Bazen insan, kalbinin eriyip te dağılıp gitmesinden korkuyor. Bazen yanlış kişi midir diye korkuyor. Ne kadar korksa da bazen kaçamıyor. Siz aşık olmaktan korkuyor musunuz?
İnsan aşık olmaktan neden korkar? Aşık olmaktan korkuyor musunuz?
Bir kamu bankasinda gelecek vadeden bir pozisyona daha 30 yasimda geldim ve sahip oldugum bilgi birikim cok abartmayayim ama 15 senedir calisan personelden daha fazla her neyse bunlari anlatiyorum cunku soruna geliyorum evet is hayatimdaki durumum boyle ve sadece 6 ay once birisine kor kutuk asik oldum aslinda oncesinde de ona ilgim vardi ama acilamiyordum bir firsat oldu ve acildim ve bana gore hayatimin en guzel 4 ayini gecirdim evet cok inisli cikisli bir iliskimiz oldu cok kavgalar ettik hatta bir donem ayrildik ve o zaman daha once hic yasamadigim bir aciyi yasadim arkadaslar karsilastirmak icin soyluyorum benim daha oncesinde bir soz durumum oldu hemde 1.5 senelik bir birliktelikti evlilik hazirligi yapiyorduk ve o iliskim bittigi gun bile boyle bir aci yasamadim ayni filmlerde anlatildigi gibiydim hayattan hic zevk almiyordum yemek yiyemiyor uyku uyuyamiyordum isime aileme cevreme odaklanamiyordum herkesle her gun kavga ediyordum sonra bunlarin neden boyle oldugunu anladim o an insan kendine itiraf edemiyor basit bir sevgililik yasarken kiza kor kutuk asik olmustum icimden atamiyordum sonra bu kisi benim hakkimda etrafa cok olumsuz durumlar yaydi adeta taptigim kisi benim isimi her seyimi kaybetmem icin elinden geleni yapmaya basladi hala da devam ediyor bu durum fazla ayrinti veremicem simdi sorabilirsiniz kim bilir kiza neler yaptin boyle davrandi sana diye evet yaptigim tek sey universite sinif arkadasim olan ve ondan once bir seyler yasamaya calistigim sonrasinda arkadas kaldigimiz bir kiz arkadasimin mesajina cevap vermekti tek sucum buydu sonra anladim ki zihnimi yokladigimda asik oldugum kisinin beni aslinda hicbir zaman sevmedigini farkettim soz gelimi mesajlarimizda seni seviyorum derken kendisinin bana baska seyler sordugunu gordum birlikteyken de surekli baska erkekleri anlattigini hatirladim ve dahasi benimle olmadigi vakitlerde gece hayatina daldigini gordum ve simdi bu kisi benim her seyimi yoketmeye calisiyor yani sonuc olarak asik olmak sizce iyi bir sey mi sizi bitirmeye calisan birisine hala kalbi duygular hissetmek mantikli mi bence degil peki Şu an ona hala bu duygulari hissediyor muyum evet ama artik eskisi kadar degil zaman her seyin ilacidir arkadaslar saglicakla kalin
Dostum Aşktan Korkan İnsan Kadın veya Erkek Olsun Sadece Sandıgını ve hissettiği sanan Bir Alemde Takılarak zamanla Döngü içerisine girer Gerçek Aşk sevgi ve Ötesini Sadece Cesur ve Yürekli İnsanlar Bilebilir Asla Sevdiği Kalbi İçin Sınır tanımaz asla Pes etmek nedir Bilmez gerektiğini Düşünüyorum 😇
Korkuyorum ama kaçmıyorum. Aşk güzel şey, acı verirken bile güzel. Bazen kendi aşkı fazla gelir insana, dediğin gibi kalbinin dağılmasından korkar. Bazen ihanetten bazen terk edilmekten korkar. O kadar çok ihtimal var ki. En iyisi 'an'ın kıymetini bilip aşkı dibine kadar hissetmek/yaşamak bence. Sonrasını düşünmeden.
O kadar emek veriyorsun. Bütün duygusal dünyan allak bullak oluyor. Kısıtlı hayatının bir bölümünü ayırıyorsun. Peki ya doğru kişi değilse onca yatırımın boşa gidecek. O yüzden geri döndüremeyeceğin kaynaklarından dolayı (zaman) korkuyor insan. Büyük karar aşk...
Bana göre aşk kelepçedir, özgürlük kısıtlar, düşünsenize biri çıkıp geliyor bir anda herşeyinize karışmaya başlıyor hayatınızın merkezine oturuyor ve siz bir örümcek onun etrafına örüyorsunuz büyün hayatınızı ona göre şekillendiriyorsunuz, çıkıp gidince bütün herşey yıkılıyor
Geçmişte yaşamış olduğu olumsuz yönde yaşanan bir ilişki yüzünden insanlar aynı psikolojik bunalımları yaşamamak aynı zor günleri yaşamamak için aşık olmaktan sevmekten korkar, aldatılma terk edilmek korkuları yaşar. Ama hayat ön yargılar ile devam etmez bende aldatıldım ama ne aşktan ne sevmekten korkmam bardak kırıldı diye su içmekten vazgeçmek olmaz.
evet korkuyorum. çünkü aşık olunca kendimi sevemiyorum. zaten kendimi seven birisi değilim iyice nefret ediyorum ve kendime zarar vermeye başlıyorum. eğer tekrar aşık olursam yaşayabileceğimden bile emin değilim
Korkmuyorum incinmekten korkar insan ama inceneceksede incinir öldürmeyen onu güçlü yapar aşktan ağzı yananda mantığa önem verir hem aşk flan bir vakit sonra yerini güvene anlayışa saygıya bırakıyor
Evet insanlar aşık olmaktan korkar ben mesela çok korkarım çünkü aşık olunca eğer sonu kötü biterse toparlanması çok güç oluyor zaman alıyor ve belki toparlanamıyorsun
evet korkuyorum hicbir zaafım yok olsunda istemiyorum asik olunca o kisi senin zaafin oluyo ve dusmanlarinin seni bu noktadan kolayca vurabilirler kisacasi korkuyorum
Ben korkuyorum sadece o kişiyi ilk aşkının özelliklerini taşımasını istiyor seneryo olarak onu çiziyorsun. Bu olayda bir boşluk korku durumuna dönüşüyor.
bir yerde okumuştum aşk soba gibidir nasılki bir defa elini değdiren bir çocuk sobadan kaçarsa bir defa aşık olanda aşktan kaçar diyordu bence çok mantıklı
Ewett çok korkuyorum. İnancımın yerle bir olmasından, yanlış insanla karşılaşmış olmaktan, kalbimin acımasından korkuyorum, ama ne kadar korksam da bir gün kaçamayacağımı biliyorum 🙈💎
asik olunca insan ruhunu teslim eder çünkü o kişi de bunu kötüye kullanabilir.. insanlar incinmekten bıkmış ve aşktan korkar hale gelmişler.. çıkar ilişkileri yüzünden gerçekten seven insanlar da kaybediyor ya da karakterleri bozuluyor.
@Ay_tenli Kadim Zamanlardan Bu yana Böyle bir düşüncenin varlıgı görebilmek Büyük bir Onur Dostum 😇 Aklımdaki düşünceme yakın ve farklı cevap olsa da aynı düşünce de oldugunu hissettiğim için ifade etmek söylemek istedim Dostum Hiçbir şekilde yanlış anlaşılmadıysam Ne mutlu Bana Güzel Eski zamanlardaki İnsanlıklara saygı çerçevesindeki ileşimlere 😇
Hayır korkmuyorum. Ama kafamın şu anki rahatlığını seviyorum belki insanlar da buna alıştığı için kafalarının meşgul olmasını istemiyordur. Sebebi budur belki de.
Aşk bir takım şuur bozukluğudur uyuşturucu madde gibi vücudumuza girer etkisi geçince gider bize kalan verdiği hasardir bu olaydan çok az kişi hasarsız ayrılır
En İyi Cevaplar