı okuyorum, artistlik taşlamana hiç ama hiç gerek yok.
- +1 yıl
bir de yalnız senin gözün kanamadı, profiline giren herkesin kanadı.
- +1 yıl
Tipsizim diyorum ya sabahtan beri girmeyin siz de.
- +1 yıl
Dis gorunuse onem vermeyen tek kisisin ama sana inanmayan bir cok kisiyiz.👊👊☻☻
- +1 yıl
aferin güzel kekom benim
- +1 yıl
keko diye bana demedi.
- +1 yıl
@MertAltunkynk Güzel diye de bana demedi o zaman :D
- +1 yıl
@MertAltunkynk Güzeli sana dedi kekoyu bana dedi :D
- +1 yıl
😊😊😊
+1 yılBence nerde tipi kayık at hırsızı var onları buluyorlar
08 Yorumla- +1 yıl
Seni de öyle mi buldular kanka?
- +1 yıl
Yok kanka benim hiç sevgilim olmadı
- +1 yıl
İşte tipsiz olduğun için diyorum ya.
- +1 yıl
Tipsiz olsam illaki biri bulur ama yok bulmuyorlar
- +1 yıl
Bence gayet tipsizsin ben fotoğrafına baktım yani. Biraz özgüvenli ol ve kabul et bence :)
- +1 yıl
Olum tiple işim olsaydı oho 😂😂😂😂 ben allah dan gelen her şeyi kabul ederim şükür özgğven yerinde ama at hırsızı gibi değilim en azından
- +1 yıl
Kaşlarının ortasını alma sevenler kavuşsun resmen uzanmışlar birbirlerine tutunmak için. Tamam sen öyle görmek istiyorsan öyle gör ben sadece gördüğümü söyledim güvenini kırmak veya kötü biri gibi olmak için değil sadece doğruları söylüyorum. Tipin iyi değil o yüzden kızlar ya arkadaşı olarak görür ya da sen onlardan daha iyisini hak ediyorsundur öyle derler.
- +1 yıl
Olum ben İslami nizama göre yaşarım kızlar bakmış bakmamış gram umrumda değil hoş beni beğenen böyle beğenmiş sizin gibi zina bataklığında değilim hade selametle ya at hırsızı seni
+1 yılaynen katılıorum buna
21 Yorumla- +1 yıl
Kadınsın !
+1 yılDoğru sadece yakışıklı seviyoruz.
20 Yorumlane alakasi var kardesim bu islerin tiple sevdirmesini bileceksin
05 Yorumla- +1 yıl
Sevdirmeyi bilmiyorum doğru. Ama tipsiz olunca bakmadıkları doğru.
- +1 yıl
Öyle görmüyorum zaten öyleyim. Herkes öyle görüyor
- +1 yıl
Takıntım olduğunu kabul ediyorum.
E yani ama karakterede onem weriyoz
28 Yorumla- +1 yıl
Evet haklısın. Mesela bir erkeğin önce tipine bakıyorsun iyiyse karakterine bakıyorsun. Tipi iyi değilse zaten karakterine bakmana gerek yok.
- +1 yıl
Evet bana öyle yapıyorlar çünkü. Bakıyo bir tip yok sonra tanışmaya bile gerek duymuyor :D
- +1 yıl
9 kere reddedildim.
- +1 yıl
Evde oturmuyorum otelimdeyim sürekli.
Haklı konuşmuş sayın Bedri bey :D
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSadece kızlar değil
415 Yorumla- +1 yıl
Erkekler de öyle.
- +1 yıl
Yani hiçbir erkek çirkin kızlara bakmıyor sen de güzel kısımdasın sadece size bakıyorlar. Bence baya kârlısın
- +1 yıl
Bak mesela ben sana yürüdüm niye yürüdüm? Güzelsin diye.
- +1 yıl
Sen niye pas vermedin? Çünkü tipsizim diye.
