Sevgilim bana inşallah ölürsün keşke sevgilim olmasaydın diyor ama hala sevgiliyiz
Leylekleri sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Seni sevmiş ama belli başlı bir şeyler var çocuğun aklında o şeyler bunu bozmuş ve bunun yüzünden size isyan etmiş olabilir. Bu durum buna daha yatkın gibi geldi.. Size düşen çocuğun üstüne gelen boğucu dertleri veya neyse onu bul... Ona sormadan öğrenmen çok önemli...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAyrıl şimdiden keşke sevgilim olmasaydın, inşallah ölürsün diyen biriyle ileriyi gerçekten düşünecek misin?
13 Yorumla- +1 yıl
İşte onu biraz tanıdığım için ayrılmak istemiyorum
- +1 yıl
Hayat senin karar senin. Bu lafları insan düşmanına etmez. Sana beddua ediyor inşallah ölürsün diye ama sen ayrılmak istemiyorsun ilginç. Başarılar.
- +1 yıl
Sağol
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Erkekler Ne Diyor
24
+1 yılSinirden denmez. Ne olursa olsun, sevdiğime kötü söz de söyleyemem ben.
Bu iş böyledir. Uzatılacak bir konu yok, ilkinde, sonunda olsa, bırakacaksın öyle erkeği. Hayır gelmez.08 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum kararsizim ama ben ne yapacam mesala sevgililer neyi konuşuyor ne yaparlar hiç bır şey bilmiyorum bilmediğim için kavga ediyoruz
- +1 yıl
Bu konuda yardımcı olur musunuz
- +1 yıl
Sevgililer, arkadaşlar gibidir.
Her konuyu konuşabilirsin, hayata dair.
Kötü şeylere girmeyin, o tip şeyleri seven bir erkekse uzak durun yine.
Ama genel konuşun, buluştuğunuzda gezin, kafede oturun... - +1 yıl
Kötü konular nasl yani
- +1 yıl
Diğer meseleler, +18...
Boş verin o şeyleri. - +1 yıl
Ben bir süre mesaj falan atimim arayıp sormim değermi anlasın
- +1 yıl
Yani seviyorsa, anlar da, yoksa bırakıp gider belki o da...
- +1 yıl
Offff offfff bilmiyom
bebenin amaci kullan at sistemi siz kucuklerde herseye inaniyorsunuz asagidaki yorumda ozel konulardan konusmak istiyor diyorsun demekki amaci bu
00 YorumlaHmm çok mu sinirli biri?
Yoksa onun kafasına saksı mı düştü?06 Yorumla- +1 yıl
Keşke saksı dusseydi
- +1 yıl
Öyle işte bir süre konuşmayı düşünmüyom
- +1 yıl
Demi
+1 yılYasi kac 13 mu? O yastan cikacak laflar bunlar zira
039 Yorumla- +1 yıl
İşte çok kıskanc ve sinirden herşeyi söyler
- +1 yıl
büyümemiş o daha. saçmalıyor
- +1 yıl
Valla aynen öyle çocuk gibi
- +1 yıl
sanazor valla
- +1 yıl
EVET
- +1 yıl
çok uzun değilse ilişki ve çok sevmiyorsan orma kendini derim
- +1 yıl
Bir yılımiz dolmak üzere ve çok seviyorum
- +1 yıl
hmm ne bileyim. üzülmene üzüldüm de açıkçası
- +1 yıl
Sağol öyle çok kararsizim
- +1 yıl
rica ederim. yani belli ki değer verilesi birisin
- +1 yıl
Sağol ama bekledigim kişiden sanki değer görmüyorum
- +1 yıl
yani. görsen daha dikkatşi usturuplu konuşurdu bence. şaşırdım açıkçası
- +1 yıl
Onu çok özledim gerçekten kafam çok karışık
- +1 yıl
uzak ilişki mi ki bu?
- +1 yıl
EVET uzağız okullar açılınca birimizi görüyoruz
- +1 yıl
VE yanyana geldiğimizde nenden böyle yapıyorsun dediğimde eliye ağzımı kapatıp sus diyor ÖZLEDİM diyip sarılıyor
- +1 yıl
hmm. ne okuyorsunuz?
- +1 yıl
e tamam da o da saçma yani. sorunlarıkonuşun ki çözün. o ne öyle arabesk filmlerde gördüğü gibi tavırlar :D
- +1 yıl
Herşeye alınıyor çocuk gibi
- +1 yıl
işte bunlar hep sorun. hani bu sinir harpleri de yorar zihnini hasar oluşturur
- +1 yıl
Öyle onun yüzüden çok ağladım ben
- +1 yıl
yani. bu da sıkıntı işte. hani oturup sorunları konuşsa neyse de uyumsuz kişiliklerde sadece sevgiyle olmaz yani
- +1 yıl
Sence ben ona hediye aldım bir tanesine kıyamıyor taksın saklmis diğeri de uyurken bile takıyor
- +1 yıl
yani? değer vermiyor demiyorum ki ama senin için karakterini değiştirecek sana uyumlu olacak kadar değer vermiyor. yani egosundan az seviyor seni
- +1 yıl
Beni sevdiğini söylüyor ama bu lafı kullandı ya sinirden şimdi karasız bıraktı beni
- +1 yıl
sevmiyor değil ama kendi sini değiştirecek karakterini düzeltecek kadar evmiyor. sebi yoruyor
- +1 yıl
Onu aklımdan nasıl çıkarıcam zaman geçsin okulara az kalsın
- +1 yıl
daha n az 2 ay var çok sular akar köprünün altından. unutursun
- +1 yıl
Sanmıyorum unitim
- +1 yıl
niye ki ya neden unutmayasın? sonuçta onu tanımadanöncede sen sendin.
- +1 yıl
Tanımdan önceydi o
- +1 yıl
tamam da tanımadan öncekinden de mutsusun onu napcan
- +1 yıl
Bedduasina amin diyom keşke ölsem kurtulsam
- +1 yıl
saçmalama ya daha okul bitene kadar kimleri tanıyacasın? ne okuyorsun?
- +1 yıl
Çocuk gelişim
- +1 yıl
hmm 2 sene galiba o
- +1 yıl
yok daha lise 4
- +1 yıl
yaş 19 yazınca ben sandım ünidesiniz bir de okul zamanı aynı yerdeyiz diynce
- +1 yıl
yok
+1 yılAkıl sağlığı yerinde değil sanırım bir psikoloğa uğramanız iyiliğinize olur
013 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum ne yapacam
- +1 yıl
Çok sinirli biri
- +1 yıl
Bir kere vurursa o sinirli anında Dünyan başına yıkılır
- +1 yıl
Çok zorlayacaktır o sinir seni/sizi
- +1 yıl
Mesajla yakışırken biz birimizden çok uzağız
- +1 yıl
Okullar açıldığında birimizi görüyoruz
- +1 yıl
O sinir tam bir ilişki düşmanı ondan diyorum uzak yakın farketmez canını acıtması yeterli olacak küfür dahi edecektir telefondan olduğu için
- +1 yıl
İşte yanya geldiğimizde nenden böyle yapıyorsun dediğimde eliye ağzımı kapatıp sus diyor ÖZLEDİM diyip sarılıyor
- +1 yıl
O an sanki hiç bir şey olmamış gibi bende o günü bekliyorm bitirmek istemiyorum
- +1 yıl
İşte bu gün geçtikçe yıpratıyor seni emin ol zamanla anlayacaksın
- +1 yıl
Çok üzülüyorum acaba mesaj falan atimim arayıp sormim merak etsin biraz diyom
- +1 yıl
Orası senin bileceğin iş ben bişey diyemem ya
- +1 yıl
tamam sağol
Hala sevgili olmanız senin gurursuzluğundan kaynaklanıyor. üzgünüm ama böyle
00 Yorumla
+1 yılNe biçim bir beddua etmiş ve hala sevgilisin ilginç
00 Yorumla
+1 yılBu şey gibi olmuş üzülmeni istiyorum ağla der gibi
Kaç yaşındasınız çocuklar00 Yorumla
+1 yılneden dedi onu da öğrenmek lazım
03 Yorumla- +1 yıl
Heer konuyu konuşmadığımız için
- +1 yıl
sana bunları söyleyen insanla hiçbir konu konuşulmaz ki zaten
- +1 yıl
Çok sinirli özel konuları konuşmayı çok seviyor bende sevmedigim için tartışıyoruz
+1 yılSinirlidir o sinirli geçer
030 Yorumla- +1 yıl
Bu kadarr sinirli insan görmedim
- +1 yıl
Görebiliyorsun bak benim kız arkadaşım da trip attı 3. Gündür yok. Enteresan tipler var yani. Düşünme
- +1 yıl
Peki mesaj atın mı ona hiç atmazsan bile düşünüyor musun onu
- +1 yıl
Attım dün sabah günaydın dedim günaydın dedi sonra o yazmadı bende kafasını dinlemek istiyor sandım sonra baktım yazmıyor 18:10 da napıyorsun dedim neti kapalıydı 3:22 de köydeyim internet akşamları çekiyor sadece yazmış. Bahane gibi geldi sabah da günaydın dedim daha nediyim.. nolursun geri mi dön diyiğim. Düşünüyon tabikide bide çok saçma bir sebepten trip attı anlatsam terk et dersi
- +1 yıl
Anlat o zamn :-)
- +1 yıl
Geri dön diye yalvarmaz mısın
- +1 yıl
Olay şu bunun kız kardeşi fazla erkekle konuşuyormuş. Ben de dedim ki normal o bir kız,
Ama fazla erkekle konuşuyor işte dedi
Dedim sen hiç konuşmadın mı kız zaman öldürüyor işte dedim
Konuştum ama bu kadar değil dedi
Bence abartıyorsun kız yanlış birşey yapmıyor dedim kendinde diyorsun konuşmuşsun işte dedim rahat bırak kızı yazdım... - +1 yıl
Ve tribi yedim
- +1 yıl
Sonra yazdım bak kötü birşey söylemek istemedim diye yanlış birşey diyip kırdıysam özür dilerim dedim. Yok kırılmadım dedi.
İyi tamam ben gereğinden fazla konuştum o zaman susiğim dedim
Canın nasıl isterse dedi gidiş o gidiş 😂 - +1 yıl
Yalvarmam, neden yalvariğim ki yaptığı iş mi ufacık birşey yüzünden böyle yapıcaksa ilerleyen zamanlarda poku yeyim
- +1 yıl
Gerçekten çok saçma keşke bizde böyle şeyler için kavga etsek
- +1 yıl
Siz neden kavga ettiniz
- +1 yıl
18+yaş konuları konuşmayı çok seviyor bende sevmedigim için tartışıyoruz
- +1 yıl
Ne kadarlık ilişkiniz
- +1 yıl
1 yıl oluyor
- +1 yıl
Uzunmuş bilmem belki sende biraz konuşabilirsin beni yanlış anlama ama biraz suyuna gitmeyi deneyebilirsin. ya da yok bama göre değil diyorsan söyle çocuğa
- +1 yıl
sevgilier konuşması normal bir şey mi
- +1 yıl
Bu konuları
- +1 yıl
Değil, doğrusu ben de taraflı konuşuyorum şuanda çünkü dindar bir aileden geliyorum. Bana saçma geliyor hatta ilk kız arkadaşım öpüşmedim diye ayrıldı benden 2 senelik bir ilişkiydi.
- +1 yıl
Bence sana ne doğru geliyorsa öyle yap ve onada açıkca söylemelisin
- +1 yıl
söyledim kusuyor
- +1 yıl
konuyu değiştirediğim için sonuç bu oldu
- +1 yıl
Aynı şehirlerde mi yaşıyorsunuz
- +1 yıl
yok ayrı ayrı sadece okul açılınca birimizi görüyoruz
- +1 yıl
O zamanlar da da varmıydı böyle bir olay
- +1 yıl
yok
- +1 yıl
O zaman hormonal bir olay normal karşıla, ama bekle şimdi o sana bir dönsün. Eyer bu konular tekrar açılırsa sende biraz konuş çok zor değil😔(utandım mk) da ilişkinize bir şey için yazık etmeyin
- +1 yıl
Sağol
- +1 yıl
Rica ederim o lafları kafana takmamaya çalış. Üniversite de insanların davranışları diye bir derse girmiştim. O geldi aklıma çocuk burda sana olan bağlılığını göstermiş aslında ve sana sitem etmiş unutma insanlar sevdiklerine sitem ederler. Üzülme
- +1 yıl
Gerçekten
+1 yılHala sevgilisiniz demek ki ne güzel kafalar :)
09 Yorumla- +1 yıl
Ama o sinirden dediği için bitirmedim birde ilk sevgilim ondan ayrılmak istemiyorum
- +1 yıl
İyi bir gün ağzının ortasına da vurur sinirden yaptım der heeee sinirdenmiş diye güler sarılırsın sende.
- +1 yıl
Ama biz birimizden çok uzağız bende bunda mesafenden dolayı bir şey demiyorum
- +1 yıl
Uzak olman ne fark ediyor anlamadım? İnsan sinirlendi diye her şeyi söyleme hakkına sahip midir?
- +1 yıl
O öyle sanıyor bizim ilişkimiz bitmez diyor bitse desek bile bitmicek ayrılmıyor da
- +1 yıl
Yaşın kaç arkadaşım senin?
- +1 yıl
17 yaşındayım oda öyle
- +1 yıl
Tamam güzel kardeşim bu site sana uygun değil öncelikle ve bu yaşlarda çok takılmayın öyle ssevgilikik yok ayrılmayız ayrılamayız çok küçüksünüz daha.
- +1 yıl
Tamam sağol
E işte ölürsen olmazsınız onu demek istemiştir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 505 cevap paylaştı.
+1 yılSeni sevmediğini sana garanti ederim :)
04 Yorumla- +1 yıl
Sevmeseydi ona aldığım hediyeyi uyurken bile taşımazdı
- +1 yıl
Sevseydi "keşke hiç sevgilim olmasaydın dedi ve inşallah ölürsün " demezdi :)
- +1 yıl
İşte benim kafamı karıştıran da bunlar
- +1 yıl
Kafa karıştıracak bir şey yok ortada. Seni kullanmak istiyor olabilir , boşta kalmıştır sana ondan katlanıyor olabilir ama seni gerçekten sevmiyor.
+1 yılamin deseydin zoruna gider özür dilerdi
010 Yorumla- +1 yıl
Âmin dedim
- +1 yıl
Özür dilemedi
- +1 yıl
ufaktan yol göster o zaman aynı durumu bende sinirden demiştim ama öyle yapmadım
- +1 yıl
Çok seviyorum onu bitti de diyemiyorum
- +1 yıl
aaaaman sizde hep böylesiniz illa cici kız olucaksınız demi biraz yol ver erkekler kolay sevgili bulamaz illaki geri mesaj atar
- +1 yıl
O zamn hiç mesaj atimim arayıp sormim
- +1 yıl
Çünkü ben süreklili arayıp soruyom mesaj atıyorum
- +1 yıl
aynen öyle yap bak şu an benimki 3 haftadır öyle yapıyo hayvan gibi yalvarıyorum ama bildirim çubuğundan bakıyo mesajlara sen yinede abartma fazla dönene kadar
- +1 yıl
Tamam öyle yapicam
- +1 yıl
O zamn pişman olacak demi
+1 yılSen onunla hala sevgilimisin ya yuh yani
01 Yorumla- +1 yıl
Ama çok sinirli biri sinirden herşeyi söyler
Sinirden demiştir ama kendisinden ayrıl
00 Yorumla
+1 yıltam bir ergen bedduasi
00 Yorumla
+1 yılgerçek düşündükleri ortaya cıkmıs
00 Yorumla
+1 yıldediğin gibi sinirden demiş
00 Yorumla
+1 yılAmin iNsallah
04 Yorumla- +1 yıl
Anlamadım
- +1 yıl
sevgilin beddua etmis bende Amin dedim
- +1 yıl
İyi misn sen
- +1 yıl
Gayet iyiyim ne olduM
+1 yılKaç yaşındasın
015 Yorumla- +1 yıl
17 yaşındayım oda öyle
- +1 yıl
Bu yaşlarda normal fazla üstünde durmayın sevisiyormusunuz peki
- +1 yıl
Nasıl yanı
- +1 yıl
Oral anal seks falan yapıyormusunuz
- +1 yıl
Eğer yaptıysanız seni başından atmak istiyor olabilir istediğini almiş senden sıkılmış demektir
- +1 yıl
Tabiki hayır yapmadık
- +1 yıl
AMA o konuları konuşmayı çok seviyor zaaten en çokta bu yüzden tartıştık
- +1 yıl
Öpüşme oldumu
- +1 yıl
EVET o zorla bir ara öpmüştü
- +1 yıl
Sen yüz vermiyorsun diye senden ayrılmak istiyor boşver ayrıl ondan kurtar kendini
- +1 yıl
İLK sevgilim ondan ayrılmak istemiyorum evlenmek istiyoruz okul bitince
- +1 yıl
Bekle o zaman gör herşeyj
- +1 yıl
Niye ne olacak şimdi bana biraz akıl ver sevgilier neyi konuşuyor ne yaparlar hiç bır şey bilmiyorum
- +1 yıl
Ciddi işim var daha sonra anlatayım takip edersin konuşuruz yine iyi günler
- +1 yıl
Iyi günler
+1 yılNiye dedi ama
07 Yorumla- +1 yıl
dediklerini yapmadigim için
- +1 yıl
Ne dedi ama
- +1 yıl
Bır yıllık ilişkimiz var ve oda özel şeyleri konuşmak istiyor çoğu ZAMAN konuşuyor da ben konuyu değiştiğimde kavga başlıyor
- +1 yıl
Özelden yaz istersen
- +1 yıl
nasıl oluyor o
- +1 yıl
Benim profille gir mesaj resmine tıkla
- +1 yıl
tıkladım bir şey olmadi
- Aşk İlişkileri konusunda 415 cevap paylaştı.
+1 yıloha cuş ya gercekten
022 Yorumla- +1 yıl
Evt
- +1 yıl
sende hala devammi ediyorsun
- +1 yıl
Çok sinirli biri sinirden herşeyi söyler ve bu kıskaç ve siniri ne yapacam
- +1 yıl
yol yakinken don bence
- +1 yıl
Seven insan bu lafı kulanmaz demi
- +1 yıl
kesinlikle hicbir sekilde evlenince daha kötü
- +1 yıl
Bizde evlenmek istiyoruz okul bittince
- +1 yıl
bence çok yanlış yaparsin
- +1 yıl
Biz onunla çok uzağız mesajasiken sinirden dedi
- +1 yıl
nerden derse desin söylenmez
- +1 yıl
Öküzün onde gideni keşke bu kadar bağlamasaydım direk ayrılsaydım
- +1 yıl
gec değil henüz sonra uzulecegine basta üzül
- +1 yıl
Bir defa ayrıldım yataktan hastaneden çıkmadım
- +1 yıl
evlenirsen meZardan cikamazsin
- +1 yıl
O zamn pişman oluncaya kadarr masaj falan atmicam
- +1 yıl
olsada devam edecek
- +1 yıl
Yüz vermicem
- +1 yıl
fazlasini yap
- +1 yıl
Çünkü benim ilk sevgilim ve ondan ayrılmak istemiyorum
- +1 yıl
Ama uzaklaşicam
- +1 yıl
o zaman sonunu düşünme fazla surmez dul kalman evlenince
- +1 yıl
Ya o benden uzaken çok kötü davranıyor ama yanyanayekn hiç kıyamaz
Yapma ya
01 Yorumla- +1 yıl
Evt
Daha fazla(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler, Sevgilim bana sinirden keşke hiç sevgilim olmasaydın dedi ve inşallah ölürsün dedi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar