Bir tartışma sırasında erkeklerden neden susmayı tercih ederler?
Kadinlar mantikli konusmak yerine konuyu alakasiz yerlere cekip uzatirlar.
2+2 konusunda sen 4 diye sonuca net olarak varirsan, 'Ama onun karesi 16, hic bunu dusundun mu' turevi bir tartisma mantigiyla ilerlerler.
Tartismak anlamsizdir, laf anlatmak gereksizdir cunku karsindaki senin ne dedigini veya dusundugunu zerrre kadar umursamadigi gibi, bir de seni duyarsizlikla itham edip magduriyet yaratacaktir falan.
Hic kaale almamak en iyisidir
erkek düşüncesi iste ne olacak😒
Iste bak mesela bu tavir, ne dersen de, istedigin kadar rasyonalize et 'Erkek iste, okuz, anlamaz' der.
Soyledigi laflari temellendiremeyen kendisi olsa bile hakli olanin o olduguna gonulden inanir, cunku hakli olmak icin mantikli temellere ihtiyaci yoktur, duygularini gerceklik olarak algilar
Aslinda sig ve sigir zihniyetli olan kendisi iken, karsi tarafi siglik ile suclar hep.
aslında ne demek istediğinizi gayet iyi anladım
Ciha Ceylan'in karikaturu vardi hatta
- Biz kadinlar on adim ilerisini hesapliyoruz, boyle bir kabiliyetimiz var dogustan gelen bisey.
- Iste ben de diyorum ki araba park ederken de hesaplayin sunu mk, niye o sirada hesaplayamiyorsunuz on adim sonrasini?
yani biz işimize gelen şeyleri uygularız diyorsunuz
Kadinlarda genelde kollektif bir degerlendirme yapma hyyu yok.
Genelde yetisme seklinden oturu, o an isine gelen, ruh haline uygun gelen bir mantik silsilesi ile degerlendiriyorlar herseyi.
Olaylara bakis da rasyonellik yerine duygular, hayaller, umutlar penceresinden olunca asiri dengesizlesebilen, sorun odakli bir kisilik cikiyor.
Mesela tanidigim cogu kadin sorun odakliydi. Bir sorun oldugunda, cozumden cok, erkegin soruna bakisiyla ilgilenirler. Erkek bir cozum sunsa bile kendi perspektiflerinden yapilmadigi icin sorunu buyuturler.
Sinemaya gidilir, film secilmistir, ancak hanim kizimiz filmi hep erkegin sectigini iddia eder, kendisine fikri sorulmus, olur verdigi bir fiome bilet alinmis da olsa illa bu konuda dudak bukup insanin icindeki sinematografi askini emer, yasam enerjisini somurur.
Kendisine sonraki filmi onun sececegi soylenir, bir sonraki filmde gozune kestirdiklerini siralar, erkek iclerinden birini begenir ama kadin gene mutlu degildir...
biz hep bildiğimizi okuyoruz belki de bu yüzden kaybediyoruz
Cunku gene filmi erkegin sectigini iddia eder, erkek ise bunuj daha onceki film secme yontemi ile ayni oldugunu, sadece rollerin degistigini, eger bir onceki filmi bu sekilde kendisi sectiyse bu filme hukum verenin nasil kendisi oldugunu merak eder, nasil bir cozum istedigini sorar kadina.
Iste seytan bu ayrintida gizlidir, hanimkizimiz asla gecerli sebeplere dayali bir yontem, cozum sunmaz, haksizliga ugrayip sindirilmis oldugu tribine girer, derdi sadece maraz cikarmaktir, muhtemelen gece evde sinirini bozup keyfini kacirdigi adamdan ozur dileyeceltir eger sunepe bir himbilla sevgili degilse.
Kadinlar boyledir genelde
Kızı üzmemek icin 😁
👻👻
İlk zamanlar türlü triplerle çıkarılan tartışma sonrası afallayan erkek açıklamaya çalışıyor. Bir, iki, üç... Sonra konuşsa da o trip atılacak, o kıskançlık yapılacak, o tartışma yasanacak deyip gönlümüzü hoş edip susuyorlar. itiraf edelim , bazen tartışma sonrasında ne için tartıstıgımızı unuttuğumuz anlar oluyor.
bu çok doğru dedin
*bak
Çünkü haksız çıkarlar. :p
Cevap
77Cevap
Cunku o erkek seni seviyordur, ozluyordur, kalbini kirmak istemiyordur, asiktir, kiskaniyordur. Yani susmayi tercih eden erkek seni kaybetmek korkuyordur.. Tabiki de herseye susmaz erkek yeri geldigi zaman bagirir cagirir, kisitlar. Herseyede eyvallah olmaz. Iyi geceler 😉
ama o benim sevgilim değil ki😒
Sevgilin olsun ya da olmasin. Sana deger verdigi icin susuyordur arkadas olarakta dusunebilirsin. 😉
peki teşekkürler
Çünkü hiçbir erkek bir kızla tartışmaya girdiğinde haklı çıkamaz boşuna yorulmamak için 😄
haahaa bence de😀
😂😂😂
yaptıgın yazım hatasından dolayı sorudan hiç bir şey anlamadım.
doğrudur
belki de sonradan pişman olacağı bişey söylememek için bizi incitmemek için susuyorlardır bizim onları incitmemize izin verip bilmiyorum benim düşüncem bu yönde
Erkekler olarak haklı olsak bile kadınlar karşısında yine haksız durumda kalacağımızı bildiğimiz için susuyoruz 😊😊
Tartışmayı uzatmak yerine susmayı tercih ederler.. tartışma uzadıkça hem karşı tarafa hem de kendisine zarar verir.. ilişkiyi zedeler.