- +1 yıl
Belki densizsin diye pas vermemistir
- +1 yıl
@Müzeyyengibi_ Densiz olduğumu kabul ediyorum ama aslında tipsiz olduğum için pas vermedi. Ben buna baya baya yürüdüm peşinden koştum ama olmadı. Niye? Çirkinim yani zorlamaya gerek yok.
- +1 yıl
Bu mu olduk şimdi?
- +1 yıl
Bana bakmadın ama doğru değil mi?
- +1 yıl
Bence cirkin degilsin sadece asagilik kompleksin var ve cok rahatsiz edici. Benim eski sevgilim senden cok daha tipsizdi. Zaten ilk izlenim disinda akli baisnda kizlar tipe bakmiyor
- +1 yıl
@Müzeyyengibi_ Valla aklı olan tipe bakar. Bak Bxbxjdnfjj'ye bana bakmadı mesela.
- +1 yıl
Güzel yüzü olan izlenir. Güzel huyu olan sevilir.
- +1 yıl
Yoo bakacaktım ben sana
- +1 yıl
@Müzeyyengibi_ Yalan dolan. Güzel olmayan hiçbir türlü sevilmez.
- +1 yıl
Peki neden bakmadın?
- +1 yıl
Sürekli tipsizim kimse bana bakmıyor diyosun benle konuşurken
+1 yılonlar harbi değil barbi kızlardır
02 Yorumla- +1 yıl
Tabi ki de. Tipsiz kızlara açılmayız.
- +1 yıl
boşkoy öylesini
+1 yıldoğru
13 Yorumla- +1 yıl
Dürüstlüğün için teşekkür ederim.
- +1 yıl
bişey değil yalan söylenilecek bir durum yok bu gayet normal bir davranış.
- +1 yıl
Senin gibi olsa bütün kızlar keşke. Davranışları aynı ama söyledikleri dürüstçe değil.
+1 yılHiç öyle bir şey yok🤔
01 Yorumla- +1 yıl
Yer miyim? Yemem tabi ki.
Doğru dhdhsu
11 Yorumla- +1 yıl
Dürüstlüğünü hiç kaybetme
+1 yılBro sen kafayi yemissin mk 😃
09 Yorumla- +1 yıl
Senin hiç sevgilin olmadıysa şerefsizim.
- +1 yıl
Yok olmadı ve bakirim
- +1 yıl
Yalan söylüyon hacı mümkün değil olmaması. Çünkü yakışıklı adamsın. Yani olmamış olabilir anca şu şekilde ya kızlar teklif etmiştir sen kabul etmemişsindir (çirkin oldukları için) veya sen hiç teklif etmemişsindir.
- +1 yıl
Eğer gerçekten olmadıysa da şerefsiz olduğumu kabul ediyorum.
- +1 yıl
kardeşimsin kanka sen. Cunku kizlar Beni beğenmiyor tipsizsin sg felan diyor 😞
- +1 yıl
Takip isteğimi kabul et de bir yalanını ortaya çıkarıyım senin :D
- +1 yıl
Ne 😂
- +1 yıl
batici
4 Xper Yaş: 24
Ateaist biriyle sevgili olur musunuz?
olmuştum Aşk İlişkileri
Buldum yalanını. Sevgilin olmuş hem de ateistmiş. - +1 yıl
Hala şerefsizim bunu kabul ediyorum ama sen yakışıklısın ve sevgilin de olmuş.
Doğru.
11 Yorumla- +1 yıl
Adamsın !
+1 yılBen yakışıklıyım ama yine yalnızım hacı :)
04 Yorumla- +1 yıl
Çünkü penisin 2 cm
- +1 yıl
İş görmez mi 2 cm
- +1 yıl
Tabiki de görür çekicin boyu değil çaktığı çivi önemlidir. Ama cımbızla tutmak lazım.
- +1 yıl
Ben 2 cm le dibine inerim hacı :D
Sadece kizlar degil erkekler de boyle
01 Yorumla- +1 yıl
Evet böyle.
+1 yılmantıklı düşününce bizde güzel kızları seviyoruz
01 Yorumla- +1 yıl
Bu konu hakkında bir açıklama yapmadı sn Prof Dr Bedri BEYĞIN
+1 yılevet öyle yapıyorum
20 YorumlaDoğrudur bende güzel seviyorum mesela
10 Yorumla
+1 yılparalı erkeklere vurduruyorlar...
01 Yorumla- +1 yıl
Valla benim param var ama sadece paraya da bakmıyorlar. Yakışıklı ve zenginlerle takılıyorlar.
+1 yılOlum çirkin değilsin yeter ya ahahahajsşdşgi
34 Yorumla- +1 yıl
Soruya cevap versen süper olur.
- +1 yıl
Cevap falan vermiyorum kendine çirkin demeyi kes
- +1 yıl
Engelle o zaman sorularıma yanıt vermeyeceksen
- +1 yıl
Tamam bay
+1 yılevet.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 392 cevap paylaştı.
+1 yılkizlar birazda parayi seviyor.👊
03 Yorumla- +1 yıl
Param var ama olmadı.
- +1 yıl
Belkide parayi kullanmayi bilemedin.
- +1 yıl
Parayı saçmayı sevmiyorum orası doğru zaten parayı saçsaydım param olmazdı şu an. Ama sonuç olarak parası olana da dönüp bakmıyorlar. Hani şunun parasını yiyim diye yanaşan bile olmadı.
+1 yıl100de100 katılıyorum
10 Yorumla
+1 yılDoğru tespit
20 Yorumla
+1 yılÇirkinin düşüncesi hep bu yönde
00 Yorumla
+1 yılhayırr
01 Yorumla- +1 yıl
Doğrusunu söyle de bilek. Xper kasma.
Aşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı. en azından birini ver beee
03 Yorumla- +1 yıl
Ne veriyim?
- +1 yıl
Yorumun ne alaka?
+1 yılBenim hoşlandigim bey kilolu
010 Yorumla- +1 yıl
Kilolu olabilir ama çirkin asla.
- +1 yıl
Kilolu =çirkin
- +1 yıl
Tiksiniyorsun yani kilosu sana itici geliyor.
- +1 yıl
Bu hoşlanmak olmuyor ki bence sen onu arkadaşın olarak görüyorsundur.
- +1 yıl
No ben onu seviyorum
- +1 yıl
Sevmesem her gün stalklamam son görülmesine bakmam
- +1 yıl
Bence tam tersi gıcık olmasan öyle yapmazdın. Bildiğin nefret ediyorsun çocuktan :D
- +1 yıl
Çocuğa her gün mesaj atıyorum ne gıcık olması cocuk bildiğin ruh eşim
- +1 yıl
Tamam o zaman çirkin değildir.
- +1 yıl
Çirkin
+1 yılYo oyle değil
012 Yorumla- +1 yıl
Hayır böyle. Sadece itiraf ederseniz kendinizi kötü hissedeceğinizi düşünüyorsunuz.
- +1 yıl
Valla benim evlendigim adam da bir gram tip yoktu. Yani herkesi aynı kefeye koyamazsin.
- +1 yıl
Yakışıklı olmasaydı evlenmeyi bırak suratına bakmazdın.
- +1 yıl
Değildi diyorum sana herkes bununla nasl evleniyosun ya da nasl seviyosun diye kızıp duruyordu baba
- +1 yıl
Bana
- +1 yıl
Bence yakışıklı adam. Yakışıklı olmasa bakmazdın suratına.
- +1 yıl
Neyse seninle tartismicam
- +1 yıl
Tartışman için zaten 2 tane falan beynin olması lazım.
- +1 yıl
Kendini okadar ustun mu görüyorsun..
- +1 yıl
Hayır öyle olduğumu biliyorum.
- +1 yıl
Yazık
- +1 yıl
Evet bence de kendine acımanın vakti gelmişti.
+1 yılHayır
01 Yorumla- +1 yıl
Yalanını al ve uzaklaş.
Doğru demiş profesör
20 Yorumlayaş farkı değil o para farkı :D
00 Yorumla- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar sadece yakışıklı erkekleri seviyor! Siz ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar