Nişanli biriyle sevgili gibi konuşuyoruz. Ne kadar dogru birşey?

Arkadaslar bizim cok uzun suren bir iliskimiz var, anlatamadigim kadar cok yakiniz bir birimize, yani etle tirnak misali, kopamiyoruz bir birimizden. Simdi ailesinin istedihi biriyle nisanli. Ama beni hala ilk gunku gibi deliler gibi seviyo, istiyo, ben de onu. Sevenleri ayirmislar iste, ama ayirmaui becerememisler. Biz yine konusuyoruz, onun bu halini kabullenmisim. Ama bir birimizden kopamiyoruz iste. İkimiz de dunyanin en mutlu ciftiyiz... cok sukur rabbime. Ama bu ne kadar dogru rahatsizim biraz..
Güncellemeler
+1 yıl
Benim amacim hic bir kotuluk degil lutfen beni de anlayin
Nişanli biriyle sevgili gibi konuşuyoruz. Ne kadar dogru birşey?
Cevapla