Özlemek zordur.. Hele bir de özlemeye değmeyecek birisini kalbine söz geçiremediğin ve delice özlediğin o gelse ne yapardın?

Özlemek zordur.. hele birde özlemeye değmeyecek birisini kalbine söz geçiremediğin ve delice özlediğin o gelse ne yapardın?
özlemek zordur
hele birde özlemeye değmeyecek sana acı vermiş mutsuz etmiş birisini özlemek daha zordur..
Veya size aslında hiç iyi gelmemiş o birisini özlemek
lanetli bir duygudur canınızı yakıyordur.
dahası mutsuz olsanız bile özlemeye devam edersiniz
işte o hayatınızı altüst etmiş çekip gitmiş sonra geri dönüş yapmış olsa
özlemiş olsanız onu..
ne yaparsınız
hayatınızı dengenizi bozacağını bile bile yine onu hayatınıza alır mısınız?


Özlemek zordur.. Hele bir de özlemeye değmeyecek birisini kalbine söz geçiremediğin ve delice özlediğin o gelse ne yapardın?
Cevapla