Onu öyle sevdim ki, bir kadın en güzel nasıl sevilirse öyle sevdim?

Severek ayrıldık... Tam 3 buçuk ayrıyız, bundan sonra olur muyuz.. Zor, çok zor! Çok kolay ama çok da zor... Beni en çok kahreden şu, hayatıma kim girerse girsin onu hiçbir zaman unutamayacağım... Ve bu hayatıma eğer biri girerse ona çok büyük haksızlık olacak. O günden beri ağlıyorum. Evet saklamıyorum 3 buçuk aydır ağlıyorum. Sesimi duyurmak için yazdım bunları... İyi akşamlar...
Onu öyle sevdim ki, bir kadın en güzel nasıl sevilirse öyle sevdim?
Cevapla