Şahsen ben hiç bir tartışma sırasında susmamısımdır susmamda çünkü ben her zaman düşüncemin arkasındayım
delirmemek için :D
erkekler erkeklerle tartışırkende sessiz kalma eğilimindedir , bu eğilim bozulduğunda bağrış çağrış olur ama :D
tartışma sırasında bağırınca kalp uzaklaşırmış. karşı taraf bağırınca erkek, kalbin uzaklaştığını farkettiğinde susarki araya nefret girmesin.
Bazen haklı olsan da düşman gerekebilir kırmamak için, tatsızlığın uzaması için , v. s
susman*
ama o durum çok sinir bozucu
Seni dikkate almadığını düşünme bence
Kırabilecekken sakinleyip öyle konuşmayı isteyebilir :) @Evinlevin sence canım :) :)
@Evinlevin Onlarda eskide kaldı canım :) :)
Ben susmam, susanlar verecek cevap bulamıyorlardır ki genelde haksız olduklarında cevap veremezler.
ben normalde asıri sese ve gurultu konusmalara gelemiyorum sakin ve sessiz lik huzur veriyor deniz de dalgalarin sesi vs vs
Kadinlara konusarak birsey anlatilamayacagini bilen her erkek ya susar ya da uzaklasir.
Çünkü tartışmak bizleri yoruyor, kadınların ise hoşuna gidiyor.
Ben susmayı tercih ediyorum. Tartışma uzuyor sonra uğraşmak istemiyorum.
Belki daha fazla sinirlenip kırıcı sözler söylemek istemiyordur erkek.
Bazen oluyor, insanlara bir kelime anlatacak tahammülüm bile kalmamış.
çünkü erkek doğası geregi fazla çeneye gelemez. ve kadınn da en güçlü oldugu konu oldugu için
çünkü kadınlar onlar yerine de konuşur..
+ sen beni aldatıyor musun?
+ aldatıyorsun tabi yoksa telefonun neden bu kadar meşgul olsun..
kaybetmeyi istemiyordur... sevıyorsa haklı olsa bıle susar
Ben susmam. Çok kırıcı konuşurum, maalesef öfkemi kontrol edemem
çünkü kadınlar erkeklere fırsat vermez açıklamaya da ondan 😄
çünki kizlarla laf dalaşina girersen kizlar hiç susmaz ondan
Konuştuğun zaman daha çok tartışılacak eski yaptığımız hatalar yüze vurulcak vs.
En iyisimi susmak
cunku bir centilmen kadınlarla asla tartışılmaycağını bilir.
Ben uzamasın diye konuyu değiştiririm hatalıysam da özür dilerim
Cunku kizlara ne soylerlerse soylesinle anlamayacaklarini bilirler.
kızla baş edemez de ondan kızlar kadar erkekler dilli değiller :)
çünkü laflarla dövmek erkeklere göre değildir aslen
Çünkü diğer türlü hır gür çıkma olasılığı yüksektir
bayanlar karşısında saygım sonsuz ama erkek olursa susmam
en nefret ettigim 😤😤
Benim de😒
Çünkü bikmislar dir dir dir nereye kadar erkekte konuşsa kadın hiç susmayacak Allah bizleri korusun
Erkekliğin 10 da 9u kaçmaktır bu da onun gibi bir şey
yalnız yemek yemekten hoşlanmam
kötü bir troldü😂
gerçekler bunlar
Kadınların karşısında susmak en dogru yoldur
ama neden susulur ki😒
onlara kalırsa kırmamak için susuyorlarmiş😬
ne yazık ki
Kimse beni susturamaz yapımda yok 😃
bir çoğu susuyormuş😀
macoyum diyorsun😏
yengeyi uzme zaten😀
helva fıstıklı olsun😀🙊
pide'de olsun dondurma olsun elmalı turta olsun bir de çikolata😇
Kalbini kırmak istemiştir.
ki başardı da
kalbimi kırıldı mutlu mu olayim kaç yıllık arkadaşım hata kardeşim gibi😒
sevgiliden daha önemli insanlar var hayatta
ben hakliysam trip atarim😒
sağol kardeş:)
Cunku karilar cok konusur
karı mı çok kibarsınız😒
Tesekkurler hatun
Laf yetiştiremiyorlar kadınlara.
kalbinizi kırmamak için
Seviyorsam kırmamak için susarım
Bazen susmak en büyük cevaptır tabi anlayana...
laf yetiştiremeyeceğini anladığı için
Ağızları laf yapamıyor çünkü sdfsdfgh
aynen yazik bize sizin kadar bos konusamiyoruz.
Çünkü susması daha iyi olur :d
tartışma daha da büyümesin diye.
Devam edip kadını daha fazla kırmak istemezler.
Uğraşılmaz çünkü sizle
ayyy gıcık😒
Bak şimdi bende laf yapsam saldırı moduna geçiyosunuz ben en iyisi susayım 😁
zaten sinirliyim💆
🤐🤐🤐
Çünkü kadınlar laftan anlamaz
Galibi belli olan bir savaşa neden girelim :)
aksam yatacak yerim kalsin diye 😂
onlar yine iyi ben direk ölü taklidi yapıyorum
Ben ateşken o su oluyorsa ne mutlu bana
Kadini sustrmak mi olur beaa
tartışarak bir yere varamayacakları için
herkesin susması taartışmayı çözer
ekstradan turlu acıtasyonla ugrasmamak icin
çünkü fırsat vermediğinizden
ahhjshhajdjsh😂😂
😉😉😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar