Çirkin espri yapınca: şaklaban, palyaço
Tipsiz erkekleri kızlar sevmiyor! Sizce tipsiz erkekler hiçbir zaman kabul edilmiyor mu?
Çirkin espri yapınca: şaklaban, palyaço
Bir gün mecnuna sormuşlar bu leyla çok çirkin yahu sen bunun icinmi çöllere düştün avare oldun. oda demişki
-benim gözümden bakamıyorsunuzki.
Mutlu olmak istiyorsan sana böyle bakan birini bulmalisın.
Seni kim reddettiyse onları unut. onları sürekli hatirliyorsun. onlar sana deger vermeyen kalplerinde sana karşı en ufak bir his tanımayan kisilerdir.
Ve sen hala her sorunda onlardan bahsedip onlara hala değer veriyorsun.
Ben olsam beni reddeden birini birak buralara yazmayı.
Beynimim icinden gecmesine bile mani olurdum.
Sorun bana kimsenin değer vermemesi sırf tipsiz olduğum için
Senin sorununa tıp dünyası malesefki çaresiz.
Açıkçası ben yakışıklı bir erkek yerine yakışıklı olmayan erkekleri tercih ederim. Hem sevince ne olursa olsun o kişi göze çok güzel geliyor, yakışıklı kaslı vesaire erkeklerin tafrası, egosu, salaklığı çileden çıkarıyor. Üstelik aldatma ihtimalleri daha fazla. Mis gibi göbekli bir erkek olsun brnim olsun oh
Senin gibi düşünen 100bin tane kız tanıdım hepsi aldatıldı. Sen de aldatılırsın. Çünkü şişko olsun benim olsun diyorlar diğeri de öyle diyince şişko erkeğe aldatma fırsatı doğuyor. Düşünsene yakışıklı biriyle birlikte olduğunu her kız bakıcak ama o sana hasta her kız seni kıskanıcak.
Valla kimsenin beni kıskanmasını istemiyorum, yakışıklı erkekler daha az sadık. Ama karakteri daha önemli tabii ki
Tipi daha önemli ve bunu sen de biliyorsun
Hiçbir zaman tipi benim için daha önemli olmadı, insanın kalbi kötüyse güzü ne kadar güzel olursa olsun onunla birlikte olmam
Kalbi iyi olan var mı ki :D
Vardır belki bir yerlerde
Ayrıca yakışıklılar öcü gibi görünüyor anladığım kadarıyla bir insan hem yakışıklı hem zeki hem sevecen hem esprili hem cömert hem cesur olamaz mı? Niye yani çirkin erkekler karaktersiz şerefsiz olamaz mı? Bal gibi de olur. Hatta oranlamaya bakarsak çirkin erkekler yakışıklı erkeklere göre daha şerefsiz abazan ve kız düşkünü ( hiç yaşayamadığı için) ama yakışıklı erkekler çirkinkere nazaran daha anlayışlı daha iyi bir karaltere sahip kadın ruhundan da anlıyor ( 30 tane kadınla birlikte olmuş tabi ki bilir)
Evet bunda yakışıklı çirkin diye ayırmak yanlış ama ben olduğundan daha yakışıklı olduğunu zanneden pohpoh meraklısı insanlarla, kız düşkünü insanlarla, dürüst olmayan, anlayışsız insanlarla olmayı pek düşünmem dış görünüşten önce beyni, kalbi ve vicdanı daha önemli benim için
Ama kesinlikle yakışıklı olmazsa olmaz
Yakışıklılık, güzellik göreceli bir kavramdır seven kişiye sevdiği her zaman yakışıklı ve güzeldir
Parası bol olsun bak kabul ediliyor mu edilmiyor mu :D Paraya taparlar %90'ı...
Para Göz Olan Kadınları İnceleme Araştırma Ve Çıkan Sonucun B*ok Olduğunu Belirleme Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Green Lime'den kesitler, cilt 28 Bölüm 436.
Bende para var https://i.hizliresim.com/PrDVp7.jpg hatta otelim var hatta beni falan geç maseratiyle gezen arkadaşım Ceyhun var tipsiz o da hiçbir kızın daha eline dokunamamış sürekli reddedilmiş. Bu konu hakkında ne diyeceksin?
Sorun bizde zaten onu biliyorum
Tipsiz tabi.
Katılıyorum :) senin gibi tipsizi kim ne yapsın mesela degil mi :) 9 kere tipsiz olduğun gerekçesiyle reddedilmiş bunu tescillemişsin :)
Gerekçesi değil direk nedeni yani. Tipsizlikte bir dünya markası
Dedim ya hacı tescillisin :D
Eyvallah sen de olmasan burda 1 tane doğruyu söyleyen yok
Sende olmasan doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. Eyvallah
Cevap
5Cevap
bundan 2-3 yıl önce bir çocuk vardı çok sevmiştim göbekli falandı, arkadaşlarım kocaman herif bu diyip beğenmemişlerdi ben onda ne buldum bilmiyordum o zamanlar seviyodum işte, gel görelim ki artık sevmiyorum ama kendisinin karaktersizliğinden dolayı bitti, bence önemli olan elektriği yakalamak.
Edison musun sen? Önemli olan tiptir tip. Elektrik falan hikaye tip olmadığı zaman kızlar bakmıyor
bence birinin sevmediğini bir başkası sevebilir o yüzden umutsuz olma derim
Tabi tabi tabi tabi tabi tabi. 5 yıldır sevmedi kimse ki çevresi aşırı geniş biriyim. Hergün hiç görmediğim kızlarla tanışıyorum. Ama hiç hoşlanan dahi olmadı niye? Çünkü tipsizim
o eskiden sevdiğim çocuğun da çevresi genişti yakışıklı denecek biri değildi ama çok zekiydi, yanında hep kızlar olurdu şerefsizin
çenesi iyi laf yapıyodu
Yakışıklı olmasaydı sevmezdin
evet o zamanlar beğeniyodum;ama arkadaşlarım hiç beğenmemişti hatta şu an ki kafamla brn bunun neresini sevmişim diyorum şişko falandı bildiğin ama iite insan sevince gözüne güzel geliyo heralde
Öyle bişey yok
öyle bir şey var yaşadım
Yok öyle bişey olsaydı onu sen değil ben yaşardım burda tipsiz olan benim
o şerefsizi de yad etmek istemezdim sırf ümitsiz olma diye anlattım ama şunu diyim ben güzel bir kız değilim sadece sevimliyim yine de benimle konuşmak isteyen yakışıklı erkekler oldu yani her şey güzellik değil
Erkekler damacanayla da konuşuyor ördekle de konuşuyor yeri gelince delik olsun yeter diyenler var. Yani kızlar için sadece tip önemli erkeklere delik ver oyalansın
yo o şekilde isteği olmayan erkekler de oldu, bu dediklerin sadece kendi kafanı rahatlatma çabası bence sen sadece sıkıcı birisin onun dışında tipin yerinde birini bulabişirsin ama işte deriğşm gibi sıkıcısındır
Sıkıcı olduğumu kabul ediyorum ama çirkinim de
bak işte sorun çirkin olman değil sıkıcı birini kimse istemez, ben şunu asla inkar etmiyorum ilk görüşte tipi normal olmalı en azından yoksa ben de tanımak istemem ama tipi normal olan eğlenceli birini sevebilirim ve inan bana senin tipin çirkin değil sadece şu sıkıcılığı üzerinden atman ve biraz kızlarla iyi konuşman lazım anladın?
Anlamadım ama teşekkür ederim
özetle şunu diyorum sıkıcılığını üzerinden at, her şey yoluna girecektir rica ederim
Sıkıcılığımı üzerimden nasıl atıcam ki?
Burda durup sana komedi dizisi izle gibi saçma ve işe yaramaz bilgiler vermem çok aptalca olurdu, eğlence anlayışını değiştirmen için bence ilk adım olarak arkadaş çevreni bir gözlemle kimle iyi vakit geçiriyosan onunla daha çok saçmalayabilirsin bu bir ilk adım olabilir
saçmalamak ve insanları takmadan içinden gekeni yapmak bence bu çok içten ve samimi olur ama yeri geldiğinde ağırlığını koymayı da biliceksin
üniversiteden önce çok içine kapanık biriydim ama zamanla kendimi düzelttim okulda şu an bir sürü arkadaşım var ama zamanla oldu;insan karakterini bir anda değiştiremez
Arkadaş çevrem çok geniş benim. Tecavüzcü coşkundan tut ajdara kadar geniş yani. Sıkıcılığımdan kurtulunca bu nasıl sevgilim olmasında rol oynayacak onu anlamadım ama
Biz arkadaşlarla yamaç paraşütü, rafting, bungeejumping surf, kaykay bisiklet turları şehir turları yapıyoruz baya da eğleniyoruz aslında ama hiç dişi yok etrafımızda
eğlenceli yönünle bir çok kızı etkileyebiliceksin, bunlar küçük şeyler gibi gözükebilir ama önemli, tabi eğlence konusu insandan insana değişir herkesin kafa dengi farklıdır bazen çok sevdiğimiz ve anlaştığımız insanlarla bile bir anda biteniliyor :/ o yüzden biraz da nasip Allah kalbine göre versin
o gruba biraz kızları da dahil edin siz
Kendileri biz tipsiziz diye dahil olmak istemiyorlar.
arkadaşların böyle olduğu sürece nasıl atılgan olacaksınız, sen en iyisi farklı insanlarla tanıştığın ortamlarfaki kızlarla muhabbeti kur instagramını falan iste takipleşelim falan de ordan yaz yürü ya da biraz muhabbeti kutarsan numarasını bile isteyebilirsin atıyorum birlilte şu sporu yapalım mı ben de kendime yeni rakip arıyodum falan dersin
ya da arkadaşlarını ikna edebilirsen paintball a takımı tamamlamaya çalışıyoruz diye bir kız grubunu da çağırabilirsin sonra başka şeyşer de yaparsınız işte ne bilim bir şeyler falan içersiniz yakından tanışırsunız
ben de erkek olmak istitorum ya of cidden kıymetini bilin
Kızlar bizim ortamımıza girmez
o zaman tek başına kızla takılıcaksın arkadaşlarınla da ayrı takılcaksın
Yani beni bu tiple kabul edip arkadaş olacak kız bulabilirsem neden olmasın
Sen gel?
ya arkadaş olmak istesen emin ol sevgilisi olmayan biri utangaç değilse geri çevirmez, ben gelemem hoşlandığım ve konuştuğum birisi var
ama illa bu siteden bulacaksan bulursun ha ben senin fotoğraflarınla bile erkek profili açsam emin ol ben bile yaparım
Hoşlandığın kişi yakışıklı değilse top olayım
başta itici gelmişti ama şimdi yakışıklı geliyo
en önemlisi benim bir sürü gevezeliklerime katlanabiliyor olması ama biraz ilgisiz o yüzden her an bitebilir gibi geliyo :/
İşte gördüğünüz gibi yakışıklı erkekler sürekli kazanırlar
hayır buna katılmıyorum ben gerektiğinde ters yapıyorum, kaybeder miyim diye düşünmüyorum ama yine de bırakmıyor, bırakmadığı için kazanıyor
şu an gerçekten ilgisiz mesela ben de ilgisizim o öyle yaptığı sürece ve böyle bir yere varılmıyo gibi
Yakışıklı erkek her zaman istediğini elde edebiliyor işte
tuttuğunu koparan biri her zaman tuttuğunu koparmayı bilir, neyse sen verdiğim taktikleri uygulamaya bak Allah hakkında hayırlısını versin
Ben tipsiz olduğum için yalnızım tuttuğumu koparmayı bilmediğim için değil
ya tipsiz değilsin diyorum tuttuğunu kopartabilmen için önce kızlarla konuşman lazım anlamıyo musun bir bahane bul konuş numarasını falan iste ama direk seni seviyorum falan deme kızla baya bir konuş sonra zaten salak varlıklarız azıcık ilgilensen eminim etkilenirler sen dediğimi yap
Etkilenmiyorlar
etkilemeyi bilmiyosun o zaman
Benden hiçbir kızın etkilenmeyeceğini bildiğim için etkilemeyi bilmem ya da bilmemem fark etmiyor
sen sadece umudunu kaybetmiş birisin, insan böyle nasıl yaşar ya beni de demoralize ettin
Sen beni boşver
bence de boş vermeliyim, biraz kendimi düşünmem lazım gece gece ben efkarlandım
Tamam
Bedri kusura bakma vicdanım hiç rahat değil çoğu kişinin sorusuna çare buldum ama sana 1 yıldır bir çözüm bulamadım, Allah hakkında hayırlısını versin inşallah
Çözüm değil dürüstlük arıyorum
ben yalancı mıyım töbe yarabbim, sana kendi fikrim olmayan hiç bir şeyi söylemedim
Dürüstlüğü sende aradığımı kim söyledi? Kendini bu kadar önemseme.
Kusura bakma sadece çözüm aramaya çalışıyodum ama kırıcı oldu bu.
Bende kızlarda aranan tek özelliğin güzellik olduğunu düşündüğüm için 😅 ama aynı dertten erkeklerde muzdaripmis bence bu kişileri evlendirelim
Kızlar tipsiz erkeklerle asla evlenmezler
Kendisi Allah'ın lütfu eşi Allah ın cezası gibi tanıdığım çok kiz var :)
siz de yüzünün güzel olmasını, fiziğinin güzel olmasını ve güzel yemek yapmasını.. vs. istiyorsunuz biz bir yakışıklı olsun demişiz çok mu
Değil canım niye çok olsun.
@Haycek hacicavcavın açıklaması şöyle: kızların erkeklerde aradığı tek özellik yakışıklı olması. bunu bana değil ona söyle :d
Evet benim açıklamam aynen öyle aksini kimse iddia edemez çünkü bu bilimsel bir gerçek
Ya yitir ya senin şu isyanını jsr gün okuyorum abarttın baya sağlıklı olduğun için şükret artık :D
Sağlıklı olmasaydım daha fazla isyan ederdim.
Doğru demiş ama kişiliği önemli tabi
Tamam o zaman kişiliği düzgün bir yakışıklı bulur evlenirsiniz
Tipsizmis dalga mı geçiyon bir git Allah aşkına sen tipsiz görmemissin
Çok tipsiz gördüm.
Çirkin kral geri döndü
çirkin prens sahnede gene😂
o gruba beni de al :D
Çaycımız yok olur musun?
Sen patolojik bir vakasın.
Patalojik mikrobiyolojik ve hatta makro ekonomik bir vaka olduğumu kabul ediyorum ama aynı zamanda tipsizim de
Bölümü bitireyim tez konusu olarak sen ve sengilleri çalışmak istiyorum.
Çok zor olur ben sana diyim.
Sayende somatoform bozukluklara bir yenisi eklenecek. Önümüzdeki üç yıl, yok belki kalırım, dört yıl daha bu halini koru.
Bu bir bozukluk değil bu bir düşüncedir ki senden önce tezini ben yazdım zaten
Sorun değil revize ederiz. Hem senin yazdığın tezden çok, başrolünde senin yer aldığın bir senaryodur olsa olsa.
Tamam öyle olsun bakalım :D
no pain no gain de ve kas yapmaya başla
3 yıldır yapıyorum zaten
Benim mallığım ve tipsizliğim
Biri daha vardı senin gibi
Benim eşim benzerim yok olamaz da
Ben Nuhun gemisine tek bindim
hayır doğru değil birçok kız sevilmeyi ister
@Haycek her ne yaşadıysan bunu herkes yapıcak diye bir şey yok
@Haycek ne demek bu şimdi banane bundan genelleme yapmayı da kes
@Haycek şizo
@Haycek engel + şikayet geliyo gülüm bhunıhbguhuvgbh
Seviyoruz da çirkin olunca istemiyorlar
herkes öyle değil
Herkes öyle
sizle daha fazla konuşmayacağım
Tamam
😂ya bir git abi ya sıktı artik bu muhabbet.
Sıkıldıysan engelle beni sorularımı görmezsin
Kendi kendinin psikolojisini bozmaya calisiyorsun. elin yuzun dzgun. profildeki de amcan enisten kuzenin abin degilse velhasil kelam iyisin.
Değilim
Bence herkesin bir alicisi vardir
Digiturk müsün sen? Herkesin alıcısı falan yoktur
😂😂😂abi ya seni karantinaya almak lazim
@bulasaniyakarim abi deme lazım olur
@bulasaniyakarim birisi tavsiye etmişti de kızlara yanaş diye abi diyenlere abi deme lazım olur de demişti.
Lazimlik misinki sen 😂😂
@bulasaniyakarim doğru diyon abi diyebilirsin lazım olmam
bir kadin bir erkege lazim olma gozuyle bakmaz. duygusal varliklariz biz
Yoooooooo
Ne demek yoooo adam kanıtlamış bir kere. Koskoca Prof Dr Bedri BEYĞIN'a mı inanıcam sana mı?
Yok be karakter 1. Bence
Tip olmayınca karakteri ne yapsınlar
ne alaka be
Çok alaka bea
Yok böyle bir şey 😂
Vallahi var. Bak Prof Dr Bedri BEYĞIN ne demiş o kadar boşuna mı okumuş adam
ben inatla tipsizlerden hoslanıyorum
Yalannnn söylüyorsun
çok ciddiyimm
gerçekten ya egosu tavan tipsizlerden hoşlanıyorum
bizim burada böyle ego kasıyolar bende anlamış değilim
konya
Yalan var ya böbreğine yuva yapmış.
yalan söylemem 😮
bana soğuk insan çekici geliyor esprili degil
Yalan söylemiyorsun yalan söylüyor olman için arada bir doğru söylemen lazım. Sen direk yalan konuşuyorsun
senin düsüncen tabi😊
Benim düşüncem değil doğrular bunlar
doğruyu söylemek gerekirse sen yanlı düşünüyorsun aşk var tamam mı
@Haycek bana şişman zayıf oyun oynayan oyun oynamayan gören görmeyen yaşayan ve yaşamayan kızların hiçbiri talip olmaz kanka
aynen gönül bu
@Haycek bana hiçbir kız bakmaz reis
bence senin gözün yükseklerde olmasa bulurdun
Gözüm yükseklerde değil bacım ben tipsiz olmasaydım bulurdum asıl.
bence sen çok güzel uyduruyorsun o kadar reddedilmek imkansız ama neyse senin dediğin gibi olsun
Hiçbirini uydurmadım
of yeter ya
Tipsiz ve salak olduğumu kabul ediyorum
Ediliyor.
Hayır edilmiyor.
Ok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar