Sevgilinizin niyetinin ciddi olup olmadığını anlayabilecek bir taktiğiniz var mı? Akışına bırakırım, nasılsa ileride kendini belli eder diyenlerden misiniz?
Sevgilinizin niyeti ciddi mi yoksa sizinle eğleniyor mu, bunu nasıl anlarsınız?
Ben eğleneceğim biri olursa ilerisine takılmıyorum eğlene eğlene evliliğe gidiyor zaten iş gitmiyorsa da o birlikteliğin tadını çıkarmak gerek böyle bir taktiğe gerek duymuyorum ben işin içine ailelerle tanışmak girince bile şapır şapır terleyen biriyim anlamak isteyenler içinde en büyük önerim sevgilinizle eğlenin, onu sahipleneceğim derken boğmayın, serbest bırakın ve nefes alsın özgürlüğünün elinden gitmeyeceğini anlarsa sizi gözünde vazgeçilmez kadın yapar ve siz istediğinizde her şeye gözü kapalı razı olur öbür türlü bir arpa boyu yol kat edemezsiniz.
bunu anlamak kolay fakat her erkek aynı değildir. kimisi rahat kimisi tutucu şunu yaparsa ciddi bunu yaparsa eğleniyor demek anlamsız zaten yetişkin bireysen gözlemleyerek sen anlarsın bunu. çevrendekiler ne dese bile tanımadan dedikleri doğru olmaz
Kızla bayağı konuştuk her şey güzel gidiyor. Ellerini tutup kızı öptüm sarildik falan. Sonra artık konuştuğum her şeyden bir şey çıkardı. Dedi ki sen ciddi düşünmüyorsun. Ayrıldık işte. Kızlar zaten hissediyor bence. Ama bir ihtimal belki değiştiririm onu diye zaman geçiyor. Ama bizde çok daha kolay bence. Kız ciddi ise zaten bitmez. Istemiyorsa ikinci buluşma bile olmadan biter.
Eğer yakından tanımaya çalışıyorsa, ailesi arkadaşlarıyla tanıştırıyorsa, bir konu hakkında size detaylı açıklama ihtiyacı hissediyorsa, hep yanınızda olmak isteyip sizi gerçekten dinleyebiliyorsa ciddi niyetli olma şansı yüksek.
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
112
Cevap
96
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Şuradan anlayabiliriz bu kişi hep kendisini övüyorsa yok ben iyiyim yok ben şoyleyim derse bu bilin ki oynuyor. Benim başıma geldi bunlar. Hep bel altı muhabbeti açmaya çalışıyorsa sürekli edebiyat yapıyorsa. Bilin ki bu kötü huylu ben bunları yaşadım ve bunlar bana ders olsu ve en büyük şeyse davranışları.
¨Minik testler yapılabilir. /yanında bir kaç erkeğe bakıyormuş gibi görün (yada bak) /seninle konuşma şekline dikkat et /ailesi ile tanış sonra elbet belli oluyor bir yerden açık verir gevşek adam.
@VERYHARD35 :D doğru ama risk almazsan kullanılırsın bu terk edilmekten daha kötü bir durum bence.. :D [bana tokat atacak yiğit anasının karnından doğmadı :D ]
tokat atacak yiğit..[+] den sonrası acılmıyo :D sanırım ole bırı yok dedın evet rısk almak denemek lazım bende cok denerim ama kaldırılmıcak hareketler bunlar ole suze suze bakarsa ben gorursem tokatlarım kufuru basıp gıderım denemeymıs falan kım anlıcak onu sen suzerken :D
@VERYHARD35 ımmm gözüm dalmış aşkım der yırtabiliriz belki o da olabilir :D ya da bir tanıdığı gördüm ya da sadece o tarafa bakıyordum dersin :D illa öküz gibi bakmana gerek yok "nereye bakıyosun ya da noldu" dese yeter :D
ciddileşmekten kasıt evlilikse kusura bakmasınlar. hastalıklı bir düşünce bu. birbirini seven iki kişinin ille de resmi olarak bunu ispatlaması anlamsız tabi arada çocuk yoksa veya yaş ilerlemiş veya ekonomik durum düzelmişse iş başka. günü birlik gönül eğlendirmelik anlayıştan gayrı bir sevgilim olsun isterim hayatı paylaşmak üzere ama hemen evlenelim çocuk yapalım falan geçecen o işleri. kimse kimseyi o kadar tanıyamaz
Davranışları kendini belli eder zaten sadıksa kırmaya bile korkuyosa düşüncelerine önem veriyosa sana değer veriyo demektir zaten hem bir süre sonra ciddi ise gelecek planları yapmaya başlar zaten en azından düşüncelerini istediğini seninle paylaşır
akışına niye bırakayım, zaman değerli eğer devam etmek istiyorsa söyle ona, ailesini alsın gelsin seni istesinler, ilişkinize sözlü ya da nişanlı olarak devam edin, eğer ciddi değilse zaten istemeyecektir
İlk bir iki buluşmadan sonra aile hakkında bilgi edinmeye çalışırsa, ufaktan kendi ailesi çocukluğu hakkında bir şeyler falan söyleyip bir ara tanışırsınız muhabbetine getirirse genelde ciddi oluyor. En azından o anlık.
Aslında bir erkeği anlamak cok kolaydır ama kızlar malesef cok saf bu konuda anlayamıyorlar. Asıl ben kızlardan korkarım cunku onlar maskelerini takarlar ve gizlenirler.. Onları bulmak cok zordur eglenmek konusunda..
mesela örnek erkek arkadasiniz sizle uyumak istiyor bunda bile soruluyor bisi olur mu? Tabiki olur yoksa bir erkek bayanla neden uyumak fikri ortaya atsın..
Anlaması çok basit aslında. Sevişme evresine ne kadar hızlı geçmek istiyorsa o kadar ciddi değildir. İnsan ciddi olduğu insanla hemen sevişmeye başlamaz.
Sevgililerimin hiçbirinin niyeti ciddi değildi. benimle hep gönül eğlendirip eğlendirip , kullanılmış bir mendil gibi çöp sepetine basket yaptılar. ama artık akışına bırakıyorum.
ciddi insan açık olur birşey saklamaz gizlemez kendini ispat etmeye çalışır hatta bu yüzden en ufak bir şüpheye düşürmeye bile yer vermez.. senden habersiz hovarda bir hayat sürmez..
yaşanan şeyler de yanımda mı oluyor yoksa vaz mı geçiyor ya da bir tartışma oldu diyelim uzun süreli trip mi atıyor küstü mü bir daha barışmıyor falansa ciddi değildir
Ben anlayamamistim. Duygularimla oynadı. Baskasi olduğunu üstelik de face den öğrenince başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Allahım onu bildiği gibi yapacak eminim.
Sürekli kavga etmekten yoruldum birbirimizi çok sevmemize ragmen sık sık kavga ediyoruz sebebi aile hayatimiz yasam tarzimiz farkli goruslerimizin olmasi beni bu sekilde o onu bu sekilde ben henuz 9 ay olmasina ragmen kabul edemrdik ne yapmaliyiz onu çok seviyorum vazgecmek istemiyorum ne olur akil verin
Niyeti ciddi diye düşünüyorum. 3 yıldır beraberiz ayrılacağımız zaman bile bırakmadık birbirimizi çok sıkıntılı dönemlerden geçtik yine de vazgeçmedik..
ciddi ilişkileri olmayan kişilerin yapacağı şeyleri tahmin etmediği ve ummadığı zamanlarda üstü kapalı şekilde teklif ederim birçok kez kabul ederse zizzzzzzttt kaybettin!!!
Bu kisinin kendisiyle ilgili bir durum. Herkes tek tip degildir. Kimisi ciddiyetsiz gorunur ama zamanla bir bakmışsın ciddiye binmis durum. Kimisi cok duzgun sakin gorunur ama aklı fikri baska yerdedir. Zamana bırakıp dusuncelerini net bir sekilde ogrenmek gerek. Cok uzun surmez kendini ve niyetini belli eder.
Aldatıp aldatmadığını takip ederim, bir süre sonra ailesiyle tanışmak istediğimi söylerim. Çok saçma bir zamanda şuanda olmaz gibi bir cümle kullanırsa zaten tekmeyi atarım.
sorarim onunda fikrini alirim kafasında soru isareti varsa zor ilerlemez.. benim niyetim cidfi oldugunu soyledigimde bayanlar nedense yaklasmiyor evlilige bakarsan en çok onlar evlenme niyetinde..
ciddi olan kişi aslinda hayallerinden belli olur eğer gelecekteki hayallerinde sen varsan ve sana evlenmeden dokunmaya kiyamiyorsa bu onun gayet ciddi olduğunu seni gercekten sevdiğini gosterir
Tipsiz diyorsun da öyle tipsizler var ki güzel kızlarla geziyor. Tiple ne alakası var. Sen kendini begeneceksin kendine guveneceksin ki kızlar da seni beğensin. Zoruna gitmesin zaten yakışıklilik da göreceli. Beni de on kişiye sorsan en az iki üç tanesi Tipsiz diyecektir.
