Ağlamak zor değil. Kimse duymasın diye nefesini tutarak ağlarsın ya, işte o çok zor! ?

Soru yukarda var mı sizide böyle ağlatan çok canim sıkkın varsa gercekten aski acisiyla tatmis olan mesaj atabilir icini dökmek isteyen gercekten seven... yabancı birine anlatmak emin ol daha iyidir...
Ağlamak zor değil. Kimse duymasın diye nefesini tutarak ağlarsın ya, işte o çok zor! ?
Cevapla