
Eşinizin alyans takmak istememesi sorun olur mu? alyans olmazsa olmaz mıdır?

yani taksada takmasada bir şey değişmiyor gibi alyansın amacı ben evliyim bana yaklaşma demek sözde ama öyle bir zamanda yaşıyoruzki edepsizlik hayasızlık tavan yapmış durumda adam aleni bir şekilde kocandan ayrıl benimle evlen diyebilecek kadar haya yoksunu ama genede taksın tabii ama genede takılmalı
Ben yüzük falan takmayı seven biri değilim. Benim için manasız ve olumsuz... Yüzük yerine dövme yaptırıcam...
Nasip olursa ben seve seve takarım. gönlüm eşimin de takmasını ister tabiki , dile de getiririm. şayet istemezse zorlamam kuzu , edepliyse alyans şart değil , Allah korusun edepsizse Alyansda engel değil
eder.. o alyans takilacak
Cevap
18Cevap
Evet eder. Bir erkekte bir bayanda o yuzugu takmali. Çevrede bu kadar ac kurt varken evli oldugunu herkesin gozune sokmali. 😂
ben mesleyim gereyi takmıyorum hiç takmadım esimde bebek olunca biyerini çizerdiye çıkardı o da takmadı ama bişey kaybetmedik bir önemi yok
2007'de Kabe'yi ziyaret ettigimde ozel bir alyans yaptirdim tek olandan. Ben takarim.. memnunumda. ustelik Kadinlari uzerimden uzak tutar.
Esim'in takmasi kendisine bagli.
ne ben takıyorum ne eşim takıyor nede kimse birbirine bir şey diyor :D
Evliliğin bir sembolü.. benim için önemli bir şey..
Cok önemli ve evet tabiki eder o yüzügü parmaginda görmeyim dünyayi dar ederim kendisine 😇😇
Takmali, takmamasi icin sadece is güvenliği sebebi ka ul edilebilir.
Evet önemli ve takmaması beni rahatsız eder her ne kadar güvensemde
taksın ne var oldukça hoş ben takarımmm
Alyans takmak isterim eşimin de takmasını isterim.
hayır olmaz çünkü bende sevmiyorum
Eder. Takmak zorunda.
Takacağım zamanlar olur
Karşılıklı güvenin sembolü bence
tabikide önemli sonuçtao senin evliliğinin simgesi
benim için önemli şahsen
önemli değil saçma sapan bişi :/
sorularınızı hayranlıkla takip ediyorum
no problem !
Eder alyansı varsa yavsama azalır
sebebi varsa gerek yok takmaya
Mecbur takacak
Erkeklere karşı bişey hissedemiyorum sağolsunlar.
bende kızlara edemiyorum sağolun
duygusal olarak diyoruz tercih falan yok ortada
Takmalı
Evli iken takılmalı
Bence önemli
Evet takmalı kocişkom 😂
Önemli.
Olmazsa olmazdir
Takacak
Önemli
eder takacak
takmalı.
Evet
Mutlaka olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar