Aşık olmaktan korkuyor musunuz? İnsanlar neden aşık olup bağlanmaktan korkar? Bizi aşktan soğutan şey yara almaktan korkmamız mıdır?

Hepimiz birseylerden korkariz, ama aşk ' a gelince hepimiz hem ister! hem korkarız! peki bizim aşka olan bakiş açimiz, yara almaktan ve yolunda gitmeyen ilişki çıkmazından mı ibaret? korkumuzun sebebi nedir?
Aşık olmaktan korkuyor musunuz? İnsanlar neden aşık olup bağlanmaktan korkar? Bizi aşktan soğutan şey yara almaktan korkmamız mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Aşkın yaşı yoktur!
Dün galiba bu soru altin da bazi büyüklerimin kalbini kırdım ve engellendim...
Kalbini kırdığım abimden özür dilerim...
Sizin de bir büyük olarak bana olan kırılgınlıgınızı affedeceginizi umuyorum...@ahmetromeo
Aşık olmaktan korkuyor musunuz? İnsanlar neden aşık olup bağlanmaktan korkar? Bizi aşktan soğutan şey yara almaktan korkmamız mıdır?
Cevapla