Erkek arkadaşımla ayrıldık ve hemen yeni birini buldu ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. Ben sizden biten iliskim icin yardim isticem. Benim gercekten cok onemli bir fikre ihtiyacim var. Başlıyorum anlatmaya. Sevgilimle 4 yıldır birlikteydik. Ayrilali 2 hafta falan oluyor. Bir suru sorunumuz vardi aslinda. Ama onu hala sevdigim bir gercek. O ise staj yaptigi yerde kendinden 3 yas kucuk bir kizin ona kuyruk sallamasiyla kiza karsi biseyler hissetmeye baslamis. Ilk yuz veren taraf kiz. Ustelik ayrildigimizda kiz yuzunden tartismistik. Bende bu yuzden kizi arayip sevgilimden uzak durmasini falan rica ettim. Bu konularda biraz safım bu yuzden kiza guvendim. Tamam yapicam dedi. Ama dedigimi yapmadi. Beni engelledi her yerden. Muhtemelen benim onu aradığımı sevgilime ispitledi ve sevgilim de beni engelletti. Sonrasinda da bana kazik atti iste ve sevgilimi elimden aldi. Su anda ise flortlesiyorlar. Simdi sevgilin de zaten serefsizmis diceksiniz belki. Zaten derdim sevgilimin bana geri donmesi degil. Kizla aralarini bozmam. Kiz bana nasil kazik attiysa ben karaktersiz degilim deyip beni kandirdiysa sevgilimede kazik atmali. Ya da kazik atmiyosa bile onlari ayircak biseyler yapmaliyim. Aklimda bir suru plan var. Ama en sonunda 2 yol çıkıyor karsima. Ya uzaklasicaklar birbirlerinden ya da birbirlerini koruyup kollayarak daha cok baglancaklar. Bu riski goze alamadigim icin sizden yardim istiyorum. Neler yapabilirim onlari ayirmak icin? Ne yapmaliyim? Onlarin canini nasil yakabilirim? Lutfen bana yardim edin.
Erkek arkadaşımla ayrıldık ve hemen yeni birini buldu ne yapmalıyım?
Cevapla