@Cemreyeasigimben beni 10 kişiye sorsan 10 tanesi tipsiz der yoldan geçen ve olayı görenler de katılıp tipsiz derler. Ayrıca yakışıklılar hiçbişey yapmadan kızların gönlünde taht kurabiliyorken çirkin erkekler niye daha zeki olmalı daha sevecen daha anlayışlı daha cömert daha korkusuz? Niye böyle? Adaletsizlik değil mi bu? Ayrıca ben ne yaparsam yapayım bana bakmayacaklarını biliyorum o yüzden de zorlamaya gerek duymuyorum
Hiç bir şeyle alakası yok. Ağzın iyi laf yapmıyorsa hoşsohbet biri değilsen istersen Brad Pitt ol kızlar sana bakmaz. Yakışıklı dedikleri erkekler yakışıklı oldukları için değil popüler oldukları için seviliyor. Bir kızın bakmadigi çocuğa diğer kız da bakmaz. Yakisiklilik öyle büyük bir avantaj değil. En önemlisi konuşmak ve kendine güvenmek
@Cemreyeasigimben saçma sapan şeyler işte. Mont alırken acaba sıcak tutar mı diye değil güzel görünüyor mu diye alanlar gelmiş burda önemli olan iç güzellik zeka ağız laf yapması falan sayıklıyor. La benim abime kızlar dolmuşta teklif etti bir daha göremeyiz diye. Ne konuşması ne özgüveni?
Madem örnek verdin. Ben de bir kaç örnek vereyim. Suana kadar beni reddeden kızların şimdiki sevgilileri ya da kocalariyla karsilastiriyorum da kendimi tipsiz hepsi. Ama şimdiki sevgilimin reddettiği erkek var çok yakışıklı. Beni reddetmedi ama. Mont alırken ben sıcak tutmasina bakarım. Ama doğruya doğru güzel olmayan kıza bakmam. Kızlar öyle değil ama.
@Cemreyeasigimben seni reddettikleri için sana öyle geliyordur ben bakayım bir de fotoğrafları varsa eminim yakışıklıdır alayı yoksa ne işi var kızın yanında
Fotoğraflarını bulamam sanırım ama gerçekten cirkinler hele bir tanesi böğğk. Birinin de boyu 160 tipi de bayağı kayık iki tel sakalı çıkıyor onu da top sakal yapmış. Gerçekten onlardan iyisin.
Şuanki kocam. 3 yıl önce tanıştığımızda ben evlenecek bir adam değilim düzenli ilişki bana göre değil diyen biriydi. İş kadında bitiyo şu an evlendik ve bebek bekliyoruz 😊
@yardimayardim bende ona öyle yaklaştım evlilik lafı duyduğumda Bile kızıyodum ben giremem öyle sorumluluğa falan diye ona karşı hep iyi oldum her kötü zamanında yanındaydım yeri geldi parası olmadı bütün masraflarını karşıladım 14 ay geçti böyle. Sonra bir gün aradım ben çok sıkıldım ya evlenelim ya da bitsin bu ilişki dedim tamam bitirelim dedi ayrıldık 2 gün sonra aradı müsait misiniz sizinkilerde tanışmaya gelmek istiyorum diye 😂😂😂
@yardimayardim ama adam evlenmeyi kabul ettikten sonra isteme söz vs olayına girmeden daha ailelere duyurmadan nikahı hallettik araya aile girince bozulur belki diye garantiye aldım kendimi 😂😂
Kızların sevgilik oyunları varya o işin bokunu çıkardı çoktandır evlenecek ve eğlenecek erkek ayrımını yapan can yakan ve yalan söyleyen bir kızı yakalayınca sonucu pek iyi olmuyor. Sanırım aldığı ahların ah vahını çekiyor benimleyken ama boşuna
Yeni biriyle tanıştım konuları genelde ben açıyorum hep güzel cevaplar veriyor ve benim düşüncemide merak ediyor numarasını verdi geçen sence ciddi düşünüyormudur yoksa arkadaş olarak mı konuşmak istiyor nerden anlıycam
Arkadaş mi yoksa sevgili mi olacağız? sorusu her kişinin kafasını darma duman yapan bir soru. Sana karşı konuşurken ki tavırlarından bunu anlayabilirsin. Hitap şekilleri canım birtanem vs kullanıyorsa ya yavşaktır ya da sana yavaş yavaş flört girişimi yapıyordur. Ama düz konuşuyorsa belki daha yeni olduğunuz için biraz bu şekilde devam edebilir ya da gerçekten bu şekilde devam ederse arkadaşlık başlangıcıdır
O tarz kelimeler kullanmıyor hem normal şeyleri konuşabiliyoruz hem eğlenip gülebiliyoruz beraber mesela bir film önerdim söz izliycem yakında dedi izlerken haber ver aynı anda izleyelim dedim tamam dedi başım ağrıyor filan dedim uyu biraz istersen filan dedi beni düşünüyor gibi geliyor ama geçenlerde bir konu açıldı kitaplardan aşk romanıyla ilgili bir şey dedim yanlış anladı galiba ters tepki verdi ama sence ciddi düşünmese numarasını verirmiydi
anlaşılabilecek her yol öğrenildiği için onlar manuple edilir ve sen de karşıdakinin niyetinin ciddi olması istediğin için güvenmek istersin. o yüzden karşıdaki açığa vurmadıkça anlayamazsın
En İyi Cevaplar